2022 – gala wręczenia nagród – galeria foto
Jury konkursu marketingowego Golden Arrow 2022 przyznało w tym roku 19 nagród głównych i 37 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymały agencje: LiquidThread, Zenith, Perfomics, BBDO za projekt “Opiekunowie Opiekunom” dla maki Tena (Essity) za wsparcie opiekujących się osobami starszymi i zwrócenie uwagi na ważny społecznie problem. Drugą nagrodę specjalną otrzymały: MullenLowe Warsaw, Agora SA, Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza, Tok FM za projekt zrealizowany dla Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza, pod tytułem “Bez LGBT+ nie ma Polski” za nową definicję patriotyzmu i zaproszenie do dyskusji na ten temat.
W sumie zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach, 116 otrzymało nominacje. Jury Golden Arrow pracowało pod kierownictwem Jerzego Hołuba, dyrektora marketingu Mastercard. Z pełnymi wynikami konkursu można zapoznać się na stronie: https://goldenarrow.pl/. Laureaci odebrali nagrody podczas uroczystej gali, która odbyła się 23 czerwca w Warszawie w hotelu Renaissance Warsaw Airport Hotel.
Podczas gali rozdano również nagrody dla najlepszych agencji digital i marketing services. Nagrodę główną Agencji Marketing Services Roku 2022 otrzymał Loyalty Point, zaś nagrodę specjalną Agencji Marketing Services 2022, za niezmiennie znakomite wyniki badania satysfakcji klientów, otrzymała agencja Unique One. Wyróżnienia otrzymały także agencje H2H oraz NAV Agency.
Wśród agencji digital 2022 wyróżnienia otrzymały: BeDigital, Crafton, Kerris, Resolution Poland i SalesTube.
Raport “Agencje Marketing Services i Agencje Digital 2022” jest dostępny w formie elektronicznej na stronie: sklep.media.com.pl
Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez VFP Communications, wydawcę miesięcznika “Media Marketing Polska”, oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Gala wręczenia nagród
22.06.23, Hotel Verte, Warszawa
start 19:00
wręczenie nagród: 19:30
bankiet: 21:30
W programie wręczenie nagród konkursowych Golden Arrow 2023
oraz wyróżnień przyznawanych przez redakcję „Media Marketing Polska”
– Agencji Marketing Services i Digital 2023.
SPRZEDAŻ BILETÓW NA GALĘ ZAKOŃCZONA
Kontakt
w sprawie zgłoszeń:
Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl
w sprawie sponsoringu:
Małgorzata Gamdzyk
Tel. 784 647 063
malgorzata.gamdzyk@media.com.pl
Pobierz paczkę z logotypami 2023
Pobierz paczkę z logotypami 2022