GoldenArrow | GoldenArrow GoldenArrow

Organizatorzy

Strona główna Wróć do strony głównej

VFP Communications LTD jest częścią niemieckiego koncernu Deutcher Fachverlag Media Group. Jest to jeden z największych niezależnych wydawców specjalistycznych w Europie. Dostarcza profesjonalnych informacji osobom decyzyjnym z trzech segmentów rynku B2B: Media / FMCG / HoReCa.

Głównymi tytułami w portfolio wydawnictwa są:

  • Media Marketing Polska – najstarszy ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Redakcja MMP to dziennikarze, którzy co dzień informują i inspirują rynek reklamowy i marketingowy, prezentując analizę najciekawszych zjawisk w branży.
  • Handel – wydawany od 1993 r. tytuł skierowany do producentów, właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych, stacji benzynowych, drogerii oraz do central zakupowych sieci handlowych i niezależnych hurtowni w całej Polsce.
  • Food Service – czasopismo specjalistyczne skierowane do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych, tj. restauracji, barów, kawiarni, hoteli. Zawiera treści łączące tematykę z obszaru gastronomii, marketingu i trendów kulinarnych.

Wokół każdego z tytułów powstała szeroka platforma komunikacji, łącząca wydania drukowane z aktualizowanymi na bieżąco informacjami online: MMP24, MMPonline, HandelExtra, Ouichef.pl.

VFP Communications publikuje także raporty specjalne, czyli opracowania dotyczące poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego. Raporty stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy MMP i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika. Tutaj pełna lista Raporty MMP

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB działa na polskim rynku od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non profit w obszarze marketingu bezpośredniego. Działalność Stowarzyszenia wspiera rozwój tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej promując strategie omnichannel jako najskuteczniejszej praktyki komunikacji z klientem. Założeniem tych działań jest by wszystkie dostępne kanały komunikacji z klientem, na każdym etapie ze sobą współpracowały w celu zapewnienia najwyższego poziomu customer experience i budowy trwałej relacji z klientem.
Misją Stowarzyszenia jest integracja i rozwój branży, edukacja oraz wspieranie firm stosujących najwyższe standardy działania. Stworzone przez Stowarzyszenie warunki ramowe sprzyjają innowacyjności i społecznej akceptacji marketingu bezpośredniego jako pożądanej formy komunikacji w życiu gospodarczym. Udział w pracach SMB daje możliwość współpracy i wymiany doświadczeń z liderami rynku i profesjonalistami z branży.
Stowarzyszenie współpracuje z ponad 170 partnerami. Znalazły się wśród nich między innymi firmy z branży: direct mail, drukarnie wielkoformatowe, kancelarie prawne, contact center, agencje marketingu bezpośredniego, full service, agencje shopper marketingowe, brokerzy baz danych, agencje email marketingowe, domy mediowe, a także z branży finansowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, technologicznej, IT, konsultingowej, badawczej, szkoleniowej oraz uczelnie wyższe, związki branżowe, reprezentatywne organizacje pracodawców, media oraz regulatorzy rynku.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB jest od wielu lat organizatorem konkursów i konferencji, wyznaczających standardy w branży marketingu bezpośredniego. Najważniejszymi wydarzeniami są: Forum Marketingu Zintegrowanego, Konkursy: Golden Arrow, Polish Contact Center Awards.
Działalność edukacyjna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB skierowana jest do wszystkich uczestników rynku marketingu bezpośredniego. Prowadzimy szkolenia oraz badania rynkowe wraz z Kantar Millward Brown (Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego – przedstawiające skuteczność kanałów marketingu bezpośredniego i ich postrzeganie przez konsumentów, a także Program Studium Menedżer Contact Center, który powstał przy ścisłej współpracy Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
Obecnie przy Stowarzyszeniu działa kilka wyspecjalizowanych rad: Rada ds. marketingu zintegrowanego, Rada ds. rynku Direct Mail, Rada ds. rynku Contact Center, Rada ds. prawa marketingu.
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB jest członkiem Europejskiej Federacji Marketingu Bezpośredniego FEDMA i blisko współpracuje z Urzędem Ochrony Danych Osobowych, dzięki czemu aktywnie opiniuje projekty aktów prawnych dotyczących rynku komunikacji marketingowej na poziomie ustawodawstwa polskiego i europejskiego oraz dba o przestrzeganie norm etycznych zebranych m.in. w Kodeksie Etycznym SMB.
www.smb.pl
info@smb.pl
mobile: 601 971 336


Gala wręczenia nagród
22.06.23, Hotel Verte, Warszawa

start 19:00
wręczenie nagród: 19:30
bankiet: 21:30

W programie wręczenie nagród konkursowych Golden Arrow 2023
oraz wyróżnień przyznawanych przez redakcję „Media Marketing Polska”
– Agencji Marketing Services i Digital 2023.

 

SPRZEDAŻ BILETÓW NA GALĘ ZAKOŃCZONA

 

Partnerzy

Partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

w sprawie sponsoringu:

Małgorzata Gamdzyk
Tel. 784 647 063
malgorzata.gamdzyk@media.com.pl

 

Pobierz paczkę z logotypami 2023

Pobierz paczkę z logotypami 2022