2023 – gala wręczenia nagród – galeria foto
Podczas tegorocznej uroczystości wręczono również nagrody i wyróżnienia w konkursie Golden Arrow 2023.
Jury
pod przewodnictwem Izabeli Głodek, dyrektor marketingu Carlsberga,
przyznało 21 nagród głównych, dwie nagrody specjalne i 35 wyróżnień.
Nagrody
główne otrzymały projekty dla następujących klientów: IKEA Retail,
Sanofi, Lego, Żabka Polska, Hasbro, TIM, Kaufland Polska, Dell
Technologies, Nestlé Polska, Torf Corporation, Yotta, InPost, Intel,
Puckie Hospicjum P.w. Św. Ojca Pio, Decathlon, Motorola Mobility (Lenovo
Company), Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii i
Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym.
Przyznano również dwie nagrody specjalne (dla agencji Madogz oraz dla teamu Avon i Great Minds – Garden of Words Group) oraz 35 wyróżnień.
Pełną listę nagrodzonych i wyróżnionych oraz szczegóły na temat tegorocznej edycji Golden Arrow można znaleźć w zakładce ZWYCIĘZCY
Konkurs Golden Arrow istnieje od 2006 r. Co roku jury konkursowe bierze pod lupę narzędzia, innowacyjność i efekty największych zrealizowanych kampanii. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Organizatorami konkursu są “Media Marketing Polska” (VFP Communications Ltd.) oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Gala wręczenia nagród
22.06.23, Hotel Verte, Warszawa
start 19:00
wręczenie nagród: 19:30
bankiet: 21:30
W programie wręczenie nagród konkursowych Golden Arrow 2023
oraz wyróżnień przyznawanych przez redakcję „Media Marketing Polska”
– Agencji Marketing Services i Digital 2023.
SPRZEDAŻ BILETÓW NA GALĘ ZAKOŃCZONA
Kontakt
w sprawie zgłoszeń:
Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl
w sprawie sponsoringu:
Małgorzata Gamdzyk
Tel. 784 647 063
malgorzata.gamdzyk@media.com.pl
Pobierz paczkę z logotypami 2023
Pobierz paczkę z logotypami 2022