2023 – jury
Izabela Głodek - PRZEWODNICZĄCA JURY
dyrektor marketingu, Carlsberg
Dyrektorka Marketingu, vice-prezeska zarządu Carlsberg Polska. Od ponad 20 lat tworzy wartość marek. Poprzednio, jako Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services, odpowiadala za strategię i komunikację portfolio w Polsce i krajach bałtyckich. Pracowała m.in. w agencji badań rynkowych Nielsen, Pernod Ricard a ostatnio przez wiele lat związana z Heinkenem. Odpowiadała m.in. za portfel marek globalnych w londyńskim oddziale firmy oraz za flagowy brand firmy w Polsce – Żywiec, m.in. proces rewitalizacji czy wprowadzenie na rynek piw gatunkowych pod parasolem Żywca. W ramach strategii sponsoringowej, tworzyła jedno z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń muzycznych w Polsce – trasę koncertową Męskie Granie. Wraz ze swoim Zespołem wielokrotnie zdobywała Effie, w tym Grand Prix, UK Drum Award i Mixx Awards. Absolwentka wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej.
Katarzyna Bilicka
Business Unit Director w GPD
Z marketingiem i reklamą związana od ponad 18 lat. Swoją karierę w branży rozpoczęła w agencji Peppermint, a od ponad 15 lat niezmiennie w strukturach GPD Agency. Od początku kariery związana z działem Obsługi Klienta. Pod jej kierownictwem realizowanych jest wiele projektów: z firmami farmaceutycznymi (marki OTC, jak i RX), FMCG (Lisner, Mk Cafe, Sokołów, Dr Oetker, Iglotex), z sektora publicznego (Enea), motoryzacyjnymi (Filtron, Wix Filters), finansowymi (BZ WBK, Credit Agricole, Eurobank, Santander Consumer Bank) czy e-commercowymi (Kinderkraft). Ostatnie 4 lata to właśnie zwrot w stronę projektów e-commercowych i contentowych jakim jest budowa marki Kinderkraft i jej międzynarodowej pozycji. Projekty, w których uczestniczyła zdobyły liczne nagrody m.in. Golden Arrow, Diamond Awards, Kreatura czy Effie. Prywatnie mama 3 żywiołowych dziewczynek, które jak mało kto uczą organizacji pracy i czasu. Są też źródłem ciekawych insightów najmłodszego pokolenia. Po godzinach wyzwań jako dyrektorka i mama zaszywa się w swoim ogrodzie, gdzie odnajduje spokój i chwilę wytchnienia „grzebiąc godzinami w ziemi”.
Ignacy Bochiński
partner, Kerris
Współwłaściciel KERRIS - jednej z wiodących polskich agencji digital marketingowych (wyróżnienie agencja digital roku 2022 MMP), oraz 300.codes - software house'u, który projektuje i wdraża innowacyjne rozwiązania dla biznesu. Założyciel fundacji www zajmującej się tworzeniem i promowaniem dobrych praktyk tworzenia stron internetowych i oprogramowania. Inwestor w e-commerce, oraz doradca startupów digitalowych na wczesnych etapach rozwoju. Współpracował, między innymi z takimi firmami jak: Porsche, Uber, ZT Kruszwica, Sarantis, Bonduelle, CEDC, Swiss Krono. Pokory i skrupulatności uczy się będąc mężem i pływając na kitesurfingu, od marca do listopada, nad polskim morzem.
Bartosz Boruciak
dziennikarz prezenter, wykładowca SAN
Dziennikarz, wykładowca akademicki, prowadzący. Autor ponad tysiąca wywiadów w różnych środkach masowego przekazu. Współpracował z TVP, WP, O2.pl, Super Expressem, Polskim Radiem, Radiem WNET. Twórca kanału YouTube Bartosz Boruciak TV. W Społecznej Akademii Nauk przybliża studentom tajniki marketingu, mediów społecznościowych oraz popkultury. Prowadzi szkolenia dotyczące kompetencji menedżerskich w zakresie transformacji cyfrowej.
Przemek Boruciński
strategy planner, Leo Burnett
Strateg z 8-letnim doświadczeniem. Absolwent Szkoły Strategii Marki. Zaczynał w digitalu specjalizując się w budowaniu marek z naciskiem na media społecznościowe, influencer marketing i aktywacje konsumenckie. Wprowadzał i rozwijał digitalowe platformy dla partnerów dużych marek konsumenckich, budując większe zaangażowanie i sprzedaż. Zdobył doświadczenie w tworzeniu strategii Employer Branding, efektywnie wspierając rekrutację u największych polskich i zagranicznych pracodawców. Zdobył kompetencje w wielu różnorodnych kategoriach tj. FMCG, telekomunikacja, motoryzacja, media, alkohole, beauty, nieruchomości, AGD oraz RTV. Posiada doświadczenie w pracy dla dużych międzynarodowych i lokalnych marek. Opracowuje strategie obejmujące całą ścieżkę konsumenta we wszystkich mediach, kładąc duży nacisk na doświadczenia w kontakcie z marką i angażujący storytelling. W Leo Burnett prowadzi strategicznie markę Samsung, odpowiadając za kategorię AGD i RTV. Tworzył strategie dla takich marek, jak: Samsung, P&G, DANONE, Orange, Starbucks, Disney, KIA, Heinz, Stock Polska, KFC, Philip Morris, A+E Network. Posiada certyfikaty tj. DIMAQ, Meta Certified Creative Strategy Professional, Twitch Gameplan Certification. Ukończył szkolenia: Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej, Marketing logiczny i efektywny, Czego potrzebują konsumenci?, Zasady wdrożenia strategii marki, Research, czyli jak samodzielnie pozyskiwać wiedzę o konsumentach i kategorii, The Creative Accelerator – Contagious.
Anna Brudnicka
Loyalty Account Supervisor, Unique One
Z branżą marketingową związana już od czasu studiów, na których m.in. badała wpływ reklamy na poszczególne grupy społeczne, zwłaszcza dzieci. Absolwentka POU z akredytacją Oxford Brookes University. Doświadczenie zdobywała po obu stronach biurka; od kilku lat związana z agencją marketingu zintegrowanego Unique One, gdzie koordynuje pracę zespołu obsługującego programy lojalnościowe dla międzynarodowych koncernów i rodzimych, równie ważnych Klientów. Realistka, którą najbardziej napędza to, co pozornie niemożliwe. Czujna obserwatorka, uwielbiająca analizować i kreować nie zawsze oczywiste wnioski.
Michał Cholewa
head of Marketing Haier Poland, Ukraine and Baltics w Grupie Haier
Ukończył zarządzanie i marketing oraz finanse i bankowość na SGH. Karierę zawodową rozpoczynał w 2004 roku w firmie Procter Gamble, następnie zdobywał doświadczenie w topowych międzynarodowych firmach w działach marketingu m.in. w firmach: Coca-Cola, Reckitt Benckiser, Brown-Forman, Tchibo, Philips, niejednokrotnie budując kategorie i marki od podstaw.
Podstawową zasadą w pracy Michała jest kierowanie się wnikliwym zrozumieniem konsumenta Consumer Obsession), co znajduje u niego odzwierciedlenie w warsztacie badawczym i kierowaniu się przez niego
przede wszystkim dotarciem do właściwego insightu i ścieżki decyzyjnej konsumenta, pod którą układa strategie, komunikacje i standardy online oraz offline od 2020 roku w Grupie Haier. Od 2017 roku jest wykładowcą Akademii Leona Koźmińskiego na Executive Business School z przedmiotami „Trendy we współczesnym marketingu” oraz „Analizy Rynkowe”.
Magdalena Cichocka-Fronc
Marketing Manager, Lotte Wedel
Kierowniczka Marketingu i Innowacji, z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży FMCG. Z Lotte Wedel związana od dwóch lat, odpowiada za strategię i komunikację flagowej marki Ptasie Mleczko(R). Karierę rozpoczynała w Danii od pracy w organizacjach non profit. Przez wiele lat związana z Grupą Żywiec, w której odpowiadała między innymi za takie marki jak Heineken, Warka Radler, Specjal, Leżajsk, Brackie. Przez pięć lat odpowiadała za innowacje, wprowadzając na rynek między innymi Warkę Radler, w tym jej wariant Zero. W ramach strategii sponsoringowej marki Heineken tworzyła pierwszy Heineken Opener Festival. W ramach grupy Heineken pracowała także w Rio de Janeiro w biurze regionalnym na Amerykę Południową. Projekty które realizowała zdobywały nagrody między innymi w konkursach Effie, Kreatura czy Nielsen Breakthrough Innovation. Absolwentka wydziału Marketingu i Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej, studiowała także w Princeton University i Centenary College w USA. Prywatnie mama dwóch nastoletnich synów, wielbicielka Portugalii.
Olga Długołęcka
Head of Digital, UM
Ekspertka z ponad 8-letnim doświadczeniem w obszarze marketingu, komunikacji i mediów digital. Specjalizuje się w tworzeniu długoterminowych strategii działań digital opartych na danych, spersonalizowanej komunikacji i biddable media. Od 2021 roku jest związana z agencją mediową UM (IPG Mediabrands), gdzie jako Head of Digital odpowiada za rozwój produktu digitalowego, tworzenie strategii działań digitalowych dla klientów agencji i ich implementację, doskonalenie procesów i kompetencji digitalowych zespołu, w tym za prowadzenie szkoleń, zarówno dla zespołu agencji, jak i dla klientów, oraz wymianę wiedzy i współpracę ze specjalistycznymi zespołami IPG Mediabrands w obszarach danych, data strategy, analityki, personalizacji i addressable media. Pracowała dla takich klientów jak Nestle, Froneri, Playstation, Decathlon, Adidas, TVN, Hebe.
Adam Imielski
Kierownik Działu Marketingu Marki Lewiatan Holding
Od ponad dwóch dekad związany z rynkiem handlowym FMCG. Tworzy wartość jednej z największych polskich organizacji franczyzowych odpowiadając za strategię i komunikację marki na wielu płaszczyznach. Zarządza kreatywnym zespołem, z którym wyniósł sieć Lewiatan na podium czołowych sieci handlowych w Polsce, czyniąc ją jednocześnie rozpoznawalną, renomowaną i jedną z najbardziej wartościowych i nagradzanych marek. Mimo wielu lat spędzonych w branży, handel detaliczny wciąż go fascynuje i zaskakuje kolejnymi wyzwaniami. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Izabela Jagodzik
marketing manager health, Orkla Care
Posiada 25-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania marką i trade marketingu, zdobyte w międzynarodowych firmach farmaceutycznych i FMCG. Zarządzała markami na różnych etapach cyklu życia produktu. Z Orkla Care związana od ponad 7 lat. Opiekuje się markami takimi jak: Möller’s, Bodymax, Colon oraz markami OTC (Esberitox, Olbas, Remifemin). Wraz z zespołem w pełni odpowiada za rozwój powierzonych jej marek na rynku lokalnym, ściśle współpracuje z działem sprzedaży - rynkiem masowym i kanałem farmaceutycznym. Jest członkiem międzynarodowych projektów strategicznych, w zakresie szeroko pojętych projektów (nowe platformy portfolio, komunikacja, badania). Wcześniej pracowała dla: Heel Polska, czy Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris. Absolwentka SGH.
Karolina Jaworska
marketing manager, Frisco.pl
Marketing Manager Frisco.pl z 8-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, komunikacji i badań konsumenckich. Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie marketingowe zdobywała w agencji badawczej IQS, w Żywcu Zdrój (współtworząc m.in. komunikację programu Po Stronie Natury, promując zdrowe nawyki wśród Polaków i rozwijając portfolio segmentu wód niegazowanych), a przez ostatnie blisko 5 lat we Frisco.pl, gdzie konsekwentnie buduje świadomość marki, wzmacnia jej wizerunek i z sukcesem wprowadza do kolejnych miast w Polsce.
Joanna Karpisz
dyrektor operacyjny, Grzegrzółka Loterie
Od blisko 20 lat związana z marketingiem, reklamą i PR. Posiada doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji, planowaniu kampanii 360°, a także w zarządzaniu zespołem – zarówno po stronie agencji jak i marki. Od 2020r współpracuje z agencją Grzegrzółka w zakresie rozwoju portfolia Klientów i usług. W pracy skupia się na poszukiwaniu rozwiązań, które umacniają relację marki z konsumentem, jednocześnie wspierając wartość sprzedaży. Wdrażała projekty loterii promocyjnych m.in. dla MediaMarkt, OSM Piątnica, Delikatesy Centrum, Stokrotka, Bocian Pożyczki, Lindt, Bielmar etc.
Marcin Kot
Dyrektor, Śląska Izba Pracodawców
Doświadczony przedsiębiorca z 25-cio letnim stażem, który zakochał się w marketingu i sprzedaży grubo przed 30stką. Uważa, że nie ma handlu bez zaufania, a skuteczny marketing i sprzedaż to konsekwentne budowanie więzi z ludźmi, bo H2H to już nie “chłyt” tylko rzeczywistość. Wśród życiowych wartości na pierwszym miejscu stawia rozwój, bo nie można dać innym czegoś, czego samemu się ma. Jako Dyrektor Śląskiej Izby Pracodawców wspiera śląskie firmy w rozwoju i prowadzeniu skutecznych działań marketingowych i sprzedażowych. Pomaga w dotarciu do najbardziej wartościowych klientów oraz kieruje pracami Rady Mentorów działającej przy Izbie. Specjalizuje się w opracowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych, wspiera w rozwoju przywództwa i odporności psychicznej. Jego kompetencje potwierdzają certyfikaty: LinekdIn Marketing Labs, Maxwell Leadership Certified Team oraz AQR International.
Karolina Kusy
Head of SEM, Reprise
Ekspertka w obszarze biddable media, z 15 letnim doświadczeniem w branży mediowej. Od ponad 12 lat związana z agencją Reprise (IPG Mediabrands), w której obecnie jako Head of SEM zarządza kilkunastoosobowym zespołem realizującym projekty dla klientów w Polsce i regionie EMEA, również w ramach regionalnych hubów obsługujących m.in. LEGO, Johnson & Johnson, Dyson, EFL i Schär.
Wcześniej, przez kilka lat odpowiadała za koordynację pracy regionalnych hubów realizujących działania z zakresu biddable media m.in. dla 3M, LEGO i Johnson & Johnson w regionie EMEA, zapewniając jakość obsługi i rozwijając wiedzę i kompetencje zespołu w obszarach Search, Social Paid i eCommerce. Doświadczenie zdobywała również w pracy dla takich klientów jak Coca-Cola, Polpharma, Microsoft, Mastercard w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.
Ewelina Maciesza
CHIEF EXECUTIVE OFFICER, AGENCJA POLYMUS
Z branżą reklamową związana jest od 20 lat. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w pracy na stanowiskach event oraz PR managera, m.in. w Paralotnej i EURO RSCG 4D, a później w Polymus, agencji komunikacji zintegrowanej, wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej Arteria. W tym czasie planowała i realizowała eventy dla dużych marek, tj. Nikon, Orange, Winiary, Danone czy Carlsberg. Dziś, jako Prezes Agencji Polymus, nadzoruje produkcję wydarzeń, m.in. dla Hewlett Packard Enterprise i Lesaffre, zarządza projektami i wytycza kierunki rozwoju agencji. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Łukasz Mandala
strategy development leader, IQ Marketing
Mandala to strateg z powołania i pasji. Złoty człowiek, który lubi znajdować schematy, podważać je i łamać - czasem tworząc coś ciekawego, czasem cringowego. Doświadczenie zdobywał w różnego rodzaju agencjach: dużych, małych, średnich, sieciowych, niezależnych, digitalowych, interaktywnych, full-servico’wych. Przez lata w branży zrealizował dziesiątki (jeżeli nie setki - któż by to liczył) projektów i projekcików. Współtworzył wielkie ATL’owe produkcje reklamowe, ale również maczał palce w mikro ulotkach reklamowych. Obsługiwał wiele marek z wielu kategorii, komunikacji, telekomunikacji, farmacji, edukacji, windykacji, motoryzacji, napojów gazowanych, napojów bezalkoholowych, napojów alkoholowych, bankowości B2C, bankowości B2B… Prywatnie Łukasz jest wrażliwy, zwłaszcza na bullshit i lubi pieski.
Adrianna Morze
dyrektor marketingu i komunikacji w Klastrze, North & East Europe, DB Schenker
Adrianna posiada doświadczenie w zarządzaniu reputacją oraz tworzeniu strategii komunikacji marki. W DB Schenker odpowiada za komunikację wewnętrzną, employer brandning, działania CSR oraz komunikację zewnętrzną i marketing B2B w klastrze North & East Europe. Karierę zawodową zaczynała w firmie Comarch. Pracowała również w globalnych agencjach zintegrowanych Havas oraz Grey Group w których prowadziła, bądź współprowadziła kompleksowe projekty dla największych firm z branż: finansów, ochrony zdrowia i nieruchomości. Lata 2020-2022 spędziła w FM Logistic na stanowisku kierownika ds. marketingu i komunikacji, gdzie odpowiedzialna była za działania komunikacyjno-marketingowe w czterech krajach Europy Centralnej. Członek grup projektowych wielu kampanii nagradzanych w konkursach polskich i międzynarodowych.
Bartłomiej Murawski
PROJECT DIRECTOR, LOYALTY POINT
Od ponad dwóch dekad związany z budową i rozwojem programów lojalnościowych. Od 2018 roku jest jednym z dyrektorów w Loyalty Point, gdzie wdraża i prowadzi projekty marketingowe dla topowych klientów m.in. z branży retail. Przed czasami „cudów nad dystrybutorem” zarządzał, rozwijał i digitalizował program VITAY w PKN ORLEN, co wyróżniło jury Golden Arrow 2015.
Anna Nowak
creative group head, Dentsu Creative
Od sześciu lat zajmuje się w dentsu Polska kreatywnym wykorzystaniem technologii. Obecnie w ramach stanowiska Creative Group Head w dentsu Creative dba o możliwie najlepsze dopasowanie rozwiązań technologicznych do projektów klientów grupy. O nowych technologiach i ich zastosowaniu opowiada również podczas prelekcji w kraju i za granicą, a także w ramach różnych inicjatyw edukacyjnych. Stoi na czele AI Lab, nowej komórki technologicznej dentsu Polska specjalizującej się w wykorzystaniu uczenia maszynowego w codziennej pracy. Ma na swoim koncie projekty nagrodzone między innymi w konkursach KTR, Innovation, Effie oraz MIXX, w tym zeszłoroczne Best of Technology w konkursie KTR. Zasiadała w jury konkursów KTR oraz Golden Drum odpowiednio w kategoriach Technology oraz One Channel.
Tomasz Pastuszka
CREATIVE DIRECTOR & PARTNER W MADOGZ
Współtwórca agencji MADOGZ, gdzie pełni rolę Creative Directora. W latach 2014-16 związany z agencją Lubię to – linked by Isobar jako Group Head i następnie Creative Director. Wcześniej jako kreatywny zdobywał doświadczenie między innymi w agencjach VML Poland i Legend Group. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Współpracował między innymi z takimi markami jak: Biedronka, Danone, Nestle, Lidl, PZU, mBank, Ferrero, MediaMarkt, Unilever, Nivea, Virgin Mobile, OTOMOTO, Fixly.pl, 321Sprzedane.pl, Continental czy też Wirtualna Polska. Jak zawsze podkreśla, nie sam, ale z zespołami obsługującymi wybranych klientów odebrał kilkanaście nagród branżowych, w tym Golden Arrow, KTRy, Kreatury, EFFIE i Złote Spinacze. Prywatnie fan mang i komiksów. Od 2010 roku pełni funkcję członka zarządu Polskiego Stowarzyszenia Komiksowego.
Igor Przespolewski
KRAJOWY KIEROWNIK DS. AKTYWACJI MAREK, STOCK POLSKA
Doświadczony menedżer i marketer, który wie jak zmaksymalizować efekty kampanii, nad którymi pracuje. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, komunikacji, digitalu i e-commerce. Obecnie odpowiada za kreowanie i realizację strategii komunikacyjno-marketingowej dla całego portfolio marek Stock Spirits Group na polskim rynku. W pracy pasjonuje go tworzenie angażujących i zaskakujących kampanii. Poprzednio związany z branżą filmową. Do jego sukcesów zawodowych należy między innymi wdrożenie pierwszego kinowego chatbota w Europie dla sieci kin Multikino, który przez agencję K2, został okrzyknięty jednym z najbardziej zaawansowanych narzędzi e-commerce w Polsce. W 2019 roku został nagrodzony honorowym „złotym biletem” - nagrodą Stowarzyszenia Kina Polskie za wybitne zasługi w rozpowszechnianiu filmów w Polsce. Absolwent Politechniki Poznańskiej i Szkoły Głównej Handlowej. Juror w konkursach: INNOVATION, KREATURA.
Marek Rogoża
Dyrektor Marketingu w Iglotex
Od początku drogi zawodowej związany z marketingiem. Od ponad 12 lat w firmie Iglotex na stanowisku Dyrektora Marketingu. Odpowiada m.in. za powołanie do życia i rozwój kluczowej marki w portfolio firmy Iglotex – Proste Historie. W swojej pracy, od lat udowadnia, że mrożonki nie muszą być nudne i mogą inspirować oraz opowiadać ciekawe historie. Prywatnie, nie wyobraża sobie życia bez muzyki. Wielki fan dwóch kółek, najlepiej tych z silnikiem…
Agnieszka Rzepkowska
DO NIEDAWNA: DYREKTOR DS. KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ, PZU
Komunikacją marketingową zawodowo zajmuje się od ponad 13 lat, wcześniej doświadczenie zdobywała w strukturach sprzedaży i zarządzania ofertą produktową. Zawodowo związana z firmami prowadzącymi działalność w obszarze usług (czas wolny, ubezpieczenia, finanse). Pracowała dla takich marek jak TUI, ING Życie, Nationale-Nederlanden, PZU, TFI PZU, PZU Zdrowie. W ciągu swojej kariery zdobyła szeroką wiedzę i doświadczenie w zakresie tworzenia strategii marketingowych, zarządzania i kreowania wizerunku marek, opracowywania architektury marek ich systemu identyfikacji wizualnej, realizacji skutecznych kampanii reklamowych, działań contentowch, planowania i rozliczania efektywności mediów. Koordynowała duże projekty marketingowe na poziomie lokalnym i zagranicznym. Interesuje się innowacyjnymi rozwiązaniami marketingowymi i technologicznymi, które wspierają wyższą efektywność prowadzonych działań i pozwalają na zwiększenie uwagi i zaangażowania odbiorców. Projekty, które realizowała i wspierała zdobywały nagrody w konkursach Effie Awards, Golden Arrow, Mobile Trend Awards, KTR. W swojej pracy jako menadżer stawia na rozwój pracowników i wspiera ich w osiąganiu satysfakcji i ponadprzeciętnych wyników. Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie ze specjalizacją zarządzanie i marketing, a w 2023 rozpoczęła studia podyplomowe na kierunku coaching profesjonalny na tej samej uczelni. Posiada dyplom EMBA oraz ukończyła program The Chartered Institute of Marketing (CIM) „Diploma in professional digital marketing”.
Mirosław Smolewski
lead for Poland, senior manager client marketing CEE, Visa
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej i marketingowej. Dwie perspektywy: agencyjna i kliencka, pomogły w zdobyciu zróżnicowanej wiedzy, doświadczeń i umiejętności, które może wykorzystać w swojej obecnej pracy. Aktualnie zarządza polskim zespołem Client Marketing w Visa, który odpowiada za tworzenie i wdrażanie indywidualnych inicjatyw marketingowych dla banków, instytucji finansowych, sieci handlowych i innych graczy rynku finansowego. Ponad 15 razy nagradzany w lokalnych i międzynarodowych konkursach branżowych: Effie, Golden Arrow, WPPED Cream, MEC Global Ideas (Grand Prix), Visa Marketing Excellence, Kreatura.
Agnieszka Szlaska
COMMUNICATION & PR DIRECTOR, IF Nation Group
Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie komunikacji, PR, CSR, Public Affairs a także prowadzenia projektów change management i culture transformation. Pracowała zarówno po stronie mediów, marek, jak i agencji. Agnieszka Szlaska, jako Communication & PR Director odpowiada za strategię komunikacji grupy marketingowo-technologicznej IF Nation Group i agencji wchodzących w jej skład - Focus Nation (komunikacja 360), Imagine Nation (eventy) i Moonsteps (software house). Realizuje działania PR i media relations, komunikację wewnętrzną, odpowiada za planowanie i koordynację projektów agencyjnych. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Leadership Development Programme INSEAD we Francji. Przez 5 kolejnych lat członkini Kapituły Rankingu „50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie” magazynu Brief.
Daniel Szulc
HEAD OF ANALYTIC & DATA, DATA SCIENCE LOGIC, LOYALTY POINT
Od ponad 10 lat zawodowo związany z analizą danych. Doświadczenie zdobywał w organizacjach takich jak Royal Bank of Scotland i KPMG. Od 2016 roku w Loyalty Point odpowiada za zespół data science. Ma bogate doświadczenie w stosowaniu machine learning do rozwiązywania problemów biznesowych. Ekspert w tworzeniu modeli predykcyjnych wspierających targetowanie komunikacji marketingowej dla dużych baz konsumentów. Wraz z zespołem pracuje między innymi dla takich klientów jak IKEA, Smyk, Decathlon, Douglas, Vision Express, Stokrotka, Rainbow. Uczestniczył w projektach nagradzanych Effie i Golden Arrow.
Roman Terelak
MANAGING PARTNER, SPACE CAT INDUSTRIES
Z marketingiem związany od 13 lat. Zdobywał doświadczenie w agencjach kreatywnych, digitalowych i eventowych, realizując kampanie dla zróżnicowanego portfolio marek. W latach 2014 – 2019 był związany z grupą Dentsu Polska, gdzie w ramach agencji Isobar, Posterscope i Dentsu X odpowiadał za zespoły obsługujące klientów agencji i zarządzanie działami new business. W 2020 roku dołączył do zespołu CEE TikToka, jako Business Partnership Manager, pracując z największymi markami technologicznymi, telekomunikacynymi i e-commerce w Polsce. W grudniu 2021 r. objął stanowisko dyrektora zarządzającego agencji Space Cat Industries.
Dawid Wałęga
CEO, Hire Folks
Manager i profesjonalista z kilkunastoletnim doświadczeniem pracy w branży reklamowej i marketingowej. Swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej stawiał w agencji mediowej, jako specjalista od planowania i zakupu reklam w tv. Jednak od początku czuł, że to branża digitalowa, a szczególnie performance marketing, jest dla niego najbardziej interesująca. Swoje umiejętności rozwijał pracując dla jednego z największych międzynarodowych domów mediowych, w którego strukturach stworzył i rozbudował zespół specjalistów od performance marketingu. W tym czasie strategicznie współpracował z takimi firmami jak np. Play, Grupa Volkswagen, Pekao i Vectra. W 2016 roku rozpoczął kolejny etap swojej kariery obejmując stanowisko prezesa agencji Mobehave, a następnie Peaksales. W obu spółkach pozyskał inwestorów strategicznych i obecnie koncentruje się na rozwoju firmy Digitalent. Specjalizuje się we wspieraniu organizacji w rozbudowie kompetencji marketingowych, poprzez outsourcing i rekrutacje do nich, wysokiej klasy specjalistów z obszaru marketingu. W swojej strategii biznesowej kieruje się podejściem efektywnościowym, przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych. Dzięki temu jest w stanie dopasować najlepszych specjalistów do wyzwań, przed jakimi obecnie stoją marketerzy.
Katarzyna Wesołowska
SENIOR STRATEGY PLANNER, ALBEDO MARKETING
Strateżka z 8-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w działaniach B2C, szczególnie w projektowaniu działań sprzedażowych wpisujących się w długofalową strategię marek oraz w kampaniach CSR. W swojej pracy łączy strategiczne podejście z otwartością na kreatywne rozwiązania. To co napędza ją do działania to różnorodność przetargowa, którą zapewnia praca w agencji. Pracowała m.in. dla Mastercard, Danone, Canon, 3M, Ikea, Henkel, Nestlé, Johnson & Johnson. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Szkoły Strategii Marki SAR.
Agnieszka Widera
Creative Director, Endorfina events
Stoi na czele teamu kreatywnego, który tylko w 2022 był odpowiedzialny za materiały dedykowane 250 projektom, z czego wyróżnić można kreacje, dla takich marek, jak m.in. CCC, T-Mobile, czy H&M. Tworzone przez Agnieszkę projekty cechują się zabawą formą oraz konceptualnym połączeniem rozwiązań digitalowych z klasycznymi formami designu, zaadaptowanymi do najnowszych trendów w branży. Corocznie wyróżnia specjalne osiągnięcia nowych w branży twarzy jako jurorka konkursu MP Power w kategorii Kreatywny Roku Branży Eventowej.
Karolina Witecka
Co-founder & CEO at Cut The Mustard
Co-Founderka, Prezeska, Dyrektor Zarządzająca w agencji reklamowej - Cut The Mustard. Od 2020 także Co-Founderka - Ekstrakt.Studio - studia projektów graficznych i identyfikacji wizualnej. Mentorka w stowarzyszeniu: „Sieć Przedsiębiorczych Kobiet”, gdzie wspiera kobiety w rozwijaniu ich własnych biznesów. Od ponad 17 lat działa w branży reklamowej. Swoją drogę zawodową związała z biznesem i zarządzaniem zespołami obsługowymi. Tuż przed założeniem własnej agencji - zarządzała działami w jeden z największych i najbardziej znanych agencji w Polsce, jako Client Service Director. We własnej - już 45 osobowej agencji Cut The Mustard - od początku, czyli od 2016 roku, odpowiada za strategię rozwoju firmy, tworzenie struktur agencji w oparciu o model turkusowej organizacji, pozyskiwanie nowego biznesu oraz doradztwo w zakresie głównych projektów kreatywnych i ofert biznesowych dla kluczowych klientów agencji. Zarządzana przez nią agencja jest wyróżniana i nagradzana w najważniejszych konkursach branżowych w Polsce, takich jak KTR, Effie, Mixx. W 2021 roku Cut The Mustard - zdobyło ponownie wyróżnienie w rankingu MMP - tym razem za „Błyskotliwość i Świeżość niezmienną od 5 lat”. W swojej pracy stawia przede wszystkim na rozwój i wsparcie ludzi w ich ścieżkach zawodowych. Wierzy w pozytywne motywowanie, autentyczność w relacji, jasną i rzetelną komunikację a także spokój. Jej mocne strony to dynamika w działaniu, ogromna intuicja biznesowa a także strategiczne podejście do podejmowanych decyzji. Z wykształcenia - autor tekstów medialnych, po wydziale polonistyki UW. Swoje zainteresowania z pogranicza psychologii i procesów zachodzących w grupie, wzbogaciła studiami podyplomowymi na SWPS.
Małgorzata Witkowska
Kierowniczka ds. Trade marketingu i innowacji w BNP Paribas Bank Polska
Menadżerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży dedykowanych klientom indywidualnym. Jurorka w konkursie Innovation w 2022 w kat. Innowacje w Biznesie. Współtwórczyni autorskiego projektu z dziedziny edukacji finansowej „Misja edukacja”. Za projekty realizowane wraz z zespołem, otrzymała nagrody w konkursach Golden Arrow, Złote Spinacze i Kreatura. Wdrożone przez nią kampanie, miały duży wkład w zdobyte w 2021 roku przez Bank BNP Paribas srebrne Effie w kategorii Long term. Ściśle współpracuje i angażuje się w projekty odpowiedzialne społecznie realizowane wspólnie z Biurem CSR i Fundacją BNP Paribas. W organizacji pełni także rolę Sustainability Officera. Aktywna uczestniczka inicjatywy wewnętrznej banku - Kobiety Zmieniające BNP Paribas.
Robert Wojkowski
właściciel, SMOLAR Agencja Promocyjno-Reklamowa
Agencję Smolar założył w czerwcu 1999 r., będąc na trzecim roku studiów. Wiedzę z zakresu marketingu zdobywał studiując na Uniwersytecie Łódzkim i pracując jako merchandiser dla Colgate-Palmolive oraz będąc promotorem produktów Braun czy Mokate. Pierwszą loterię zorganizował w 2004 r. dla firmy Henkel (marka Perwoll). Wieloletnie doświadczenie pozwoliło mu na szczegółowe poznanie mechanizmów każdego rodzaju promocji B2B i B2C. Kiedyś korzystał z urn z kuponami i z SMSów, obecnie sięga po najnowocześniejsze narzędzia on-line i digital, integrując akcje promocyjne z aplikacjami klientów (np. Żappka czy InPost). Zawsze podkreśla, że najważniejsi są ludzie. Wraz z zespołem, z którym pracuje od lat, został nagrodzony m.in. Diamentem Forbesa w latach 2020, 2021 i wyróżnieniem przez Media Marketing Polska za Nieustanny rozwój. Uczestniczył również w projektach klienckich nagradzanych przez ICSC Solal Marketing Global Award. Obecnie jego agencja organizuje kilkaset akcji promocyjnych rocznie, w tym ponad 100 projektów loteryjnych, między innymi dla takich klientów jak: Henkel, Grupa Żywiec, Samsung, Unilever, Carlsberg, Coca-Cola, InPost, Maspex, TVN, Cinema-City, GlaxoSmithKline, Lidl, Kaufland, Payback, Bahlsen, Upfield, Hortex, Storck, Douglas, Mondelez, Empik, Sephora, Akzo Nobel, Santander, Apsys, Johnsons&Johnson, Woseba i wielu innych. Prywatnie tata dwójki wspaniałych dzieci, córki i syna. W wolnych chwilach resetuje się grając regularnie w piłkę nożną. Bardzo lubi klasyczną motoryzację, klimat lat 90-tych, Chicago Bulls i erę Jordana.
Jan Zagrodzki
Managing Director, FCB&THE MILKMAN
Zagrodzki to doświadczony project manager i lider zespołów w działach obsługi klienta. Od lat związany jest z agencjami strategiczno-kreatywnymi, takimi jak Mediacom, Agencja Warszawa, Isobar czy Peppermint. Zarządzał strategią i komunikacją klientów w kanałach ATL, BTL, digital, social media, e-commerce, CRM, dostarczając także rozwiązania w zakresie automatyzacji i performance marketingu. Posiada wykształcenie ekonomiczne i marketingowe. Zdobył wiele nagród, w tym Effie, KTR, Mixx Awards, Golden Arrow. Tworzył komunikację dla marek takich jak T-Mobile, SKODA, LEGO, Grant’s, Provident, Carlsberg, Eurozet, Generali, Philips, Adidas, P&G, GSK, Sony i innych.
Gala wręczenia nagród
22.06.23, Hotel Verte, Warszawa
start 19:00
wręczenie nagród: 19:30
bankiet: 21:30
W programie wręczenie nagród konkursowych Golden Arrow 2023
oraz wyróżnień przyznawanych przez redakcję „Media Marketing Polska”
– Agencji Marketing Services i Digital 2023.
SPRZEDAŻ BILETÓW NA GALĘ ZAKOŃCZONA
Kontakt
w sprawie zgłoszeń:
Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl
w sprawie sponsoringu:
Małgorzata Gamdzyk
Tel. 784 647 063
malgorzata.gamdzyk@media.com.pl
Pobierz paczkę z logotypami 2023
Pobierz paczkę z logotypami 2022