Jury 2008



Bibianna Konieczna

Bibianna Konieczna-Sano

przewodnicząca jury, dyrektor marketingu, Brown-Forman Polska

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Od ponad 5–ciu lat kieruje działem marketingu w Brown-Forman Polska, budując na polskim rynku takie marki alkoholi premium jak Finlandia Vodka czy Jack Daniel’s. Wcześniej spędziła ponad 8 lat w Philip Morris Polska zbierając doświadczenia zawodowe w działach sprzedaży, marketingu i trade marketingu. Jako mama dwójki małych dzieci cały wolny czas spędza z rodziną.

Paweł Antkowiak

Paweł Antkowiak

managing director, Albedo Marketing

Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej i Wydziału Fizyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pracę marketingu rozpoczął 11 lat temu. Od 6 lat zarządza zespołem agencji Albedo Marketing, której jest współzałożycielem. Agencja pracuje m.in. dla Indesit Company, Henkel, Philips, Nestle, Rockwool, Ramirent, Pepsico, Marwit i zajmuje czołowe miejsca w rankingach agencji reklamowych organizowanych przez prasę branżową. Jako umysł ścisły specjalizuje się w opracowywaniu mechanizmów promocyjnych, programów lojalnościowych i systemów motywacyjnych. Współtwórca wyróżnianych w konkursach organizowanych przez SMB i „Media & Marketing Polska” mechanizmów incentive dla sprzedawców branży AGD. Autor licznych strategii budowania relacji z wykonawcami branż budowlanych np. programów dla elektroinstalatorów organizowanych dla Philips Lighting oraz efektywnych promocji sprzedaży kierowanych do konsumentów, które łączyły w sobie aspekty wizerunkowe z wynikami sprzedażowymi. Z zamiłowania dociekliwie i skrupulatnie analizuje aktywności marketingowe innych graczy na rynku i wdraża w życie koncepcję maksymalizacji reakcji na komunikat marketingowy — maksymalizacji Albedo.

Marta Czartoryska

Marta Czartoryska

dyrektor działu marketingu i komunikacji, Grupa Onet.pl SA

Marta Czartoryska jest od początku br. dyrektorem działu marketingu i komunikacji Grupy Onet.pl SA. Wcześniej pełniła funkcję event directora w agencji reklamowej Rapp Collins (grupa Corporate Profiles DDB), w której od 2001 r. była też członkiem zarządu.
Pracę w reklamie zaczynała jeszcze podczas studiów na Uniwersytecie Warszawskim (wydział filologii polskiej), w jednej z pierwszych sieciowych agencji reklamowych w Polsce - Young & Rubicam Poland, w dziale kreacji ATL. W 1999 roku uczestniczyła w tworzeniu agencji kreatywno-eventowej DNA Unlimited, której była współwłaścicielką oraz dyrektorem kreatywnym. Od 2001 roku pracowała w agencji Rapp Collins, gdzie jako członek zarządu i event director była odpowiedzialna za dział kreacji i dział eventów.

Katarzyna Domańska

Katarzyna Domańska

publishing manager, Egmont Polska

Katarzyna Domańska, wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.Od 12 lat zawodowo związana z wydawnictwem Egmont Polska, gdzie zarządzała sprzedażą bezpośrednią i kierowała działem związanym z internetem i new media.Współtworzyła pierwszy portal o dziecięcych mediach MediaDzieci.pl.Doświadczenie zdobywała w pracy z takimi partnerami, jak Disney, McDonald's, Edipresse, Agora, G+J, Bauer, Procter & Gamble, Kimberly Clark.Ma na swoim koncie wiele prelekcji na konferencjach i szkoleniach dotyczących marketingu bezpośredniego oraz wystąpień dla organizacji branżowych (m. in. EMOTA), a także publikacji w prasie branżowej.

Robert Kołodziejczyk

Robert Kołodziejczyk

prezes zarządu, Great Open House

Członek zarządu SMB, prezes i współwłaściciel agencji marketing services Great Open House, współwłaściciel firm z Grupy Great zajmujących się m.in. outsourcingiem procesów biznesowych, doradztwem personalnym oraz outsourcingiem procesów księgowych. Współwłaściciel i członek rady nadzorczej Multimedia Capital Group SA zajmującej się m.in. inwestycjami w przedsięwzięcia biznesowe z zakresu nowych technologii. Ukończył studia w Wyższej Szkole Biznesu — National Louis University w Nowym Sączu. W branży marketingu bezpośredniego od 1999 roku, od 6 lat prowadzi własną agencję BTL. Współautor kampanii nadchodzi4.com dla P4 nagrodzonej Effie 2007 Żonaty, ojciec dwóch córek, które wypełniają większość jego wolnego czasu.

Julian Kozankiewicz

Julian Kozankiewicz

managing partner, EMlab

Członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) oraz Event Marketing Institute w USA, wykładowca Szkoły Marketingu Bezpośredniego oraz inicjator i lider grupy Young Professionals przy polskim oddziale Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA).Agencja EMlab pod jego kierownictwem zdobyła nagrody Golden Arrow 2006 oraz Golden Arrow 2007 w kategorii Ambient Media.Odpowiedzialny za projekty między innymi dla: Finlandia Vodka, Jack Daniels, MINI, BMW Motorrad, Toyota, Pur (Henkel), Clin (Henkel), Lotek (Totalizator Sportowy), Vaillant, Saunier Duvall, Bosch, Junkers, Deutshe Bank, Getin Bank, Deutsche Leasing, Intercitrus, Pfizer, Jelfa, Moet Chandon, Chivas, Ernst & Young.W latach 2004–2007 organizator ponad 40 wydarzeń muzycznych m. in. "Wieczór Smakoszy DĽwięku" - Radio PiN, "Noc Iguany" - klub Iguana Lounge, koncert towarzyszący Gali Agencja Reklamowa Roku i Dom Mediowy roku 2007. Od roku 2005 z sukcesem buduje agencję EMlab specjalizującą się w experiential marketingu.

Krzysztof Kudlek

Krzysztof Kudlek

dyrektor marketingu, Indesit Company Polska

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu (Zarządzenie i Marketing), studia podyplomowe "Skuteczne zarządzanie nowoczesną firmą" na AE.Od 10 lat związany z branżą AGD, od 4,5 roku w Indesit Company. Odpowiedzialny za wszelkie działania marketingowe firmy na rynku polskim. Od początku kariery związany z marketingiem. Hobby: dobra książka, tenis, narty, historia, psychologia społeczna.

Piotr Nagalski

Piotr Nagalski

dyrektor marketingu, Kimberly Clark

Absolwent brytyjskiej uczelni, gdzie ukończył studia techniczne i biznesowe, a następnie MBA. Od ponad 10 lat związany zawodowo z marketingiem branży FMCG. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Unilever Polska, gdzie przez okres 4 lat pracował w dziale marketingu Algidy. W 2002 r. dołączył do firmy Kimberly-Clark, w której zaczął odpowiadać za rozwój marki Huggies w Polsce, a następnie w krajach nadbałtyckich i regionie Europy Centralnej. Od ponad 2 lat pracuje jako dyrektor marketingu na region Europy Centralnej i opiekuje się takimi brandami jak: Velvet, Huggies, Kleenex, Kotex i Depend. Jest autorem wielu niestandardowych i nowotarskich kampanii o zasięgu krajowym i europejskim.

Marcin Nowacki

Marcin Nowacki

brand manager, DIAGEO Polska

Od stycznia 2007 roku związany z Diageo Polska. Jako brand manager Scotch Standard Whisky odpowiada za całość działań komunikacyjnych i promocyjnych marki Johnnie Walker Red Label. Koordynuje ogólnopolskie aktywności marketingowe, sprzedażowe, a także programy PR i CSR, za które marka została wielokrotnie nagrodzona tytułami best practice w globalnych zestawieniach firmy. Wcześniej pracował m. in. w GlaxoSmithKline Consumers Healthcare Sp. zoo (marka Aquafresh) oraz w dziale marketingu PTK Centertel. Posiada bogate doświadczenie z zakresu budowania kompleksowych strategii marketingowych, w tym strategii launchujących nowe produkty na polskim rynku. Absolwent Wydziału i Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Zaangażowany w działalność społeczną – jego szczególnym obszarem zainteresowań jest odpowiedzialny biznes.

Przemysław Orłowski

Przemysław Orłowski

dyrektor zarządzający, Euro RSCG Marketing House

Przemysław Orłowski posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w usługach marketingowych.Karierę zawodową rozpoczął w 1997 roku w strukturach Grupy Galicja, gdzie był odpowiedzialny między innymi za nadzór pierwszych projektów z zakresu marketingu bezpośredniego.Od 1998 roku związany z Marketing House.Najpierw jako client service manager, a od roku 2001 client service director.Był odpowiedzialny za pozyskanie i nadzór nad wszystkimi najważniejszymi projektami realizowanymi przez agencję.Za programy zrealizowane dla ICI Paints Pilawa, Unilever Polska oraz Boehringer Ingelheim, agencja Euro RSCG Marketing House otrzymała w ciągu ostatnich lat nagrody w konkursach marketingu bezpośredniego Złota Strzała i Boomerang, a w roku 2006 nagrodę Grand Prix Golden Arrow za projekt "Apteka pod białym gołębiem" zrealizowany dla Ivax Polfy Kutno.Studiował na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Jest żonaty, ma dwie córki.

Arkadiusz Piechocki

Arkadiusz Piechocki

dyrektor zarządzający, \Data Solutions

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przygodę z komunikacją marketingową rozpoczął 13 lat temu. Zaczynał od dwuletniego pobytu w agencji ATL, następnie zarządzał działem marketingu w liczącym się koncernie FMCG. W 1997 roku związał się na dłużej z komunikacją bezpośrednią - zakładając i współzarządzając czołową polską agencją BTL Group. Agencja pod jego kierownictwem otrzymała wiele nagród i wyróżnień na krajowych oraz zagranicznych rynkach. W wyniku osiągniętej pozycji oraz zmian na rynku, agencja w roku 2002 weszła w skład międzynarodowego holdingu reklamowego Omnicom Group, lidera na rynku komunikacji marketingowej. W tym samym roku, w odpowiedzi na potrzeby klientów powstała firma marketingu relacji \Data Solutions, w której do chwili obecnej jest dyrektorem zarządzającym. Agencja wyspecjalizowała się w tworzeniu oraz realizacji długofalowych programów lojalnościowych. Do grona klientów należą m.in. Imperial Tobacco, Kompania Piwowarska, Sara Lee Coffee & Tee, Zelmer, Nestle Polska, Citroen Polska. W latach 2002-2004 wiceprezes SMB. Szczęśliwie żonaty, ojciec jedynego jak do tej pory syna. Wolny czas dzieli między turystykę motocyklową i machaniem kijem golfowym.

Janusz Plencler

Janusz Plencler

współwłaściciel i prezes zarządu, LABoratory & Co

LABoratory & Co zajmuje się badaniami neuromarketingowymi komunikacji reklamowej.Dzięki mariażowi biznesu z nauką wprowadza do praktyki badań najnowsze odkrycia z zakresu psychologii i neuroscience.Wcześniej współzałożyciel i do maja 2007 managing partner agencji reklamowej Peppermint.Jeszcze wcześniej dyrektor strategiczny w BTL Group (obecnie Tequila Polska).Swoją karierę zawodową zaczynał jako marketing director zarządzając przez 7 lat marketingiem w firmach Wavin i Lorenz Bahlsen.Absolwent Akademii Ekonomicznej z Poznania, w latach 1992-1993 stypendysta programu naukowego TEMPUS UE na uniwersytetach UFSIA w Antwerpii i KUB w Tilburgu.Kiedyś taternik, dzisiaj nadwyżkę energii spala podczas gry w squasha, badmintona, piłkę nożną i koszykówkę.Zagorzały fascynat prozy Jacka Dukaja.

Wilhelm Rożewski

Wilhelm Rożewski

dyrektor strategiczny, EL2

Absolwent Wydziału Neofilologii na Uniwersytecie Warszawskim.Związany z reklamą i marketingiem od 12 lat.Pracował w firmach mediowych (Agora SA), w agencjach reklamowych i w działach marketingu międzynarodowych korporacji (UPS).Od 2006 roku związany z EL2, gdzie zajmuje stanowisko dyrektora strategicznego.Interesuje go wykorzystanie schematów komunikacji międzyludzkiej w kampaniach reklamowych i akcjach marketingowych.Poza pracą czas spędza udowadniając sobie i innym, że samochody terenowe są tylko tak dobre jak prowadzący je człowiek.

Waldemar Rzepecki

Waldemar Rzepecki

prezes, Bancom Centrum Telemarketingu

W latach 1998-2002 członek zarządu oraz szef Grupy Roboczej "Firmy Telemarketingowe". Założyciel i prezes zarządu Bancom Centrum Telemarketingu. Pomysłodawca i koordynator wielu akcji telemarketingowych np.: infolinia i telefoniczne wspomaganie kampanii wyborczej jednej ze zwycięskich partii politycznych w czasie wyborów do parlamentu w 1997 r; infolinia dla powodzian w lipcu 1997 r. - jedna z największych kampanii telemarketingowych w Polsce. Współtwórca systemu szkoleń i doskonalenia telemarketerów w swojej firmie. Pomysłodawca i lider cyklicznych szkoleń Warsztaty Infolinia 2000 oraz Warsztaty Call Center współorganizowanych przez Telekomunikację Polską S.A. Autor licznych prezentacji i publikacji na temat telemarketingu. Juror konkursów "Crackfilm", "Złota Strzała", "Boomerang". Członek zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, przewodniczący Grupy Telemarketingowej w SMB. Z wykształcenia dziennikarz. Od 1989 roku związany z reklamą. Wieloletni dyrektor agencji reklamowych. Założyciel i prezes Polskiej Korporacji Reklamy. Współzałożyciel i członek władz polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA). Sekretarz Generalny - Członek Kapituły Nagrody Kamień Milowy Polskiej Reklamy.

Paweł Zbiegniewski

Paweł Zbiegniewski

zastępca dyrektora departamentu komunikacji marketingowej ds. alternatywnych kanałów komunikacji w Polkomtel SA

Wcześniej związany z agencjami reklamowymi (Marcom, OgilvyOne, Polymus, Paralotna, Esense). Prelegent na Kongresach Marketingu Interaktywnego ECU Marketing, konferencjach w Institute for International Research, wykładowca w SWSP „Lojalność”, „Promocje”. Ma 38 lat, żona, dwójka dzieci. Pasja – konie – żywe i mechaniczne (motocykle).

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2017 VFP Communications Ltd. oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu
Projekt: Netizens