GoldenArrow | GoldenArrow

O konkursie

W 2021 r. po raz pierwszy jury przyzna statuetki, które ujęliśmy w katalog Wyzwania marketera i doceni najlepsze projekty w nowych kategoriach:

· Product launch
· Product relaunch
· Innowacja w dystrybucji
· Premiumizacja
· Long-term strategy
· Wzorowa współpraca marketer – agencja

Postanowiliśmy także docenić projekty regionalne, które mimo mniejszych zasięgów i budżetów często robią ogromne wrażenie i osiągają doskonałe rezultaty z punktu widzenia efektywności, kreatywności i poziomu realizacji celów. Stąd kategoria Kampanie szyte na miarę, do której zapraszamy wszystkie agencje i markerów odpowiedzialnych za kampanie, które z założenia skierowane były do ograniczonego grona odbiorców.

Pojawiły się także kolejne szanse na statuetki w kategorii e-Commerce, którą rozszerzyliśmy o podkategorie:

· Innowacja roku
· Najlepsze rozwiązanie omnichannel (łączenie online i offline)
· Transformacja cyfrowa (najskuteczniejsze przejście do sprzedaży online)
· Najlepsze doświadczenie zakupowe użytkownika (user experience)

oraz Retail & shopper marketing, którą rozszerzyliśmy o kategorie:

· Kampania shopper marketing
· Nowe technologie retail
· Innowacje private label
· Shopper experience & shop design

Zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji konkursu.

O KONKURSIE

W komunikacji marketingowej mamy do dyspozycji cały wachlarz form i narzędzi od klasycznej wysyłki aż po działania z dziedziny martech. Które z narzędzi są najbardziej efektywne? Jak z nich korzystać najlepiej? Jakie są nowe trendy w komunikacji marketingowej?
Odpowiedzi przynosi konkurs marketingu Golden Arrow, w którym co roku (od 2006 r.) jury konkursowe zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.

DLA KOGO?

W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

Zgłoś prace

Golden Arrow 2021
TERMIN ZGŁOSZEŃ
7 maja 2021

Pozostało 0 dni, 0 godzin
Zgłoś prace >

Gala wręczenia nagród konkursowych odbędzie się w ostatnim tygodniu czerwca.
O dokładnej dacie i formule gali poinformujemy po ogłoszeniu tegorocznych nominacji. W zależności od ograniczeń będzie to formuła online lub – jeśli warunki pozwolą – kameralny bankiet.

 

Partnerzy

Pozostali partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

w sprawie sponsoringu:

Paweł Balcerek
tel. 602 674 030
pawel.balcerek@media.com.pl

 

Pobierz paczkę z logotypami 2019

Pobierz paczkę z logotypami 2020