GoldenArrow | GoldenArrow GoldenArrow

O konkursie

O KONKURSIE

Konkurs Golden Arrow istnieje od 2006 r. Co roku jury konkursowe bierze pod lupę narzędzia, innowacyjność i efekty największych zrealizowanych kampanii. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia i inspirację dla całej branży.

Golden Arrow łączy wiedzę zespołów magazynu „Media Marketing Polska” oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Nasza niezależność, znajomość rynku i wieloletnie doświadczenie gwarantują najwyższy poziom merytoryczny i organizacyjny konkursu, a podczas gali wręczenia nagród świetną zabawę.

 

JURY I OBRADY

Prace konkursowe ocenia jury, w skład którego wchodzą marketerzy i przedstawiciele agencji. Dbamy o to, aby byli to profesjonaliści reprezentujący różne specjalności, tak jak szerokie jest spektrum narzędzi ocenianych w Golden Arrow. Podczas dwudniowych obrad liczące ponad 20 osób jury pod przewodnictwem marketera dyskutuje na temat zgłoszonych projektów. Obrady moderują także przedstawiciele „Media Marketing Polska” oraz SMB.

Nad obradami czuwa Rada Programowa wyznaczająca kierunki rozwoju konkursu, składająca się z przewodniczących jury poprzednich edycji, praktyków z branży i wykładowców akademickich.

 

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W NASZYM KONKURSIE?

Niezaprzeczalne zalety Golden Arrow to:

  • Konkurs promuje wysokiej klasy praktyki w zakresie wykorzystania narzędzi marketingowych, a od niedawna także nagradza kompleksowe projekty marketerskie, takie jak np. launch czy relaunch produktu.
  • Obszerna lista kategorii konkursowych pozwala na dostrzeżenie i docenienie pracy praktycznie z każdej dziedziny reklamowej czy komunikacyjnej.
  • To konkurs niezależny, stworzony przez najstarszy i najlepszy magazyn marketingowy oraz stowarzyszenie skupiające profesjonalistów z całej polskiej branży.
  • Satysfakcja i prestiż związany z galą wręczenia oraz samymi nagrodami.
  • Wygrana lub nominacja w konkursie jest niezbitym dowodem na profesjonalizm laureatów i cennym atutem podczas przetargów.
  • Gwarancja skutecznej promocji konkursu i nagrodzonych osób w raporcie specjalnym magazynu „Media Marketing Polska” i serwisach online związanych z tytułem.

 

DLA KOGO?

Dla wszystkich, którzy realizują działania marketingowe we własnym zakresie, na zlecenie klienta lub wewnętrznie w firmie lub organizacji, niezależnie od ich skali.

Do konkursu zapraszamy:

  • agencje reklamowe, digital,
    BTL, eventowe, PR
  • domy mediowe
  • marketerów
  • retailerów
  • dostawców wszelkich usług marketingowych
  • firmy produkcyjne oraz technologiczne
  • instytucje, organizacje społeczne, NGO

Jeśli podczas czytania tego opisu konkursu chociaż raz przyszło Ci na myśl: „Tak to dla mnie!” – zgłoś swój projekt do Golden Arrow już teraz. Zachęcamy do tego.
Jeśli jeszcze się wahasz – przejrzyj listę kategorii lub skontaktuj się z nami. Rozwiejemy Twoje wątpliwości i pomożemy wybrać najlepsze rozwiązanie i najlepszą kategorię, tak by już na początku zwiększyć Twoje potencjalne szanse na wygraną.


Gala wręczenia nagród
22.06.23, Hotel Verte, Warszawa

start 19:00
wręczenie nagród: 19:30
bankiet: 21:30

W programie wręczenie nagród konkursowych Golden Arrow 2023
oraz wyróżnień przyznawanych przez redakcję „Media Marketing Polska”
– Agencji Marketing Services i Digital 2023.

 

SPRZEDAŻ BILETÓW NA GALĘ ZAKOŃCZONA

 

Partnerzy

Partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

w sprawie sponsoringu:

Małgorzata Gamdzyk
Tel. 784 647 063
malgorzata.gamdzyk@media.com.pl

 

Pobierz paczkę z logotypami 2023

Pobierz paczkę z logotypami 2022