Nominacje 2017



10 statuetek i 24 wyróżnienia w Golden Arrow

Jury konkursu Golden Arrow przyznało 10 statuetek i 24 wyróżnienia. - Chciałbym pokreślić niezwykle wysoki poziom obrad. Jeżeli chodzi o projekty zgłoszone do konkursu, bardzo przyjemnie zaskoczyła nas kategoria programów lojalnościowych. Chociaż nie przyznaliśmy Grand Prix, to trzy projekty były bardzo blisko tej najcenniejszej nagrody. Życzę powodzenia za rok i już teraz deklaruję chęć udziału w kolejnych obradach - powiedział Artur Sikora, dyrektor marketingu Banku Zachodniego WBK, przewodniczący jury.

Ponadto w jury 12. edycji konkursu Golden Arrow zasiadali: Bartosz Cwojdziński, marketing manager Nivea; Kinga Dobrzyń, zastępca dyrektora ds. usług komunikacji i przesyłek reklamowych w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej Poczty Polskiej SA; Jacek Gliniak, general manager Nairobia; Michał Grajewski, project director Human2Human; Bartosz Grodny, marketing manager Carlsberg Polska; Anna Gruszka, chief digital officer IPG Mediabrends; Jarosław Kozak, head of sales Google Poland; Mirosław Młynarczyk, client service director Albedo Marketing; Maciej Olszanka, account supervisor Unique One; Małgorzata Ołdak, country media manager Ferrero Polska Commercial; Agnieszka Ryttel-Dyduch, marketing communications director Vivus; Michał Sobolewski, B2C marketing director Play; Marek Różycki, business director Interactive Solutions; oraz Paulina Złotnicka, media & digital manager Kompania Piwowarska.

Szczegółowe wyniki konkursu poznamy podczas gali 22. czerwca.


KategoriaAgencja/FirmaKlientMarka (produkt)Tytuł pracy
Wysyłka bezpośrednia BtoCLoyalty Point, Kalicińscy.comIKEA RetailIKEA FamilyIKEA Family
Loyalty PointBPH TFIBPH TFI SuperiorBPH TFI mailing Superior
Wysyłka bezpośrednia BtoBH2H.techAmicasprzęt AGD AmicaAmica Biznes +
Program lojalnościowy BtoCMECJeronimo MartinsBiedronka – Gang ŚwieżakówBiedronka – Gang Świeżaków
Loyalty PointSmykSmyk & SpółkaSmyk & Spółka
Loyalty Point, Kalicińscy.comIKEA RetailIKEA FamilyIKEA Family
Laurens CosterEmpikMój EmpikMój Empik
Program lojalnościowy BtoBi360Philips Lighting, Schneider Electric, nkt cablesElektroklubElektroklub - Program Partnerski
@Venture SADow AgroSciences PolskaŚrodki ochrony roślin Dow AgroSciencesD-Koder – Program lojalnościowy dla gospodarstw rolnych
@Venture SADow AgroSciences PolskaŚrodki ochrony roślin Dow AgroSciencesAgro-Karta Program motywacyjny dla punktów handlowych sprzedających środki ochrony roślin
Oskar WegnerRockwoolWełna skalna Rockwool (materiały izolacyjne)Rocktown
Smart Loyalty PlatformUnilever Food SolutionsUnilever Food SolutionsZainspirowani Smakiem
Promocja sprzedaży BtoCRiverWood Marketing & CommunicationMüller Dairy PolskaMüllermilchMüllermilch: Usłysz Muuh i wygraj!
Deloitte DigitalMazda PolskaMazdaMerry Xma5
MECJeronimo MartinsBiedronka – Gang ŚwieżakówBiedronka – Gang Świeżaków
PlejEnergizerEnergizerPozytywna energia z Energizer
Unique One, NuOrderMinisterstwo FinansówParagon FiskalnyNarodowa Loteria Paragonowa – edycja 1
Albedo MarketingNestlé WatersNałęczowiankaZnajdź własną drogę do witalności z Nałęczowianką
Albedo MarketingGreen Factory HoldingSałaty Fit & EasyWybierz torebkę w Twoim stylu!
Promocja sprzedaży BtoBi360DPD PolskaDPD25 lat DPD Polska
Albedo Marketing3M Poland3M Medical3M Health Care Academy „Z pewnością pracuje się lepiej”
Experiential marketing – event marketingGrupa EskadraMazda PolskaMazda MX-5 RF„Wolność. Tu i teraz”. Polska premiera Mazdy MX-5 RF
VML PolandH&MH&M SportH&M Kultura Fizyczna
Plej, MediaComPlayPlay na Kartę#GamersGonnaPlay na Poznań Game Arena
Experiential marketing – field marketingHypermedia – Linked by Isobar, Isobar Polska, Carat Polska, Posterscope PolskaAdidas PolandAdidas NMD_NMD_VR Tokyo_Tour
Posterscope Polska S.A., Carat Polska, Hypermedia - linked by IsobarAdidas PolandOriginalsOriginal Is Never Finished
Brave HeartsiSpot Apple Premium ReselleriSpot Apple Premium ReselleriSupport. Projekt szkoleniowy
Experiental marketing – pozostałe formyChapter 1Lech Pils, KKS LechLech PilsStawiamy Legendę
Imagine NationFocus Media GroupFocus Media GroupHoHoBus
Albedo MarketingMastercard Branch Office PolandBezcenna Niespodzianka w StarbucksBezcenne Niespodzianki
Shopper marketingHypermedia – Linked by Isobar, Isobar Polska, Carat Polska, Posterscope PolskaAdidas PolandAdidas NMD_NMD_VR Tokyo_Tour
IQ Marketing, Delikatessen Brand & Design AgencyKompania PiwowarskaTyskieTyskie: Najlepsi kibice w historii
JustHochland PolskaHochland bloczki topioneJęzyk śląski czuje różnicę
Program incentive travelWagabundo Travel Paweł WojtyszynEpson Europe BV oddział w PolsceProgram wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travelEpson 21 Samurajów
Digital marketing – kampania internetowaSales & More SATVN/Player.plPlayer SvoD SportMistrzowski sezon w TVN/Player.pl – czyli jak sprawić, aby nasi wydawcy i użytkownicy zostali naszymi sprzedawcami?
VML Poland, SamsungSamsungSamsung Smart TVStudio Konesera
GoldenSubmarine, Carat PolskaZottMonteMonterzy
GoldenSubmarine, MediaComSkoda Polska, Volkswagen Group PolskaSkodaKonkurs Skoda Auto Muzyka
Digital marketing – serwis internetowyPossible Worlwide PolandInnogybranża energetycznaInnogy.pl
H2H.techPepcoPepcoPepco CEE
e-point SABank BGŻ BNP ParibasPortal BGŻ BNP ParibasNowy Portal Banku Zwiększa Sprzedaż o 360%
Digital marketing – social mediaDeloitte DigitalAmRestPizza HutPizza Hut RTM z San Escobar
Maxus Warszawa, SnapstarsMieszkoZozole KwasoleNajkwaśniejszy kanał na Snapchacie w Polsce
VML Poland, SamsungSamsungSamsung Smart TV#coikiedychce
GoldenSubmarineGrupa ŻywiecDziki SadProfil marki Dziki Sad na Facebooku
GoldenSubmarine, OMD, Nivea PolskaNivea PolskaPłyn miceralny 3w1 Nivea“Czy jesteś 3 w 1” – kampania dla linii płynów micelarnych Nivea
FaceAddictedPLL LOTPLL LOTLove is in the air czyli Walentynkowa Poczta Lotnicza
UM, Reprise Media, IPG MediabrandsJohnson & Johnsono.b.®o.b.® – kampania „Mówmy otwarcie”
Digital marketing – marketing mobilnyVizeum Polska, iProspect PolskaPolkomtelPlushPlushoji
Cube GroupiTaxiiTaxiNiezawodnie do celu z iTaxi
Mets, MobiemLeroy MerlinLeroy MerlinDwa Światy Leroy Merlin
MetsUSP ZdrowieGripexGripex – Możesz! Dotrzeć do przeziębionych
Digital marketing – innowacja internetowaBluerankMitsubishi Motors PolskaMitsubishi ASX, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Pajero, Mitsubishi L200Data-Driven Car Selling Campaign! Sukces kampanii personalizacyjnej dla marki Mitsubishi
GoldenSubmarine, OMD, Nivea PolskaNivea PolskaNivea MenNivea Men – Kampania Goool
Unique OneMinisterstwo FinansówParagon FiskalnyAplikacja mobilna czytająca paragony
Digital marketing – e-mail marketingLoyalty Point, Kalicińscy.comIKEA RetailIKEA FamilyIKEA Family
FreshMailDr TuszDr TuszJak wydrukować pieniądze?
Digital marketing – SEMContent SolutionsCastorama Polskaserwis www.castorama.plCastorama – lider i ekspert w branży home & garden
Vizeum Polska, iProspect PolskaGrupa Cyfrowy PolsatPlus i Cyfrowy PolsatHappy Days & Happy Hours
Cube GroupiTaxiusługi przewozowe iTaxiNiezawodnie do celu z iTaxi
Digital marketing – wideoDigital KingdomPolskie RadioCzwórka5 000 000 wyświetleń Czwórki na YouTube
Mindshare Polska, Hash FmUnileverAxeNajlepszy film motywacyjny na świecie
Mindshare PolskaGrupa Maspex WadowiceTymbark Owoce ŚwiataTymbark Owoce Świata – Video 360 stopni
Kampania zintegrowana BtoCFenoElectroluxPiekarnik parowyŻycie pełną parą
Mindshare PolskaUnileverMagnumMagnum „Uwolnij bestię”
Peppermint WarszawaKupiecWafle ryżoweKampania wizerunkowa wafli ryżowych Kupiec
GoldenSubmarine, OMD, Nivea PolskaNivea PolskaNivea MenNivea Men Męski Niezbędnik
ADnovaOriflame PolskaOriflame25 Lat, 25 Ambasadorów, 25 Spełnionych Marzeń, 25 Kultowych produktów
Ministerstwo Finansów, Unique One, NuOrder, YCMinisterstwo FinansówParagon FiskalnyNarodowa Loteria Paragonowa – edycja 1
Cheil Worldwide PolandSamsung Electronics PolskaPralka Samsung AddWashMezalians
Ogilvy & Mather, Gong, Just, Mediavest, Roots PRŻywiec Sprzedaż i DystrybucjaŻywiec, piwo bezalkoholoweŻ bez ograniczeń
Insignia, OMD Dom MediowyBSH Sprzęt Gospodarstwa DomowegoBoschAkademia Smaku 2016
Albedo MarketingPort Lotniczy Poznań-ŁawicaLoty z PL Ławica„Oderwij się”
Kampania zintegrowana BtoBBBDO Warszawa3MTegaderm™ CHGOpatrunek 3M™ Tegaderm™ CHG
H2H.techVolkswagen Group PolskaSeatSeat For Business
CSRDeloitte DigitalPepsiCoPepsiUp Up Hippo
AfektOrange PolskaOrangeKluby Sportowe Orange
El PadrePGE Obrót SAPGEDaj się oświecić
Non profit.bringMore Advertising, Media Group, ProfileInstytut Żywności i ŻywieniaKampania społecznaMniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!
Agencja .bringMore advertisingMinisterstwo Rodziny, Pracy i Polityki SpołecznejKampania społecznaWybieram pomoc
Cheil Worldwide PolandStowarzyszenie FilmForum1 procentFilmowi 1%
Produkcja Anna Skała, Purple Talents, San Markos, Melting PotFundacja Zwierzęca PolanaKampania SpołecznaDopasowani Kompani
DesignDeloitte DigitalDeloitte DigitalWeekendarz 2017Weekendarz 2017 – Nie samym to do człowiek żyje
JustŻywiec Sprzedaż i DystrybucjaDziki SadDziki Sad – opakowania
OpenInteractive Systems OKIAKompania Piwowarskaprojekt multibrandProgram motywacyjny Oxygen
PolymusHPHP DeskJet Ink Advantage Ultra 4729HP – Dzieła zebrane – 3 000 stron ku pokrzepieniu serc
JustPKN ORLENOrlenKibicuję
Salon odrzuconychDigital KingdomLotte WedelWedel KidsWedel Kids w świecie Minecraft
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2017 VFP Communications Ltd. oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu
Projekt: Netizens