GoldenArrow | GoldenArrow

Organizatorzy

Strona główna Wróć do strony głównej

VFP Communications LTD jest częścią niemieckiego koncernu Deutcher Fachverlag Media Group. Jest to jeden z największych niezależnych wydawców specjalistycznych w Europie. Dostarcza profesjonalnych informacji osobom decyzyjnym z trzech segmentów rynku B2B: Media / FMCG / HoReCa.

Głównymi tytułami w portfolio wydawnictwa są:

  • Media Marketing Polska – najstarszy ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Redakcja MMP to dziennikarze, którzy co dzień informują i inspirują rynek reklamowy i marketingowy, prezentując analizę najciekawszych zjawisk w branży.
  • Handel – wydawany od 1993 r. tytuł skierowany do producentów, właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych, stacji benzynowych, drogerii oraz do central zakupowych sieci handlowych i niezależnych hurtowni w całej Polsce.
  • Food Service – czasopismo specjalistyczne skierowane do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych, tj. restauracji, barów, kawiarni, hoteli. Zawiera treści łączące tematykę z obszaru gastronomii, marketingu i trendów kulinarnych.

Wokół każdego z tytułów powstała szeroka platforma komunikacji, łącząca wydania drukowane z aktualizowanymi na bieżąco informacjami online: MMP24, MMPonline, HandelExtra, Ouichef.pl.

VFP Communications publikuje także raporty specjalne, czyli opracowania dotyczące poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego. Raporty stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy MMP i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika. Tutaj pełna lista Raporty MMP

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB działa na polskim rynku od 25 lat i jest najważniejszą organizacją non profit w obszarze marketingu bezpośredniego. Działalność Stowarzyszenia wspiera rozwój tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej promując strategie omnichannel jako najskuteczniejszej praktyki komunikacji z klientem. Założeniem tych działań jest by wszystkie dostępne kanały komunikacji z klientem, na każdym etapie ze sobą współpracowały w celu zapewnienia najwyższego poziomu customer experience i budowy trwałej relacji z klientem.
Misją Stowarzyszenia jest integracja i rozwój branży, edukacja oraz wspieranie firm stosujących najwyższe standardy działania. Stworzone przez Stowarzyszenie warunki ramowe sprzyjają innowacyjności i społecznej akceptacji marketingu bezpośredniego jako pożądanej formy komunikacji w życiu gospodarczym. Udział w pracach SMB daje możliwość współpracy i wymiany doświadczeń
z liderami rynku i profesjonalistami z branży.
Stowarzyszenie współpracuje z ponad 170 partnerami. Znalazły się wśród nich między innymi firmy z branży: direct mail, drukarnie wielkoformatowe, kancelarie prawne, contact center, agencje marketingu bezpośredniego, full service, agencje shopper marketingowe, brokerzy baz danych, agencje email marketingowe, domy mediowe, a także z branży finansowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, technologicznej, IT, konsultingowej, badawczej, szkoleniowej oraz uczelnie wyższe, związki branżowe i media oraz regulatorzy rynku.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB jest od wielu lat organizatorem konkursów i konferencji, wyznaczających standardy w branży marketingu bezpośredniego. Najważniejszymi wydarzeniami są: Forum Marketingu Zintegrowanego, Konkursy: Golden Arrow, Złota Słuchawka, Telemarketer Roku.
Działalność edukacyjna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB skierowana jest do wszystkich uczestników rynku marketingu bezpośredniego. Prowadzimy szkolenia oraz badania rynkowe wraz z Kantar Millward Brown (Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego – przedstawiające skuteczność kanałów marketingu bezpośredniego i ich postrzeganie przez konsumentów podlinkować www.pbmz.smb.pl), a także Program Studium Menedżer Contact Center, który powstał przy ścisłej współpracy Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
Obecnie przy Stowarzyszeniu działa kilka wyspecjalizowanych rad: Rada ds. Rynku Direct Mail, Rada ds. Rynku Contact Center, Rada ds. prawa marketingu .
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB jest członkiem Europejskiej Federacji Marketingu Bezpośredniego FEDMA i blisko współpracuje z Urzędem Ochrony Danych Osobowych, dzięki czemu aktywnie opiniuje projekty aktów prawnych dotyczących rynku komunikacji marketingowej na poziomie ustawodawstwa polskiego i europejskiego oraz dba o przestrzeganie norm etycznych zebranych
m.in. w Kodeksie Etycznym SMB.
www.smb.pl
info@smb.pl
mobile: 601 971 336


Kameralna gala wręczenia nagród odbyła się
24 czerwca 2021.

Zachęcamy do obejrzenia fotorelacji z Gali.

 

 

Partnerzy

Pozostali partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

w sprawie sponsoringu:

Paweł Balcerek
tel. 602 674 030
pawel.balcerek@media.com.pl

 

Pobierz paczkę z logotypami 2020

Pobierz paczkę z logotypami 2021