GoldenArrow | GoldenArrow
Strona główna Wróć do listy wpisów

2021 – rada programowa

Artur Beck

prezes, Creative Media

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, Brązowy medalista Mistrzostw Europy w żeglarstwie w klasie Laser 4.7.
Założyciel grupy marketingowej CreativeHarder, w skład której wchodzą: Creative Media - agencja eventowa, BTL, PR, Creative Travel - incentive travel, Harder&Harder - agencja interaktywna, social media, WOMM Harder Video - Produkcja spotów reklamowych TV/NET Od 10 lat z sukcesem rozwija firmę wprowadzając nowe rozwiązania, razem ze swoim zespołem podąża za najnowszymi trendami w marketingu.
Połączenie agencji Creative Media, o kompetencjach eventowych, trade marketingowych, field marketingowych z agencją Harder & Harder, o silnych kompetencjach z zakresu digital, womm, social media, oraz stworzeniemocnego działu kreacji i strategii, pozwoliło na realizację wielu full serwisowych kampanii marketingowych.
Na swoim koncie ma blisko 500 realizacji eventowych, kilkadziesiąt kampanii reklamowych i PR-owych, ponad trzydzieści reklam telewizyjnych i internetowych.

Grzegorz Bonder

prezes, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Z branżą reklamowo-marketingową związany jest od 18 lat. W 2002 r. odkupił udziały od firmy Linea Recta i został jej właścicielem. W 2013 r. agencja zmieniła nazwę na Unique One i należy obecnie do grupy Unique, bardzo wysoko ocenianej w badaniach branżowych, w tym m.in. pisma „Media & Marketing Polska”, która w 2017 r. została Agencją Roku Marketingu Zintegrowanego wyróżnioną za innowacje internetowe. Agencja Unique One to pionier nowatorskich form promocji sprzedaży na polskim rynku. Między innymi jako pierwsza wprowadziła do loterii i konkursów brandowane karty płatnicze, czyli produkt bankowy, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Przeprowadziła również pierwszą w naszym kraju loterię opartą wyłącznie na aplikacji mobilnej oraz stworzyła aplikację mobilną odczytującą w czasie rzeczywistym dane z paragonów fiskalnych. Agencja tworzy i wdraża ogólnopolskie kampanie m.in. dla takich firm, jak: Nestle Polska, Totalizator Sportowy, Makro, Play, Sokołów, Purina, Canon, Velux oraz Ministerstwo Finansów. W wyniku wygranego przetargu ogłoszonego przez Ministerstwo Finansów Unique One rozpoczęło realizację największej loterii promocyjnej w historii naszego kraju o nazwie Narodowa Loteria Paragonowa, która trwała do marca 2017 r. W loterii wykorzystywana została aplikacja czytająca paragony, a losowania odbywały się na żywo na antenie TVP z wirtualnego studia S3. Od maja 2016 r. Unique One jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. W maju 2018 r. Grzegorz Bonder został ponownie wybrany do zarządu na drugą kadencję, tym razem na stanowisko wiceprezesa. Po pracy Grzegorz Bonder rozwija pasję do samochodów – ma na koncie tytuł Mistrza Polski w rajdach samochodowych (puchar PZM 2005). Wydał również płytę ze swoimi utworami muzycznymi.

Bartosz Brzozowski

prezes, EDC

Menedżer z międzynarodowym doświadczeniem w obszarach: zarządzania strategicznego, marketingu i sprzedaży.
Swoją karierę rozpoczynał w roku 1996 r. pracując dla wiodących instytucji bankowych w Polsce: Banku PBG (Grupa Peako SA), PKO BP i BRE Banku. W 2000 r. brał udział w uruchomieniu mBanku, gdzie odpowiadał za współtworzenie modelu biznesowego oraz strategię marki. W latach 2003 – 2005 r. twórca strategii i Dyrektor Marketingu w MultiBanku, kilkukrotnie nagradzanego jako najbardziej przyjazny Bank w Polsce. W latach 2008 – 2011 jako Dyrektor Wykonawczy odpowiadał za rozwój biznesu i sprzedaż W Banku Forum (Grupa Commerzbaku na Ukrainie). Jest autorem kampanii marketingowo-sprzedażowych dla produktów finansowych, które były 3 krotnie wyróżniane prestiżową nagrodą EFFiE w Polsce i na Ukrainie. Szerokie doświadczenia zdobyte w bankowości potrafi z sukcesem transferować na inne branże: jest m. in. współautorem strategii rozwoju Nowego Centrum Łodzi oraz Centrum Gier i Komiksów (realizowanego w z CD Projekt). Od 2017 r. jako Wiceprezes EDC Expert Direct Communication jest odpowiedzialny za zarządzanie strategiczne Spółką, sprzedaż produktów i usług w obszarze marketingu bezpośredniego na rynek Polski i rynki zagraniczne. Nadzoruje również pracę Agencji Marketingowej.
Członek jury EFFiE Ukraine oraz Rady Programowej Golden Arrow.
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunkach Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych oraz Zarządzania. Posiada dyplom EMBA UŁ oraz Maryland School of Business. Absolwent kursów menedżerskich na INSEAD. Pasjonat triathlonu, od 8 lat startuje jako amator zawodnik w najbardziej renomowanych zawodach triathlonowych w Polsce i Europie.

Marek Grabowski

dyrektor zarządzania customer journeys, Orange

Od ponad 21 lat jest związany z branżą telekomunikacyjną. Ekspert w dziedzinie strategii korporacyjnej i funkcjonalnej, posiada także szeroką wiedzę w zakresie zarządzania programami i projektami oraz Business Intelligence. Dotychczasowe doświadczenie pozwala mu łączyć perspektywę strategiczną z umiejętnościami bieżącego zarządzania operacyjnego dużymi zespołami. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada dyplom MBA University of Illinois at Urbana Champaign. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobył w Price Waterhouse (obecnie PwC), gdzie przez pięć lat był odpowiedzialny za strategiczne i organizacyjne doradztwo dla sektora telekomunikacyjnego. Od momentu rozpoczęcia pracy w Orange Polska (2002r.) zrealizował szereg projektów strategicznych i restrukturyzacyjnych oraz wdrożeń nowych produktów. Przed objęciem stanowiska Dyrektora ds. Strategii B2B w 2007r., pracował w France Telecom Technocentre w Paryżu. W kolejnych latach 2009-2013 zarządzał strategią i rozwojem Sprzedaży i Obsługi Klientów Orange Polska. Od końca 2013 r. jako Dyrektor Obsługi Klientów Biznesowych był odpowiedziany za kompleksowe zarządzanie obszarem Obsługi Klientów B2B, w tym programami i projektami dedykowanymi rozwojowi i optymalizacji Contact Centers w Orange Polska. Od maja 2018r. zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Zarządzania Customer Journeys. Dzięki swojemu doświadczeniu menedżerskiemu, jest orędownikiem przywództwa poprzez osobisty przykład, kładąc duży nacisk na codzienny rozwój zespołu. Jego pozytywne nastawienie i otwarty umysł pomagają mu promować i integrować zmiany w otaczającym środowisku.

Mateusz Jaworowski

Client Director, Kantar Polska

Absolwent UW, doktorant Polskiej Akademii Nauk w Szkole Nauk Społecznych przy IFiS PAN w obszarze komunikacji kulturowej i społecznej, wieloletni wykładowca uniwersytecki z zakresu badań rynku i strategii komunikacji marketingowych.
Z branżą badawczą związany od połowy lat 90-tych ubiegłego wieku; w Millward Brown SMG/KRC od ponad dekady odpowiedzialny za client-service największego w Polsce syndykatowego badania konsumenckiego Target Group Index (TGI), zajmuje się także analizami wspierającymi komunikację i strategie marketingowe w ramach badań dedykowanych i ad hoc.
Doświadczenia badawcze zbierał w licznych obszarach, w tym mediów, reklamy i public relations, finansów i ubezpieczeń, spożywczej, alkoholowej, kosmetycznej, samochodowej, medycznej, telekomunikacyjnej, odzieżowej i obuwniczej, prawa i prawodawstwa, centralnych jak i pozarządowych organizacji, związków czy stowarzyszeń, samorządów, turystyki, AGD i RTV, licznych branż przemysłu, meblowej, wydawniczej, edukacyjnej i uczelni wyższych, informatycznej, business-to-business czy konsultingu.

Anna Kania-Okienczyc

vice president marketing, DHL Parcel Poland

Odpowiada za rozwój produktów i usług dla klientów biznesowych i indywidualnych, strategię cenową oraz pozycjonowanie rynkowe i komunikację marketingową marki DHL. Poprzednio przez 2,5 roku była dyrektorem marketingu w firmie InPost. Wcześniej przez 10 lat (2000-2010) pracowała w dziale marketingu Canal+ Cyfrowego, m.in. pełniąc funkcję dyrektora marketingu. Ukończyła zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej oraz studia doktoranckie w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym SGH.

Mirosław Młynarczyk

członek zarządu, Albedo Marketing

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz „Business Studies in Marketing“ w Hampstead Garden Suburb Institute w Londynie. Karierę zawodową rozpoczął w dziale audytu firmy doradczej KPMG. W roku 2002 był jednym z założycieli agencji Albedo Marketing. Od początku istnienia agencja przywiązywała dużą wagę do efektywności realizowanych działań marketingowych, stosując zaawansowane narzędzia analityczno-statystyczne. Dziś, po kilkunastu latach istnienia, Albedo Marketing to prawie 90-osobowy zespół pracujący dla liderów rynkowych, tj. m.in.: Nestle, Henkla, Mastercarda, Whirlpoola, Kamisa. Agencja specjalizuje się w działaniach z zakresu wsparcia sprzedaży: promocjach sprzedaży B2C i marketingu relacji B2B realizowanych w oparciu o autorskie narzędzie grywalizacji, jakim jest High Score. Prace agencji zdobywały wiele nagród w konkursach branżowych, m.in.: Golden Arrow, Impactor. Albedo Marketing dwukrotnie zostało wybrane Agencją Roku Marketingu Zintegrowanego według miesięcznika „Media & Marketing Polska”. Prywatnie zapalony biegacz, który wielokrotnie ukończył poznański maraton.

Adam Nowak

Global Loyalty Leader, IKEA

Piotr Płoszajski

Profesor i kierownik Katedry Teorii Zarządzania, Szkoła Główna Handlowa

Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim i Harvard Business School. Research scholar w Sloan School of Management, Massachusetts Institute of Technology (MIT), USA. Stypendysta m.in. w British Academy, CNRS (Francja), Keio Univ. (Japonia), Chińskiej Akademii Nauk, DAAD (RFN). W latach 1987-1991 dyrektor Instytutu Filozofii i Socjologii PAN, a w latach 1993-1998 dyrektor generalny Polskiej Akademii Nauk. Autor ponad 200 publikacji. Ostatnio zajmuje się nową gospodarką, wpływem technologii na modele biznesowe, Internetem Obiektów i sztuczną inteligencją. Visiting professor i wykładowca na kilkudziesięciu uniwersytetach w Europie, USA, Japonii, Indiach, Australii i Nowej Zelandii. Doradca i wykładowca w wielu korporacjach polskich i międzynarodowych. Członek kilku rad nadzorczych. Członek Advisory Board w Chief Information Officer Network (CIONET).

Artur Sikora

CMO / Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska

Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska, z którym związany jest (wcześniej Bank Zachodni WBK) od 1999 r. Absolwent Instytutu Filologii Angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego, stypendysta University of North Carolina at Greensboro, NC, uczestnik „Kellogg on Branding” na Uniwersytecie Northwestern. Od 2013 r. juror Effie. Nadzoruje komunikację zewnętrzną spółki, działania marketingowe i public relations, pozycjonowanie marki, sponsoring oraz CSR. Autor innowacyjnych w sektorze bankowym kampanii marketingowych z udziałem międzynarodowych gwiazd. Opracował i zrealizował strategię komunikacyjną wejścia Banku Zachodniego WBK do Grupy Santander. W latach 2013-2014 odpowiedzialny również za całościową komunikację zmian w związku z połączeniem BZ WBK z Kredyt Bankiem. W roku 2018 kierował projektem rebrandingu Grupy BZ WBK na Santander. Od 2016 r. pełni funkcję Konsula Honorowego Irlandii.

Zgłoś prace

Golden Arrow 2021
TERMIN ZGŁOSZEŃ
7 maja 2021

Pozostało 0 dni, 0 godzin
Zgłoś prace >

Gala wręczenia nagród konkursowych odbędzie się w ostatnim tygodniu czerwca.
O dokładnej dacie i formule gali poinformujemy po ogłoszeniu tegorocznych nominacji. W zależności od ograniczeń będzie to formuła online lub – jeśli warunki pozwolą – kameralny bankiet.

 

Partnerzy

Pozostali partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

w sprawie sponsoringu:

Paweł Balcerek
tel. 602 674 030
pawel.balcerek@media.com.pl

 

Pobierz paczkę z logotypami 2019

Pobierz paczkę z logotypami 2020