GoldenArrow | GoldenArrow GoldenArrow
Strona główna Wróć do listy wpisów

2021 – jury

Marta Strzyżewska – PRZEWODNICZĄCA JURY

dyrektor marketingu i cyfryzacji, Aviva

Menedżer z prawie 20 - letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji i marketingu. Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 roku w Departamencie Marketingu BRE Banku (obecnego mBanku), z którym związana była przez 8 lat.
W latach 2009 - 2015 związana z Grupą Generali w Polsce, gdzie jako Marketing Manager,
a następnie Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu odpowiadała
m. in.  za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej firmy.
Od 2016 roku związana z branżą prywatnej opieki medycznej. Początkowo w sieci klinik
leczenia niepłodności Invimed (Grupa Medicover) zajmowała się rozwojem biznesu w Polsce
i na rynkach zagranicznych, a od 2018 jako Dyrektor Departamentu Komunikacji
Marketingowej Grupy LUX MED odpowiadała za strategię i wizerunek marek, komunikację
do pacjentów, online marketing i kampanie performance, komunikację w mediach
społecznościowych, wsparcie sprzedaży oraz działania marketingowe związane z
wprowadzeniem na rynek marki LUX MED Stomatologia.
Obecnie jako Dyrektor Marketingu i Cyfryzacji w Avivie odpowiada za budowanie wizerunku
marki Aviva, komunikację marketingową, digital i rozwój serwisu transakcyjnego MojaAviva,
obszar e-commerce oraz obszar strategii, wiedzy o rynku i kliencie.

Katarzyna Chodacka-Chłopaś

dyrektorka zarządzająca, w IQ Marketing

Strateżka z 18-letnim doświadczeniem w komunikacji marketingowej. Pracowała dla wielu różnorodnych branż i Klientów, m.in.: Mondelez, Pernod Ricard, Beiersdorf, Kompanii Piwowarskiej, Mars, Unilever, Mastercard.
Od 2020 roku zarządza IQ Marketing – agencją full service, która działa na rynku od 25 lat.
Absolwentka psychologii na UJ, wierzy, że w komunikacji reklamowej liczy się „ludzka” perspektywa, trafione i prawdziwe insighty oraz autentyczny język i tone of voice.
Prywatnie fanka dobrej architektury, designu i hip-hopu.

Jan Daniel

menedżer ds. wsparcia sprzedaży, Grupa Amica

Absolwent Socjoekonomiki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Zarządzania Informacją na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Dysponuje wieloletnim doświadczeniem w marketingu i reklamie. Z Grupą Amica związany od 7 lat. Menedżer specjalizujący się w obszarze egzekucji oraz tworzenia strategii wsparcia sprzedaży i trade marketingu. Tworzył bądź współtworzył projekty dotyczące opracowania strategii customer journey, merchandisingowej, wdrożeń narzędzi predykcji sprzedaży, CRM oraz planowania i tworzenia aktywacji sprzedażowych B2B oraz B2C.  Koordynował wielokrotnie nagradzane programy lojalnościowe oraz kampanie wsparcia sprzedaży B2B. Jest orędownikiem zwiększania lojalności konsumenta poprzez innowacje oraz polepszanie jakości na każdej płaszczyźnie działania. W codziennej pracy stawia na zespół i jego rozwój.

Magdalena Gajewska-Bogacz

dyrektor kreatywna, Albedo Marketing

Członkini zarządu Albedo Marketing oraz dyrektor kreatywna. Specjalizuje się w projektowaniu działań sprzedażowych, które wpisując się w długofalową strategię komunikacji marek, przynoszą oczekiwane wyniki. Jej żywiołem są prace przetargowe, które jak sama twierdzi, nie pozwalają osiąść na marketingowych laurach, zmuszając zespół projektowy do nieustannego śledzenia sygnałów zmian i odkrywania rzeczy nowych. W Albedo odpowiedzialna za organizację procesu projektowego i rozwój kreatywnych kompetencji zespołu. Pracuje dla kluczowych klientów agencji m.in. Mastercard®, Henkel, Hochland.

Małgorzata Heine

creative group head, UNIQUE ONE

Pierwsze kroki zawodowe stawiała w agencji marketingu zintegrowanego IQ Marketing, pracując dla wielu znanych marek takich jak: Unilever, Samsung, Tymbark, Mars Polska, Kraft Polska, Wyborowa, Akzo Nobel. Od siedmiu lat związana jest z Unique One (Grupa Unique), gdzie zarządza działem kreacji. Pod jej kierunkiem powstają różnorodne kampanie marketingowe dla wielu znanych marek jak Nestle, Winiary, Canon, Imperial Tobacco, Orlen, Visa czy Grupa Azoty.
Studiowała na Akademii Sztuk Pięknych na Wydziale Grafiki w pracowni specjalizującej się w grafice użytkowej Mieczysława Wasilewskiego, a jako pracę dyplomową przygotowała cykl plakatów reklamowych. W branży marketingowej jest od 13 lat i tu czuje się najlepiej. Praca nad spójnym konceptem kreatywno-strategicznym dostarcza jej ogromniej satysfakcji. Tu spełnia się artystycznie i zawodowo.
Prywatnie obok pasji związanej z designem, szeroko pojętą sztuką jest entuzjastką aktywnego spędzania czasu. Jej pasja to rower i górskie wędrówki. Krok po kroku zdobywa Koronę Gór Polski, w tym roku w planie kolejne szczyty.

Izabela Juchniewicz

dyrektor zarządzająca, client service director, CreativeHarder Group

Doświadczenia w komunikacji marketingowej zdobywa już od niemal 20 lat. Zaczynała od agencji sieciowych FCB, Ogilvy. Kierowała zespołami obsługi klienta w niezależnych polskich agencjach, pracując m.in. przy kampaniach dla T-mobile, Polkomtel, B/S/H Bosch, Robert Bosch, Aviva, Bols, Stock Polska, Beiersdorf, Maspex. Obecnie zarządza działem digital i pełnię funkcję Client Service Director agencji full service CreativeHarder Group.
Absolwentka psychologii i historii sztuki na University of Toronto oraz MBA na Oxford Brookes University. W komunikacji marketingowej stara się łączyć wiedzę z zakresu wszystkich trzech kierunków wykształcenia: „reklama to dla mnie komunikacja z odbiorcą, której elementy kreatywne mogą być sztuką, ale też twardy biznes moich klientów”.
Prywatnie fanka sztuki nowoczesnej, jazzu i słońca.

Karol Kamas

DYREKTOR MARKETINGU I ROZWOJU, SODEXO BENEFITS AND REWARDS SERVICES

Karol Kamas ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i zarządzania produktami dla największych polskich i międzynarodowych marek ze szczególnym uwzględnieniem branży finansowej (m.in. Bank BNP Paribas, Polbank EFG). Był odpowiedzialny za wprowadzenie marki Prudential na polski rynek czy rebranding po połączeniu banków BGŻ i BNP Paribas. Zarządzane przez niego marki oraz produkty były wielokrotnie wyróżniane w prestiżowych konkursach, m.in. Digital Champions Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji czy Effie Awards Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Obecnie jako Dyrektor Marketingu i Rozwoju odpowiada za współtworzenie strategii rozwoju biznesu Sodexo oraz za przygotowanie i realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej na polskim rynku.

Agnieszka Konarzewska

dyrektorka departamentu komunikacji marketingowej, Bank BNP Paribas

Marketingowiec z ponad 20-letnim doświadczeniem.Od czerwca 2017 roku jako Dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BNP Paribas odpowiada za komunikację kierowaną do wszystkich segmentów klientów indywidualnych i biznesowych oraz poszczególnych linii produktowych. Do jej obowiązków należy także przygotowywanie strategii marketingowej, prowadzenie projektów komunikacyjnych oraz wsparcie sprzedaży. W ostatnim czasie odpowiadała wraz z zespołem za przygotowanie i wdrożenie wielu nagradzanych kampanii marketingowych: „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach”, „Doceniaj nie oceniaj”, „Pomaganie jest fajne”, „Zmiany Klimatu kosztują”, Ty jesteś zmianą”. W ramach prowadzonych działań ściśle współpracuje z Biurem CSR  wspierając aktywności odpowiedzialne społecznie. Wcześniej doświadczenia budowała głównie w sektorze finansowym – w GE Banku Mieszkaniowym, GE Money Banku oraz  Banku BPH. Wieloletnia wolontariuszka Banku BNP Paribas w ramach akcji „Szlachetna Paczka”. Jedna z liderek inicjatywy wewnętrznej – Kobiety Zmieniające BNP Paribas, która ma na celu: wzmocnienie roli kobiet w organizacji oraz uwolnienie ich potencjału, promowanie idei różnorodności oraz zaangażowania mężczyzn w działania na rzecz równości płci.

Magdalena Kopka-Wojciechowska

członek Zarządu Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Posiada bogate doświadczenie i wiedzę w zakresie m.in. budowania strategii marketingowych, analiz strategicznych, funkcjonowania rynku reklamowego.
Przez lata związana z branżą mediów oraz rynkiem reklamowym i marketingiem. Jako dyrektor Biura Reklamy Polskapresse zajmowała się m.in. projektowaniem i prowadzeniem działań marketingowych dla projektów zewnętrznych, nadzorem nad rozwojem sieci dystrybucji usług reklamowych oraz serwisów internetowych. Jako menedżer zespołu strategii marki i badań marketingowych Banku Zachodniego WBK S.A. planowała kampanie promocyjne i działania reklamowe wspierające sprzedaż produktów, współrealizowała działania sprzedażowe w Internecie i kanale mobilnym, sprawowała nadzór nad badaniami marketingowymi. W zarządzie Totalizatora Sportowego od prawie 4 lat odpowiada za obszar sprzedaży, produktów i marketingu.

Karolina Król

junior brand manager, Lech Premium, Kompania Piwowarska

Absolwentka dziennikarstwa i psychologii biznesu na Uniwersytecie SWPS. Uzyskała certyfikację Digital Marketing Institute i Pearson VUE (Professional Diploma in Digital Marketing) oraz DIMAQ (Professional Digital Marketing Qualification). Od ponad 4 lat zdobywa doświadczenie w Kompanii Piwowarskiej, gdzie obecnie odpowiada za projekty i aktywacje marki Lech Premium. W 2020 roku wspólnie z Gabrielą Janusz, zwyciężyła w konkursie Young Creatives w kategorii Clients. Z pasją eksploruje świat reklamy oraz grafiki komputerowej. Pozazawodowe zainteresowania wiąże ze sztuką wizualną i muzyką.

Michał Michalik

creative director, CEO, POMARAŃCZA

Założyciel i zarządzający poznańską niezależną agencją Pomarańcza. W roli dyrektora artystycznego, a obecnie szefa kreacji przez ponad 20 lat działania agencji zrealizował i nadzorował kreatywnie tysiące projektów dla top klientów, głównie z obszaru komunikacji i aktywacji produktów i marek, kampanii online i offline, brandingu, employer brandingu, POS i OOH. W tym zakresie od wielu lat współpracuje i tworzy skuteczne rozwiązania m.in. dla Amica, Altax, Brita, Coccodrillo, Hasco-Lek, Hochland, NIVEA, Nutricia i Kruszwica.
Z wykształcenia grafik i kulturoznawca, laureat wielu nagród i wyróżnień za kreatywne rozwiązania koncepcyjne, projektowe i technologiczne. Jego projekty publikowane były m.in. na łamach prestiżowego brytyjskiego magazynu ComputerArts. Z pasji eksplorator potencjału kreatywności ukrytego w niepozornych briefach, meandrach języka, kulturze i grafice. Facylitator, moderator i uczestnik procesów strategicznych, kreatywnych i relacji, także z klientami. Kreatywno-artystyczny mix równoważy zamiłowaniem do sfer ścisłych, które realizuje jako twórca rozwiązań, administrator i analityk systemu Business Intelligence obejmującego wszystkie obszary pracy agencji.

Franek Rogala

co-owner, Graffiti Film

Urodzony w 1988 roku Franek Rogala należy do młodego pokolenia filmowców. Doświadczenie produkcyjne zdobył pracując przy filmach fabularnych, a następnie dołączył do MTV w Warszawie jako kierownik produkcji. Na PWSFTviT w Łodzi studiował Organizację Produkcji. Obecnie jako współwłaściciel domu produkcyjnego Graffiti Films, z zapałem wzmacnia jego pozycję łącząc tradycyjne wartości firmy z nowatorskimi pomysłami młodego zespołu.

Michał Ryszkiewicz

współzałożyciel i managing partner, Kamikaze Altavia Group

Z branżą marketingową związany od 15 lat. Współzałożyciel i Managing Partner w agencji kreatywnej Kamikaze Altavia Group. Od samego początku z mocną orientacją na digital, którego rozwój i rosnące znaczenie w komunikacji marki obserwował z pierwszej linii frontu.
Absolwent studiów międzynarodowych na Uniwersytecie Łódzkim i zarządzania na Politechnice Łódzkiej. Fan i praktyk współczesnych partycypacyjnych modeli zarządzania, opartych o inteligencję zbiorową.

Jorge Sanchez

dyrektor biura marketingu, Bank Pekao SA

Dyrektor Biura Marketingu Banku Pekao SA. Absolwent Webster University w Londynie i Universidad Pontificia Comillas ICADE w Madrycie (MBA). W Banku Pekao od 2003 r., najpierw w obszarze marketingu i rozwoju produktów Private Banking, a od 2010 w obszarze komunikacji. Od strony marketingowej odpowiadał m.in. za projekty rebrandingu oraz sponsoringów UEFA Euro 2012 i UEFA Champions League. Obecnie odpowiada komunikację marketingową do wszystkich segmentów klientów banku oraz planowanie i zakup mediów offline.

Szymon Ulkowski

communication manager, Nestlé Polska

Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego i Aalborg University w Danii. Marketingowiec z ponad 15-letnim doświadczeniem. Odpowiada z przygotowanie spójnych strategii komunikacyjnych i efektywnych kampanii reklamowych dla marki WINIARY oraz pozostałych marek kulinarnych z portfolio Nestlé. Prywatnie pasjonat lotnictwa i gotowania oraz szczęśliwy tata Jagody i Ignacego.

Marta Ulman

head of strategy Warsaw, GoldenSubmarine

Odpowiedzialna za komunikację dla klientów GoldenSubmarine, m.in. Wedel, Monte, Citi Handlowy, Starbucks i wiele innych. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji dla największych polskich i międzynarodowych marek (m.in. McDonald’s, Wizzair). Absolwentka UJ, UW, SGH i Uniwersytetu SWPS. Prowadzi szkolenia oraz zajęcia na Akademii Leona Kuźmińskiego z zakresu marketingu interaktywnego. Prelegentka na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB, Golden Marketing Conference, In Digital Marketing, Dimaq Day i inne, jurorka konkursu GoldenArrow, współautorka zwycięskich projektów Effie czy Mixx Awards. Autorka artykułów branżowych (m.in. Marketing w Praktyce, Sprawny Marketing, MMP) oraz współautorka książki „E-Marketing” pod. red. G.Mazurka. Współautorka pierwszego polskiego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”. Service designerka, absolwentka studiów podyplomowych z zarządzania innowacją.

Zuzanna Warowna-Toruńska

właścicielka, Concept Spot

W skrócie: pomagam klientom rozwijać ich firmy. Pracuję z nimi nad strategiami i wspieram w ich wdrożeniu. Doradzam w obszarze zarządzania, marketingu i komunikacji. Jako że rozwój firmy zależy w dużym stopniu od tworzących ją ludzi, tworzę programy szkoleniowe szyte na miarę oraz rekrutuję specjalistów z obszaru marketingu i komunikacji. Dla kadry zarządzającej jestem sparing partnerem, z którym mogą przedyskutować swoje pomysły i poradzić się w trudnych sytuacjach. Prowadząc swój własny biznes, dokładnie wiem, na czym polega związana z tym odpowiedzialność – moi klienci wiedzą, że ich biznes traktuję tak, jakby był mój. Dlatego chcą ze mną pracować. Nie mam uniwersalnych rozwiązań – do każdego podchodzę indywidualnie.
Z branżą komunikacji marketingowej jestem związana od 2001– m.in. na stanowisku dyrektor zarządzającej Grupy Ogilvy w Polsce. Współtworzyłam kampanie i zarządzałam projektami dla takich marek, jak: Allianz, Decathlon, Kompania Piwowarska, Philips, PZU, PKO Bank Polski, McDonald’s, PLL LOT, dla których wspólnie z zespołem wygrywałam nagrody kreatywne oraz Effie. Jestem jurorem i członkiem komitetu konkursu efektywności komunikacji Effie, prelegentem i szkoleniowcem, m.in. w ramach SKM SAR. Współtworzyłam Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej. Jestem mentorem w programie „Technologia w spódnicy” i arbitrem oraz członkiem prezydium Komisji Etyki Reklamy. Prowadzę na SGH zajęcia z CSR (Podyplomowe Studia Reklamy). Jestem Absolwentką SGH na kierunku „Zarządzanie i marketing”.

Dagmara Witek-Kuśmider

chief creative director, Publicis Worldwide

Chief Creative Director w Publicis Worldwide, po godzinach Wiceprezes Fundacji K.I.D.S. ds. komunikacji marketingowej.
Kieruje 35 osobowym zespołem kreatywnym odpowiedzialnym za prace dla klientów oddziałów wchodzących w strukturę Publicis Worldwide Polska: Publicis Poland, Publicis Lion oraz Publicis Health.
Jest autorką i współautorką kampanii, które zdobywały nagrody i wyróżnienia na wielu międzynarodowych festiwalach doceniających kreatywność i skuteczność. Ma na swoim koncie statuetki Cannes Lion, Golden Drum, Comprix, KTR, Innovation, Mixx Awards, Złote Orły, Golden Arrow oraz Effie. Zasiadała w jury KTR.
Od 20 lat tworzy komunikację dla największych marek m.in. PG (prowadziła kreatywnie HUB na Europę), Prudential, BNP Paribas, Nestle, Renault, Sanofi, Maspex, PKP Intercity, Orange, Coca Cola, Kompania Piwowarska, MTV, Netflix, Garnier.
Jako absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz międzynarodowych podyplomowych studiów z zarządzania na paryskim HCE i w SGH doskonale łączy kreatywność z biznesową perspektywą.
Dagmara jest inicjatorką powstania i wiceprezesem ds. komunikacji Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali K.I.D.S., który pomaga placówkom pediatrycznym w procesie transformacji w szpitale przyszłości, dzięki nowym technologiom oraz narzędziom i know-how z biznesu.
Jest ambasadorką różnorodności, wspiera przedsiębiorcze kobiety w tworzeniu własnych firm jako mentorka programu Biznes w Kobiecych Rękach (Sieć Przedsiębiorczych Kobiet), współpracowała z Fundacją Liderek Biznesu.
Prywatnie jest mamą dwóch bardzo wyjątkowych synów, którzy są źródłem wielu inspiracji, między innymi miłości do piłki nożnej. Poza tym kocha narty, dobre książki, nowe technologie, gry strategiczne i fascynuje się tajemnicami funkcjonowania ludzkiego mózgu.

Joanna Zadworna

marketing manager, Samsung

Marketerka z 12-letnim doświadczeniem. Karierę zawodową rozpoczynała w NIVEA Polska, gdzie pracowała nad rozwojem marek NIVEA, NIVEA Baby, Eucerin i Bambino. Od 6 lat związana z firmą Samsung Electronics Polska, gdzie obecnie opiekuje się m.in. komunikacją telefonów Galaxy A. W pracy szczególną wagę przywiązuje do badań, poznawania potrzeb konsumenta i tworzeniu unikalnych rozwiązań w oparciu o dane.
Współzałożycielka grupy Odskocznia, która oferuje zajęcia z umiejętności cyrkowych dla dzieci i dorosłych. Współpracuje również z Fundacją Zwierzęca Polana, w ramach której prowadzi dom tymczasowy dla psów.

Piotr Zawałło

creative freelancer

Piotr posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez wiele lat związany był z: BBDO, JWT, Cheil, TBWA czy Euro RSCG. Ma na swoim koncie nagrody branżowe (Cannes Lions, Eurobest, KTR, Kreatura, Media Trendy oraz Effie). Pracował między innymi dla: Samsung, PCK, Mercedes, PepsiCo, Mars, PZU, Multibank, Mennica Polska, Akzo Nobel, Henkel, Atlas Estates, Onet, Newsweek, Manufaktura czy TVN. Porusza się w wielu dziedzinach komunikacji i sztuki. Ceni szczerość, równowagę, ciekawość i chęć poznawania. Twierdzi, że jakość życia zależy od tego jak na nie patrzymy i czym je wypełniamy, że w prostocie siła i że dobrem trzeba się dzielić.

Agnieszka Ząbecka

senior brand development manager, Danone

Manager z ponad 20-letnim stażem w obszarze trade marketingu i marketingu. Swoje szerokie doświadczenie zdobywała pracując w firmach z wielu różnych branż takich jak FMCG (Johnson&Johnson, Heinz, Żywiec Zdrój SA, Nutricia SA), bankowości (Bank PKO BP, ING) i telekomunikacji (Orange). Specjalizuje się w strategii sprzedaży i aktywacji shoppera, planowaniu efektywnych narzędzi wprowadzania nowych produktów na rynek oraz wsparciu strategii promocyjnej odpowiadającej na aktualne wyzwania rynkowe i oczekiwania firmy. W ramach doświadczenia marketingowego brała udział w tworzeniu wielu kampanii reklamowych oraz nowych produktów (marka Pudliszki) od momentu pomysłu poprzez realizacje aż do egzekucji na rynku. Doświadczenia zawodowe zarówno z zakresu marketingu i jak i sprzedaży pozwoliło lepiej rozumieć wyzwania, jakie stoją przed całym Top Line firmy i wykorzystać te wiedze w swojej codziennej pracy managerskiej.
Pozazawodowe zainteresowania wiążą się z poszerzaniem wiedzy na temat rozwoju osobistego, nieskończonych możliwości ludzkiego umysłu oraz podróżami dalszymi i bliższymi.

Jarosław Zuchora

dyrektor zarządzający, Wedo Sp. z o.o.

Dyrektor zarządzający w Wedo Sp. z o.o. Z wykształcenia magister inżynier informatyki. Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w marketingu internetowym i bezpośrednim. Wcześniej zawiązany z takimi firmami jak Eniro, ClearSense, Mediadress, gdzie zajmował managerskie stanowiska w działach marketingu i sprzedaży. W Wedo odpowiedzialny za rozwój biznesu oraz dział performance marketingu.


Gala wręczenia nagród
22.06.23, Hotel Verte, Warszawa

start 19:00
wręczenie nagród: 19:30
bankiet: 21:30

W programie wręczenie nagród konkursowych Golden Arrow 2023
oraz wyróżnień przyznawanych przez redakcję „Media Marketing Polska”
– Agencji Marketing Services i Digital 2023.

 

SPRZEDAŻ BILETÓW NA GALĘ ZAKOŃCZONA

 

Partnerzy

Partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

w sprawie sponsoringu:

Małgorzata Gamdzyk
Tel. 784 647 063
malgorzata.gamdzyk@media.com.pl

 

Pobierz paczkę z logotypami 2023

Pobierz paczkę z logotypami 2022