GoldenArrow | GoldenArrow
Strona główna Wróć do listy wpisów

2022 – jury

Jerzy Hołub - PRZEWODNICZĄCY JURY

dyrektor marketingu, Mastercard

CMO w polskim oddziale Mastercard Europe. Jest odpowiedzialny za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty Mastercard oraz za PR i projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Ma 20-letnie doświadczenie marketingowe, które zdobył pracując dla wiodących marek technologicznych, telco i finansowych takich jak Orange, PZU, T-Mobile i LUXMED. W Orange pełnił funkcję dyrektora marketingu komercyjnego. W PZU odpowiadał za kanał sprzedaży ecommerce i digital marketing. Jest doktorem socjologii Czeskiej Akademii Nauk. Pasją Jerzego jest klasyczna literatura rosyjska oraz boks.

Gabriela Bar-Rutkowska

Communications and CSR Manager, Tchibo

Od 15 lat zajmuje się zawodowo komunikacją korporacyjną, Public Affairs i odpowiedzialnością biznesu. Pasjonatka projektów prowadzonych wspólnie z NGO i kampanii marketingu zaangażowanego (jedna z nich została nagrodzona Złotymi Spinaczami). Doświadczenie zdobywała British American Tobacco, Provident Polska, czy Coca-Cola, z którą związana była przez ostatnich kilka lat.
Prywatnie uwielbia podróżować, odkrywać nowe miejsca i lokalną kuchnię. W wolnych chwilach chętnie sięga po książkę i od kilku lat próbuje swoich sił w pszczelarstwie. Jej pasieka liczy teraz dwa ule, ale bywało, że było ich sześć!

Ignacy Bochiński

Partner, Kerris

Współwłaściciel KERRIS - jednej z wiodących niezależnych agencji digital marketingowych 360 w Polsce, oraz 300.codes - software house'u, który projektuje i wdraża innowacyjne rozwiązania dla startupów oraz biznesu. Założyciel fundacji www zajmującej się tworzeniem i promowaniem dobrych praktyk tworzenia stron internetowych i oprogramowania. Inwestor e-commerce (marketplace Patyna.pl) oraz doradca startupów digitalowych na wczesnych etapach rozwoju.
Współpracował, między innymi z takimi firmami jak: Porsche, Uber, PZU, ZT Kruszwica, Sarantis, Bonduelle, CEDC, Swiss Krono.
Pokory i skrupulatności uczy się będąc mężem oraz pływając na kitesurfingu od marca do listopada nad polskim morzem.

Katarzyna Chodacka-Chłopaś

Dyrektorka Zarządzająca, IQ Marketing

Strateżka z 18-letnim doświadczeniem w komunikacji marketingowej. Pracowała dla wielu różnorodnych branż i Klientów, m.in.: Mondelez, Pernod Ricard, Beiersdorf, Kompanii Piwowarskiej, Mars, Unilever, Mastercard.
Od 2020 roku zarządza IQ Marketing – agencją full service, która działa na rynku od 25 lat.
Absolwentka psychologii na UJ, wierzy, że w komunikacji reklamowej liczy się „ludzka” perspektywa, trafione i prawdziwe insighty oraz autentyczny język i tone of voice.
Prywatnie fanka dobrej architektury, designu i hip-hopu.

Agnieszka Durst Wilczyńska

Dyrektorka Marketingu, Uniqa

Wieloletnie doświadczenie w roli marketera w branży ubezpieczeniowej. Szereg kampanii TV na koncie:
• dla marki AVIVA (udział w pracach zespołu odpowiedzialnego za rebranding Commercial Union na AVIVA – linia ubezpieczeń majątkowych)
• dla marki Liberty Ubezpieczenia (kampania rebrandingowa Liberty Direct na Liberty Ubezpieczenia)
• od 2016 r. dla marki AXA – cztery kampanie TV, w tym kampania CSR „Masz Moc” nagrodzona nagrodą Kantara dla najbardziej efektywnej kampanii branży finansowej (2018 r.). Od 2017 r. wysoki, wyraźny wzrost świadomości marki AXA (w 2019/2020 druga marka na rynku pod względem znajomości całkowitej, rozważania zakupu produktów majątkowych i na życie).
• w 2021 – autorka kampanii rebrandingowej AXA/UNIQA – wieńczącej drugą co do wielkości fuzję na rynku Polskim oraz kampanii produktowych UNIQA. Marka UNIQA jako jedyna urosła w rankingu rozpoznawalności marek ubezpieczeniowych w 2021 r.

Artur Gajewski

członek Zarządu w obszarze Marketing, R&D and Quality, Bakalland S.A.

Do kwietnia 2022 roku pełnił rolę Dyrektora Marketingu i R&D w spółce Purella Superfoods, którą jako udziałowiec rozwijał od 2015 roku. W Purella zajmował się strategicznym rozwojem biznesu, koordynacją komunikacji marketingowej, nadzorowaniem działań B+R oraz procesów kontroli jakości, dbając o najwyższą jakość produktów i wizerunek firmy. Artur posiada ponad 15 letnie doświadczenie marketingowe. Przygodę z reklamą rozpoczynał w sieciowych agencjach Publicis oraz TBWA. Następnie przez 8 lat rozwijał od podstaw Polski oddział firmy medycznej CROMA, która w tym czasie stała się jednym z liderów w swojej kategorii w Polsce. W swoich działaniach kieruje się zasadą creative disruption szukając kreatywnych i efektywnych rozwiązań w budowaniu i prowadzeniu marek. W 2021 roku, w 10 edycji konkursu CMO of the Year zdobył tytuł: DYREKTORA MARKETINGU ROKU 2020/2021 w dwóch kategoriach: Produkty Spożywcze oraz Best START-UP Marketer.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego wydział socjologii oraz Sterling Business College w Perth.
Prywatnie - pasjonat sportu, sztuki, starych samochodów i wina.

Karol Kamas

DYREKTOR MARKETINGU I ROZWOJU, SODEXO BENEFITS AND REWARDS SERVICES

Karol Kamas ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i zarządzania produktami dla największych polskich i międzynarodowych marek ze szczególnym uwzględnieniem branży finansowej (m.in. Bank BNP Paribas, Polbank EFG). Był odpowiedzialny za wprowadzenie marki Prudential na polski rynek czy rebranding po połączeniu banków BGŻ i BNP Paribas. Zarządzane przez niego marki oraz produkty były wielokrotnie wyróżniane w prestiżowych konkursach, m.in. Digital Champions Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji czy Effie Awards Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Obecnie jako Dyrektor Marketingu i Rozwoju odpowiada za współtworzenie strategii rozwoju biznesu Sodexo oraz za przygotowanie i realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej na polskim rynku.

Agnieszka Konarzewska

dyrektorka departamentu komunikacji marketingowej, Bank BNP Paribas

Marketingowiec z ponad 20-letnim doświadczeniem. Od czerwca 2017 roku jako Dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BNP Paribas odpowiada za komunikację kierowaną do wszystkich segmentów klientów indywidualnych i biznesowych. Do jej obowiązków należy także przygotowywanie strategii marketingowej, prowadzenie projektów komunikacyjnych oraz wsparcie sprzedaży. W 2021 roku wraz z teamem zdobyła srebrne Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence oraz liczne wyróżnienia i nagrody w różnych konkurach między innymi za kampanię: Gdzie są nasze Patronki i Świat Cię potrzebuje. W ramach prowadzonych działań ściśle współpracuje z Biurem CSR I Fundacją BNP Paribas wspierając różne aktywności realizowane w ramach 17 celów zrównoważonego rozwoju ONZ. Wcześniej doświadczenia budowała głównie w sektorze finansowym – w GE Banku Mieszkaniowym, GE Money Banku oraz Banku BPH gdzie poza marketingiem zdobywała doświadczenie w PR, oraz wsparciu sprzedaży. Jedna z liderek inicjatywy wewnętrznej – Kobiety Zmieniające BNP Paribas.

Michał Korczak

dyrektor zarządzający, Focus Nation

Doświadczony praktyk z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży oraz ekspert w zakresie strategii marketingowych. Współpracował, przez lata, między innymi z takimi markami jak Mercedes-Benz, L’Oreal, Raiffeisen Polbank, Grupa PZU.
W Focus Nation kieruje 30-osobowym zespołem pracującym dla topowych polskich i międzynarodowych klientów, m.in. Brown-Forman, Velux, Dell Technologies, PZU, Ingka Centres, Polsat, Teilor i wielu innych. Pod jego kierownictwem Focus Nation rozwinęło swoją ofertę w kierunku digital, performance marketing, social media i social selling.
Baczny obserwator trendów, wyznawca zrównoważonego rozwoju w biznesie. Propagator równowagi pomiędzy ciałem i umysłem oraz otaczającej nas technologii.

Marek Kosakowski

chief executive officer H2H.tech

Absolwent Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu gospodarki elektronicznej. Przygodę z komunikacją marketingową rozpoczynał w Tequila Polska, a następnie przez kilkanaście lat związany z Data Solutions w ramach międzynarodowej sieci Omnicom. Od ubiegłego roku zarządza H2H.tech, która dostarcza rozwiązania technologiczne wspierające marketing i sprzedaż największych firm międzynarodowych oraz liderów branżowych z Polski. Specjalista w zakresie direct marketingu, programów lojalnościowych, baz danych oraz CRM. Pomysłodawca panelu badawczego Loyalty Insight poświęconego pomiarom w zakresie motywacji uczestników programów lojalnościowych.

Marta Krysik

wiceprezes GoldenSubmarine

Od 15 lat zarządza pracą poznańskiego oddziału, odpowiada za kontakty i rozwój biznesów kluczowych Klientów agencji. Specjalizuje się w aktywacjach konsumenckich, programach lojalnościowych oraz projektach CSR, za które wielokrotnie wyróżniano agencję (w tym Podwórka NIVEA oraz Klub Moja NIVEA). Koordynuje pracę zespołów odpowiedzialnych za obsługę m.in. NIVEA Polska, SKODA, Eurocash oraz CEDC.

Monika Leksowska

Dyrektorka Marketingu, Kramp

Dyrektor marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach: Volkswagen, Amica. Wieloletnia wykładowczyni na Wyższej Szkole Bankowej gdzie dzieli się wiedzą na temat budowania silnych marek i łamie schematy myślenia o zarządzaniu. Obecnie zarządza działem marketingu w koncernie Kramp.
Pasjonatka marketingu i nowoczesnego przywództwa. Laureatka nagrody „Dyrektor marketingu roku 2020 i 2021” w kategorii B2B. Zmienia oblicze marketingu w branży rolniczej i udowadnia, że otwarty umysł, odwaga oraz nieustanne dążenie do rozwoju prowadzą do sukcesu.

Jakub Mazurkiewicz

COO EUVIC Digital (Euvic Performance)

Ukończył studia w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim. Przygodę z mediami zaczynał jako researcher w TVP Wrocław. Przeszedł różnorodne etapy wtajemniczenia w specyfikę zawodu – od stażowania w Gazecie Wyborczej, po redagowanie rubryk technologicznych w „Men's Health”. Pisał dla magazynów „Cinema”, „Kino”, „Odra” czy „Runner's” World. Współpracował z TVP Polonia, realizując program „Jesteśmy z PL”, pełnił funkcję korespondenta miejskiego lifestyle'owego w miesięczniku „Aktivist”.  
Był team leaderem w pierwszej otwartej telewizji internetowej Lookr.TV stworzonej dla firmy Polkomtel. Zainicjował powstanie serwisu poświęconego social video dla marketerów o nazwie YT360.pl. Współprowadzi blog poświęcony podsferze podcastblog.pl.  
Pomagał i pomaga komunikować się m.in. markom: Plus, LOT, GoPro Polska, Lenovo Polska, Motorola Polska, HPE Polska, ROCKWOOL, mBank. Prowadzone przez niego projekty były nagradzane na branżowych konkursach: Webstary, Golden Arrow, Złote Spinacze, Power of Content Marketing, Effie, EB Kreator. Aktualnie pełni rolę dyrektora operacyjnego w strukturach Euvic Digital (Euvic Performance) oraz zarządza zespołem SEO. 

Maciej Olszanka

strategy Director w agencji UNIQUE ONE

Z branżą marketingowo-reklamową związany jest od przeszło 11 lat. Karierę zawodową rozpoczynał w agencji Momentum (grupa McCann Worldwide). Z Unique One, związany jest od 10 lat. Miał okazję pracować nad kluczowymi projektami agencji m.in. dla Totalizatora Sportowego, Nestle Polska, Polkomtela, Makro C&C. Kampanie pod jego nadzorem wielokrotnie zwiększały wartość sprzedaży i były nagradzane, m.in. w konkursie Golden Arrow. Od dwóch lat rozwija dział strategii w agencji Unique One, m.in. poprzez aktywne uczestniczenie w działaniach na rzecz rynku, promowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, w którym zrzeszona jest agencja Unique One.
 Maciej to entuzjasta poszukiwania ciekawych i niestandardowych rozwiązań w różnych obszarach marketingu. Cechuje go otwarty umysł, kreatywność i pozytywne nastawienie. Prywatnie promotor aktywnego trybu życia oraz czynny motocyklista.

Paweł Ostrowski

Strategy Director & Partner w MADOGZ

Od 2019 dumny współtwórca agencji MADOGZ, gdzie pełni rolę Członka Zarządu oraz Strategy Directora. Wcześniej jeden ze współzałożycieli startupu finansowego FinAi, gdzie odpowiadał za działania marketingowe i pełnił funkcję Chief Marketing Officera. W latach 2010-2016, odpowiadał za koordynację działań strategicznych dla klientów w agencji Lubię to – linked by Isobar.
Z wykształcenia magister filologii polskiej, doktor teorii literatury in spe. Prowadził zajęcia na kierunku Social Media & Digital Advertising w SWPS oraz w PAN na kierunku Public Relations.
Przygotowywał i implementował strategie komunikacji zarówno dla marek lokalnych, jak i globalnych, współpracował między innymi z takim brandami jak: HBO, Sanofi-Aventis, ING Bank Śląski, NIVEA, Wilkinson, Ferrero, Procter&Gamble, IBM, MediaMarkt, Tchibo, Starbucks, KFC, Philips, Schwarzkopf Professional, OTOMOTO, Fixly.pl, 321Sprzedane.pl, Accor Hotels, H&M czy też Biedronka.
Wraz z zespołami obsługującymi wybranych klientów miał przyjemność odebrać ponad 20 nagród branżowych, w tym kilka Golden Arrow, KTRów, Kreatur, EFFIE czy Złotych Spinaczy.

Marcin Popławski

Business Executive Officer FOOD Central Eastern Europe, Winiary/Nestle

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, od ponad 20 lat związany z marketingiem w branży spożywczej. Pracował w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii, w lokalnych i regionalnych rolach marketingowych oraz strategicznych, współtworząc sukcesy takich marek jak KitKat, Smarties, Lion, Maggi, Winiary czy Garden Gourmet. Jako globalny Innovation Manager marki Maggi, jednej z największych marek spożywczych na świecie, poszukiwał odpowiedzi na pytanie jak i co będziemy gotować i jeść w przyszłości. Od 3 lat z powrotem w Polsce, jako Business Executive Officer zarządza biznesem Foods w Nestlé. Prywatną pasję z zawodem łączy w gotowaniu, a w poszukiwaniu skupienia i inspiracji wsiada na motocykl i wyrusza przed siebie.

Tymoteusz Raffinetti

Head of Digital Strategy and Social Media, Publicis

Ekspert od komunikacji w Internecie z ponad 12letnim doświadczeniem. W swojej pracy łączy kompetencje strategiczne, analityczne i mediowe. W Publicis Groupe pracuje 8 lat, z czego od 6 lat związany jest z Publicis Worldwide Polska, gdzie kieruje zespołem Digital Strategy and Social Media. Jego wiedza z zakresu komunikacji w Internecie, kultury cyfrowej, mediów i zmieniających się postaw konsumenckich została doceniona przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia dla studentów Podyplomowych Studiów Reklamy. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów lokalnych oraz z regionu CEE, prowadząc także strategie marek motoryzacyjnych, FMCG oraz farmaceutycznych tworzonych w modelu HUB. Autor raportu „Wpływ COVID-19 na postawy konsumentów i komunikację marek w digitalu”, który na początku pandemii w 2020 roku, był cennym źródłem eksperckiej wiedzy nie tylko dla klientów Publicis Groupe, ale także nowo biznesowych grupy. Pracował dla takich Klientów jak Animex, Estée Lauder, Grupa Żywiec, Michelin, Nestlé, Philip Morris International, Renault Group, Sanofi.

Zuzanna Schön

B2C Marketing Director, Canon

Od ponad 20-lat realizuje swoje zawodowe pasje i biznesowe cele w obszarze marketingu, product management oraz eCommerce, pracując dla największych globalnych marek. Absolwentka Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie na dwóch kierunkach: Zarządzanie i Marketing oraz Finanse i Bankowość. Dodatkowo kształciła się na Uniwersytecie La Verne w Kalifornii oraz w Chartered Institute of Marketing (CIM).
Ścieżkę zawodową budowała w międzynarodowych korporacjach takich jak Ford, T-Mobile, Philips czy Canon. Przez kilka lat prowadziła także własną firmę, co dało jej unikalne doświadczenie oraz możliwość zrozumienia procesów rynkowych z perspektywy przedsiębiorcy. W swoich rolach w różnych branżach zajmowała się wdrażaniem innowacyjnych usług telekomunikacyjnych, zarządzaniem portfolio globalnych marek czy komunikacją i eCommerce. Regionalne doświadczenie zdobywała w regionie Europy Wschodniej, w Holandii jako Marketing Manager na wybranych rynkach Europy Zachodniej oraz w Szanghaju odpowiadając za strategię oraz zarządzanie portfolio dla rynków Ameryki Północnej, Europy, Turcji i Bliskiego Wschodu.
W pracy kieruje się sercem i liczbami – każde działanie marketingowe powinno inspirować, ale i być bardzo mierzalne oraz wspierać sprzedaż. Takie cele stawia sobie i zespołowi, kreując i nadzorując działania marketingowe dla produktów konsumenckich w Canon w regionie Europy Centralnej.
Prywatnie mama trójki dzieci, którym poświęca cały swój wolny czas.

Karolina Szabłowska

marketing communications manager IKEA Retail

Od kilkunastu lat w branży marketingowej odpowiedzialna za szeroko zasięgowe kampanie ATL i BTL, wielokrotnie nagradzane statuetkami Effie, KTR, Golder Arrow, Złote Spinacze. W swojej karierze związana była z marką Tyskie w Kompanii Piwowarskiej oraz marką BOLS w CEDC. Aktualnie odpowiada za komunikację marki IKEA w Polsce. Absolwentka Zarządzania i Marketingu SGH oraz Psychologii.

Weronika Szwarc Bronikowska

Wiceprezeska Zarządu, Media People

Ekspertka mediowa, przedsiębiorczyni. Z branżą mediową związana od 1997 roku. Obecnie współzałożycielka i wiceprezeska domu mediowego Media People, świadczącego również usługi z zakresu konsultingu marketingowego i biznesowego. Media People należy do CAN, sieci niezależnych firm marketingowych, działających na 16 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Media People od początku swojego istnienia był nagradzany przez branżę min.: "Debiut Roku 2018"(Panorama Reklamy Press), "Przedsiębiorca Roku 2020" (Centrum Przedsiębiorczości UW) oraz najwyższymi ocenami zadowolenia klientów ze współpracy (Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Media&Marketing w latach 2018-2020).
W 2017 roku była jedną z dwóch ambasadorek Mercedes-Bez Polska w kampanii She’s Mercedes, prezentującej polskie przedsiębiorczynie w branży reklamowej.
Pracowała min. dla A+E Networks, Agora, Astra Satelite, Richard Bittner, Budimex, BNP Paribas Real Estate, Candy, Caparol, HTC, Franke, Matras, Madej i Wróbel, Marvipol, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Murator, Mokate, PARP, Polska Woda, Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju, Prószyński i S-ka, Roca, Smyk, Tacit Investment i wielu innych.
Prywatnie miłośniczka sztuki, nauki, stosunków międzynarodowych i rozmów z dorastającymi synami.


Gala wręczenia nagród odbędzie się
23 czerwca 2022
o godzinie 19:30

Renaissance Warsaw Airport Hotel
ul. Żwirki i Wigury 1H
Warszawa

 

 

Partnerzy

Partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

w sprawie sponsoringu:

Paweł Balcerek
tel. 602 674 030
pawel.balcerek@media.com.pl

 

Pobierz paczkę z logotypami 2022

Pobierz paczkę z logotypami 2021