GoldenArrow | GoldenArrow GoldenArrow
Strona główna Wróć do listy wpisów

2023 – rada programowa

Grzegorz Bonder

General Manager w agencji UNIQUE ONE, Wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego. Prelegent konferencji, członek jury i rad programowych konkursów marketingowych.
Z branżą marketingowo-reklamową, związany jest od przeszło 23 lat. UNIQUE ONE jest częścią grupy Unique, bardzo wysoko ocenianej w badaniach branżowych w tym m.in. pisma „Media i Marketing Polska”, która w 2022 roku została Agencją Roku Marketingu Zintegrowanego. W poprzednich latach agencja była 4krotnie wyróżniania w tej kategorii. W 2018 roku nagrodzono ją Gepardem Biznesu, a w 2019 roku - Diamentem Forbesa. W 2019,2020 i 2021 roku UNIQUE ONE zyskała tytuł Firmy Roku przyznawane przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej.
Agencja UNIQUE ONE to pionier nowatorskich form promocji sprzedaży na polskim rynku. Między innymi jako pierwsza wprowadziła do loterii i konkursów brandowane karty płatnicze, czyli produkt bankowy, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Przeprowadziła również pierwszą w naszym kraju loterię opartą wyłącznie na aplikacji mobilnej oraz stworzyła aplikację mobilną odczytującą w czasie rzeczywistym dane z paragonów fiskalnych. 
Agencja tworzy i wdraża ogólnopolskie kampanie m.in. dla takich firm jak: Nestle Polska, Visa, PKN Orlen, Intermarche, Play, Lewiatan, PGNiG Termika, Canon, Rossmann oraz Ministerstwo Finansów. Grzegorz Bonder osobiście nadzorował największe loterie promocyjne w Polsce po 1989 roku.
W maju 2022 roku Grzegorz Bonder został ponownie wybrany do zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB na trzecią kadencję na stanowisko Wiceprezesa. W 2019 roku zaczął wykłady na Akademii Leona Koźmińskiego na pierwszych w Polsce i Europie studiach podyplomowych „Zarządzanie na rynku gier losowych i zakładów wzajemnych” objętych patronatem Totalizatora Sportowego.
Po pracy Grzegorz Bonder rozwija pasję do sportu motorowego – ma na swoim koncie tytuł Mistrza Polski w rajdach samochodowych (puchar PZM 2005) oraz 5 tytułów wicemistrzowskich w klasyfikacji generalnej 2WD i klasy Rally4 (RSMP 2018, 2020, 2022)

Bartosz Brzozowski

wiceprezes, EDC expert direct communiacation

Menedżer z międzynarodowym doświadczeniem w obszarach: marketingu i sprzedaży oraz zarządzania strategicznego,. Ekspert w tworzeniu marek i ich pozycjonowaniu w oparciu o innowacyjne modele biznesowe. Swoją karierę rozpoczynał w bankowości biorąc udział w przygotowaniu i wprowadzaniu na rynek produktów i usług bankowych dla Pekao S.A. oraz PKO BP. W 2000 r. brał udział w uruchomieniu mBanku, gdzie odpowiadał za współtworzenie modelu biznesowego oraz strategię marki. W latach 2003 – 2005 r. odpowiadał za stworzenie strategii marki MultiBanku, kilkukrotnie nagradzanego jako najbardziej przyjazny Bank w Polsce. Od 2008 roku kontynuował swoją karierę w Grupie Commerzbanku w Ukrainie, gdzie odpowiadał za rozwój strategii biznesowej bankowości detalicznej Banku oraz budowanie jego marki. Jest autorem kampanii marketingowo-sprzedażowych w kategorii usług finansowych, które były 3 krotnie wyróżniane prestiżową nagrodą EFFiE w Polsce i na Ukrainie. Od 2017 r. pełni funkcję Wiceprezesa zarządu EDC Expert Direct Communication - lidera branży marketingu bezpośredniego w Polsce, specjalizującego się w kampaniach direct mailingowych oraz obsłudze korespondencji transakcyjnej. Spółka obsługuje największe polskie firmy z branży: finansów, ubezpieczeń, telekomunikacji oraz energetyki. EDC obsługuje również dużych graczy z rynków zagranicznych: Niemiec, Austrii i Szwajcarii.
Członek jury EFFiE Ukraine oraz Rady Programowej Golden Arrow. W 2022 r. powołany do Zarządu Stowarzyszania Marketingu Bezpośredniego gdzie aktywnie wspiera działalność Rady programowej ds. Direct Marketingu. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunkach Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych oraz Zarządzania. Posiada dyplom Executive MBA Maryland School of Business. Absolwent kursów menedżerskich INSEAD. Po godzinach pasjonat triathlonu i dyplomowany trener mentalny w sporcie. Członek Kadry Narodowej w triathlonie, uczestnik Mistrzostw Europy amatorów w 2022 r.

Katarzyna Chodacka – Chłopaś

Dyrektorka Zarządzająca, IQ Marketing

Strateżka z 18-letnim doświadczeniem w komunikacji marketingowej. Pracowała dla wielu różnorodnych branż i Klientów, m.in.: Mondelez, Pernod Ricard, Beiersdorf, Kompanii Piwowarskiej, Mars, Unilever, Mastercard.
Od 2020 roku zarządza IQ Marketing – agencją full service, która działa na rynku od 25 lat.
Absolwentka psychologii na UJ, wierzy, że w komunikacji reklamowej liczy się „ludzka” perspektywa, trafione i prawdziwe insighty oraz autentyczny język i tone of voice.
Prywatnie fanka dobrej architektury, designu i hip-hopu.

Marek Grabowski

dyrektor zarządzania customer journeys, Orange

Lider klientocentryczny (zorientowany na klienta) z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym w branży telekomunikacyjnej, z różnorodnym doświadczeniem w transformacji biznesowej i udokumentowanymi umiejętnościami w zakresie wdrażania innowacji, a także korporacyjnej i funkcjonalnej strategii telekomunikacyjnej.
Pasjonat nowych technologii i narzędzi wspierających efektywność biznesu, np. sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe. Obecnie doskonale sprawdza się w swojej roli Tribe Leader Customer Value B2C, stale ulepszając krajobraz MarTech dzięki ML, NBO, NBA i HouseHold lub wydarzeniom w czasie rzeczywistym.
Można o nim powiedzieć, że "napędzają go dane", dlatego dzieli się swoim doświadczeniem jako Customer Value & Experience Leader, integrując wszystkie jednostki biznesowe w Orange Polska wokół hiper-osobistego customer experience, upewniając się, że jest tam, gdzie powinno być.
Aktywny mentor, członek Komisji Etyki Orange Polska oraz Ekspert w polskim Oddziale Komitetu Doradczego ds. Biznesu i Przemysłu OECD reprezentujący OPL
Marek jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada również tytuł Executive MBA Uniwersytetu Illinois w Urbana Champaign

Mateusz Jaworowski

Client Director, Kantar Polska

Od ponad ćwierć wieku doświadczenie zawodowe zbiera w obszarach strategii marketingowej i komunikacji, badaniach konsumpcji, stylów życia, mediów czy reklamy.
Współpracował z podmiotami z branży spożywczej, alkoholowej, finansów i ubezpieczeń, kosmetycznej, farmaceutycznej, samochodowej, telekomunikacyjnej i licznych innych.
W Kantar odpowiedzialny między innymi za kontakty z klientami największego w Polsce syndykatowego badania konsumenckiego Target Group Index TGI.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, doktorant Polskiej Akademii Nauk w Szkole Nauk Społecznych przy IFiS PAN w obszarze komunikacji kulturowej, późniejszy wykładowca uniwersytecki z zakresu badań rynku i strategii komunikacji.

Dr Anna Kania – Okieńczyc

Dyrektor ds. Marketingu i Doświadczenia Klienta DHL Parcel

Liderka biznesu z ponad 20-letniem doświadczeniem w obszarze zarządzania i przywództwa, komunikacji, sprzedaży bezpośredniej a także rozwoju produktów, badań i analiz marketingowych oraz polityki cenowej i obsługi klienta. Absolwentka Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej, a także studiów doktoranckich w Kolegium Ekonomiczno - Społecznym w SGH. Doświadczenie zawodowe i wiedzę akademicką wykorzystuje w rozwoju biznesów, wymagających nowoczesnych rozwiązań. W DHL odpowiada m.in. za rozwój oferty dla klientów biznesowych i indywidualnych, sprzedaż produktu C2X, komunikację marketingową i PR oraz obsługę i doświadczenie klienta.

Mirosław Młynarczyk

MANAGING PARTNER, Albedo Marketing

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz „Business Studies in Marketing“ w Hampstead Garden Suburb Institute w Londynie. Karierę zawodową rozpoczął w dziale audytu firmy doradczej KPMG. W roku 2002 był jednym z założycieli agencji Albedo Marketing. Od początku istnienia agencja przywiązywała dużą wagę do efektywności realizowanych działań marketingowych, stosując zaawansowane narzędzia analityczno-statystyczne. Dziś, po przeszło 20 latach istnienia, Albedo Marketing to 100-osobowy zespół pracujący dla liderów rynkowych, tj. m.in.: Nestle, Henkel.

Adam Nowak

Loyalty Marketing Manager, Electrolux

Od niemal 20 lat zajmuję się lojalnością i zaangażowaniem klientów. Zarządzałem programami lojalnościowymi na szczeblu krajowym, jak i globalnym, w tym IKEA Family, jednym z największych programów lojalnościowych na świecie. Mam duże doświadczenie w budowaniu strategii CRM i Loyalty oraz zespołów marketingu relacyjnego. Moją misją jest tworzyć marki lojalne wobec swoich własnych klientów, bo jeśli oczekujesz lojalności, powinieneś zaoferować ją jako pierwszy.

Piotr Płoszajski

Profesor i kierownik Katedry Teorii Zarządzania, Szkoła Główna Handlowa

Emerytowany Profesor SGH. W l. 1994-2018, kierownik Katedry Teorii Zarządzania w SGH. Założyciel Polsko-Japońskiego Centrum Zarządzania oraz Centrum Badań nad Odpowiedzialnym Biznesem.
Absolwent Harvard Business School, Research Scholar w Sloan School of Management, Massachusetts Institute of Technology (MIT), USA.
1987-1991, dyrektor Instytutu Filozofii i Socjologii PAN. 1993-1998, Dyrektor Generalny Polskiej Akademii Nauk.
Autor ponad 200 publikacji. Ostatnio zajmuje się konsekwencjami Czwartej Rewolucji Technologicznej, sztuczną inteligencją i futurologią. Doradca i wykładowca w wielu korporacjach polskich i międzynarodowych. Członek kilku rad nadzorczych. Wykładowca na wielu uniwersytetach i centrach badawczych w Europie, USA, Japonii, Indiach, Australii i Nowej Zelandii. Członek rady naukowej Centrum Zdrowia Dziecka oraz Rady Doradczej Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali (K.I.D.S.). Przewodniczący Rady Fundacji Inter Cars.
Członek Rady Programowej w CIONET (Polska), największej światowej organizacji zrzeszającej szefów IT korporacji. Ostatnio laureat nagród: Osobowość w Dziedzinie Ekonomii od Północnej Grypy Gospodarczej (2017), Digital Shapers w dziedzinie Edukacja (2018) i Wizjoner (2019), oraz tytułu Lider Transformacji Cyfrowej w Bankowości od Związku Banków Polskich (2021).

Marta Strzyżewska

Dyrektor Marketingu i eCommerce,Frisco.pl

Menedżerka z ponad 20 - letnim doświadczeniem w obszarze marketingu. Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 roku w Departamencie Marketingu BRE Banku (obecnego mBanku), z którym związana była przez 8 lat. W latach 2009 - 2015 związana z Grupą Generali w Polsce, gdzie jako Marketing Manager, a następnie Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu odpowiadała m. in.  za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej firmy w Polsce. Od 2016 roku związana z branżą prywatnej opieki medycznej. Początkowo w sieci klinik leczenia niepłodności Invimed (Grupa Medicover) zajmowała się rozwojem biznesu i sprzedaży w Polsce i na rynkach zagranicznych, a od 2018 jako Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Grupy LUX MED odpowiadała za strategię i wizerunek marek, komunikację do pacjentów, online marketing i kampanie performance, komunikację w mediach społecznościowych i wsparcie sprzedaży B2B. W latach 2020 – 2022 jako Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Cyfrowej w Avivie odpowiadała za budowanie wizerunku marki Aviva, komunikację marketingową, digital i rozwój serwisu transakcyjnego MojaAviva,obszar e-commerce oraz obszar strategii, wiedzy o rynku i kliencie. W 2022 roku dołączyła do zespołu Frisco.pl – lidera branży e-grocery na polskim rynku, gdzie objęła funkcję Dyrektora Marketingu i eCommerce, odpowiadając za wizerunek marki, strategię komunikacji, realizację kampanii marketingowych offline i online, rozwój w obszarze e-commerce i digital, a także działania budujące lojalność klientów. W 2021 przewodniczyła jury Golden Arrow.


Gala wręczenia nagród
22.06.23, Hotel Verte, Warszawa

start 19:00
wręczenie nagród: 19:30
bankiet: 21:30

W programie wręczenie nagród konkursowych Golden Arrow 2023
oraz wyróżnień przyznawanych przez redakcję „Media Marketing Polska”
– Agencji Marketing Services i Digital 2023.

 

SPRZEDAŻ BILETÓW NA GALĘ ZAKOŃCZONA

 

Partnerzy

Partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

w sprawie sponsoringu:

Małgorzata Gamdzyk
Tel. 784 647 063
malgorzata.gamdzyk@media.com.pl

 

Pobierz paczkę z logotypami 2023

Pobierz paczkę z logotypami 2022