GoldenArrow | GoldenArrow
Strona główna Wróć do listy wpisów

2020 – jury

Przewodniczący Jury

Maciej Sip

marketing director, BMW

Ekspert tematyki marketingu i sprzedaży, który z pasją tworzy rzeczywistość i zamienia inteligencję w magię. Jego 18-letnie międzynarodowe doświadczenie zawodowe w branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej i FMCG obejmuje m.in.: budowanie wizji, pozycjonowania i strategii marki, badania rynkowe i generowanie insightów konsumenckich, tworzenie nowych produktów i komunikacji marketingowej, pozycjonowanie cenowe, zarządzanie obecnością marki w mediach, ścieżką klienta i CRM, rozwój nowych rynków sprzedaży, tworzenie inicjatyw CSR i employer branding, mentoring marketingowy.

Krzysztof Bogacz

Beauty Category Director, AVON CE&Poland

Jest marketingowcem z piętnastoletnim doświadczeniem w rynku FMCG.
W swojej pracy łączy zamiłowanie do poszukiwania prawdziwych insightów konsumenckich z naciskiem na wyniki komercyjne i długoterminowy rozwój marki.
Przez ostatnie siedem lat związany z branżą beauty, pracował jako dyrektor marketingu Kérastase w L’Oréal, tworzył markę Bambino Rodzina dla Nivea Polska, aktualnie opiekuje się kategoriami kosmetycznymi w Avon. Wcześniej, siedem lat w Kompanii Piwowarskiej, gdzie m.in. był odpowiedzialny za pozycjonowanie, wprowadzenie i komunikację marki Książęce.
Stawia na pragmatyczne rozwiązania, zaangażowany zespół i trwałe relacje z partnerami handlowymi. Głęboko wierzy w siłę pozytywnego myślenia, etykę w biznesie i silne przywództwo.
Prywatnie zakochany w warszawskiej Saskiej Kępie i włoskiej kuchni.

Agnieszka Chabrzyk

country director Poland, Business Factory

Ma wieloletnie doświadczenie strategiczne i biznesowe, szczególnie w obszarze strategicznego marketingu i digitalu. Rozpoczęła karierę w branży telekomunikacyjnej, obejmując z czasem pozycję m.in. dyrektora marketingu i sprzedaży (firmy Polkomtel, Orange, TP SA oraz Tele2). W kolejnych latach realizowała się w branży finansowej w Axa i Aviva, odpowiadając za marketing oraz digital w Polsce, a następnie w regionie CEE. W latach 2014-2016 pracowała w Facebooku w regionie CEE na stanowisku CEE client partnera. Obecnie zarządza polskim oddziałem agencji online – Business Factory, dostawcy technologii ROI Hunter, jedynego oficjalnego na region środkowo-wschodniej Europy Facebook Marketing Partnera oraz Premier Google Partnera.

Kinga Dołęga-Lesińska

założycielka i właścicielka, KinAds

Prekursorka polskiej reklamy kinowej, ekspertka w zakresie rynku kinowego i ambasadorka kin tradycyjnych. Swoje doświadczenie budowała w takich firmach jak: RMB Polska (pierwszy broker reklamy kinowej w Polsce), New Age Media oraz jako dyrektor biura reklamy firmy Multikino. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego – MBA Executive Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Głównej Handlowej. Od kilkunastu lat tworzy rynek reklamy kinowej. To jej pasja i zawód w jednym. Rozpiera ją energia i pasja życia – ciągle w biegu, ciągle sięga po nowe… Kocha pracować, uwielbia ludzi z głową na karku, inwencją, nie toleruje lenistwa. Media dają jej się wyżyć kreatywnie, a najlepsze pomysły rodzą się w wannie, samochodzie, kiedy próbuje zasnąć. Od lat fascynuje się Włochami, czerpie garściami z ich poczucia humoru, ale „dolce far niente” (słodkie nieróbstwo) wciąż odkłada na później. Mówi o sobie: „Jestem osobą bardzo komunikatywną, spotkania, rozmowy są moim życiowym paliwem. Ale czasem… mam ochotę się schować i wtedy najchętniej wybieram zaciemnioną salę kinową; sam na sam tylko ja i FILM”.

Agnieszka Gierejko

dyrektor komunikacji marketingowej B2B, Orange Polska

Z wykształcenia humanistka, a od 12 lat szczególnie związana z marketingiem i komunikacją na rynku B2B. Za niezwykle przydatne uznaje swoje kilkuletnie doświadczenie w badaniach marketingowych. W swoich działaniach komunikacyjnych czuje się najczęściej ambasadorką klienta w firmie. Fascynują ją ludzie w różnorodnych wymiarach i aspektach. W działaniach marketingowych szczególnie ciekawią ją procesy decyzyjne oraz mechanizmy rządzące społeczeństwami i społecznościami. Wyznaje zasadę, że ciekawy marketing zaczyna się wtedy, kiedy budżet jest relatywnie mały.

Renata Goss-Nowak

menedżer produktu kierujący Sekcją Rozwoju Przesyłek Reklamowych w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej, Poczta Polska SA

Odpowiada za określanie i wdrażanie strategii działalności Poczty Polskiej na rynku usług reklamowych oraz zarządza ofertą produktową dla tych segmentów rynku. Praktyk zajmujący się kreowaniem usług i produktów m.in. w obszarze przesyłek reklamowych. Interesuje się tematyką wykorzystania direct mail w wielokanałowej komunikacji marketingowej i skutecznością takich kampanii. Traktuje pracę jako poszukiwanie nowych wyzwań oraz nieustanne zdobywanie nowych doświadczeń. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług na Uniwersytecie Szczecińskim.

Aleksandra Grzybowska

head of marketing eastern europe, HTC

W sektorze telekomunikacyjnym od 2005 roku. Doświadczenie zdobywała przy takich klientach z branży tech jak Samsung, Microsoft. Z HTC Poland związana od 2011 roku. Od samego początku zajmowała się marketingiem marki oraz produktów HTC. Najpierw w Polsce, a od 2018 roku także jako szefowa działań na całą Europę wschodnią.
Od zawsze była orędowniczką kreatywnego podejścia do najbardziej nawet skomplikowanych tematów i wydobywanie z nich prawdziwych ludzkich emocji. Będąc zagorzałą propagatorką idei Wirtualnej Rzeczywistości, od samego początku wspiera też aktywnie rozwój jedynego w swoim rodzaju, najbardziej zaawansowanego systemu VR – HTC Vive. Po cichu marzy o realizacji 32 omdleń Czechowa w VR.
Jako absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach na SGH oraz London School of Public Relations cechuje się otwartością na ludzi, łącząc ją z miłością do nowoczesnej techniki. Dzięki temu doskonale odnajduje się na styku surowego IT ze światem konsumenckim, intuicyjnie dostrzegając rynkowy i użytkowy potencjał nowych rozwiązań – w życiu codziennym, w biznesie, czy w sztuce. Ceni połączenie kreatywności z dyscypliną, strategicznym myśleniem i umiejętnością spojrzenia z perspektywy klienta – rzeczywistego odbiorcy komunikacji marketingowej.

Aleksandra Izraelska

business development manager, Unique One

Od ponad 15 lat związana z branżą reklamową. Wieloletnie doświadczenie zdobywała, współpracując z markami: Mio, Logitech, Kingston oraz TomTom.
W 2014 r. dołączyła do agencji marketingu zintegrowanego Unique One Sp. z o.o. (Grupa Unique), gdzie zajmowała się obsługą klientów, tj.: Nestlé Polska, Makro Cash & Carry, Velux, BIC, Canon i wielu innych. Prowadziła największą loterię w Polsce – Narodową Loterię Paragonową dla Ministerstwa Finansów w 2015 r.
Obecnie odpowiedzialna jest za rozwój agencji, wprowadzanie innowacji (m.in. BOT-a do obsługi zwycięzców prowadzonych akcji promocyjnych), poszerzanie zakresu świadczonych usług oraz portfolio klientów.

Marcin Klimkowicz

director for loyalty solutions, Mastercard

Współtworzył i prowadzi zespół odpowiedzialny za platformę lojalnościową Bezcenne Chwile (Priceless Specials) w Polsce. Platofrma dostarcza rozwiązania lojalnościowe dla 15 banków oraz 80 partnerów detalicznych. Marcin Klimkowicz ma 15-letnie doświadczenie zawodowe. Przed dołączeniem do Mastercarda pełnił różne funkcje w obszarach sprzedaży, marketingu oraz lojalności klienta. Pracował m.in. dla firm PAYBACK (Loyalty Partner) i Groupon, gdzie odpowiadał za rozwój, w tym współtworzenie rozwiązań lojalnościowych dla firm i całych sektorów. Pracował także w British American Tobacco, gdzie po ukończeniu programu menedżerskiego zajmował kilka stanowisk kierowniczych w działach marketingu, sprzedaży oraz zarządzania produktem. Marcin Klimkowicz ukończył studia magisterskie z ekonomii na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Anna Kokiza

managing director, Skarbnica Narodowa

Specjalistka w dziedzinie marketingu bezpośredniego i komunikacji marketingowej, 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu, reklamie, brandingu i wsparciu sprzedaży.

Marek Kosakowski

chief executive officer, Human2Human

Absolwent Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu gospodarki elektronicznej. Przygodę z komunikacją marketingową rozpoczynał w Tequila Polska, a następnie przez kilkanaście lat związany z Data Solutions w ramach międzynarodowej grupy Omnicom. Praktyk w zakresie direct marketingu, marketingu baz danych, programów lojalnościowych, CRM. Pomysłodawca panelu badawczego Loyalty Insight poświęconego pomiarom uczestników programów lojalnościowych. Od kilku lat zarządza spółką H2H.tech, która w ubiegłym roku otrzymała tytuł „Wschodząca Gwiazda” od „Media Marketing Polska”.

Małgorzata Kroh

dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and Rewards Polska

Ekspert w obszarze marketingu B2B. W Sodexo odpowiedzialna za współtworzenie strategii rozwoju biznesu spółki oraz strategię marketingową i komunikacyjną na polskim rynku.
Wcześniej była odpowiedzialna za strategię marketingową rozwiązań medycznych Philips w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Kompetencje marketingowe rozwijała również w działaniach skierowanych do klientów klasy enterprise w Microsoft Polska, prowadziła także komunikację marketingową w polskim oddziale IBM oraz IBM Global Services. Zdobywała doświadczenie, prowadząc m.in. projekty z zakresu transformacji organizacji, cyfryzacji procesów, social sellingu, wdrażania nowych modeli biznesowych, budowania propozycji wartości i komunikacji z interesariuszami. Laureatka Effie Award 2018 w kategorii B2B.
W codziennej pracy kieruje się dobrym rozumieniem i właściwym adresowaniem potrzeb klientów. Stawia duży nacisk na partnerstwo przy tworzeniu i implementacji strategii komunikacji marketingowej. Jako swój priorytet wskazuje koncentrację na transformacji cyfrowej i nowych modelach biznesowych.
Jest absolwentką Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła wiele programów szkoleniowych, w tym Marketing na Kellogg School of Management (US), Diploma in Professional Marketing (Chartered Institute of Marketing, EU), komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz Executive LEAN Leadership.

Olga Krzemińska-Zasadzka

CEO, Agencja POWER, Prezes SOIT

CEO Agencji Power, PowerSport i DMC Warsaw Poland, prezes zarządu SOIT/Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, członek-założyciel Stowarzyszenia Branży Eventowej, wieloletni członek zarządu SBE (2010-2017), członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP), a także Society for Incentive Travel Excellence. Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”. Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działa w Komisji Etyki w SOIT, od początku istnienia do 2019 działała w Komisji Etyki SBE i Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała jako członek jury w prestiżowym konkursie Eventex Awards. W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii top meetings agencies – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie. Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała wiele jeszcze innych wyróżnień osobistych i firmowych, m.in.: Tygrysy Biznesu, Gepard Biznesu, Osobowość Roku, MP Power Awards, Solidna Firma, Firma Roku, Produkt Roku, Procon/Polzak Awards. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (studia licencjackie z finansów i bankowości) i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (studia magisterskie z finansów i rachunkowości).
Autorka licznych publikacji m.in. dla magazynów: „OOH Event”, „Tygrysy Biznesu”, blog THINK MICE, MICE Poland, „OOH Magazine”, „Nowy Marketing” i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Michał Michalik

creative director, CEO, POMARAŃCZA

Założyciel i zarządzający poznańską niezależną agencją Pomarańcza, obchodzącą w tym roku 20-lecie działalności. W roli dyrektora artystycznego, a obecnie szefa kreacji zrealizował i nadzorował kreatywnie tysiące projektów dla top klientów, głównie z obszaru komunikacji i aktywacji produktów i marek, kampanii online i offline, brandingu, employer brandingu, POS i OOH. W tym zakresie od wielu lat współpracuje i tworzy skuteczne rozwiązania m.in. dla Amica, Altax, Brita, Coccodrillo, Hasco-Lek, Hochland, NIVEA, Nutricia i Kruszwica.
Z wykształcenia grafik i kulturoznawca, laureat wielu nagród i wyróżnień za kreatywne rozwiązania projektowe i technologiczne stosowane w materiałach drukowanych. Jego projekty publikowane były m.in. na łamach prestiżowego brytyjskiego magazynu ComputerArts. Z pasji eksplorator potencjału kreatywności ukrytego w niepozornych briefach, meandrach języka, kulturze i grafice. Facylitator, moderator i uczestnik procesów strategicznych, kreatywnych i relacji, także z klientami. Kreatywno-artystyczny mix równoważy zamiłowaniem do sfer ścisłych, które realizuje jako twórca rozwiązań, administrator i analityk systemu Business Intelligence obejmującego wszystkie obszary pracy agencji.

Tomasz Nawój

client partner, NAV Agency

Z branżą marketingową związany od ponad 13 lat i od samego początku z obszarami shopper i trade marketingu. Współpracował z jednymi z największych marek na rynku, z portfolio takich firm jak Danone, Żywiec Zdrój, Stock Polska, CEDC, JTI, Beiersdorf, Grupa Żywiec czy Carlsberg. Z wykształcenia polonista oraz absolwent studiów z zakresu design managementu; z zamiłowania praktyk metodologii design thinking. Założyciel i dyrektor zarządzający NAV Agency – agencji kreatywnej, specjalizującej się w wielokanałowej aktywacji marek. Tu odpowiada za wypracowywanie efektywnych i innowacyjnych rozwiązań integrujących media off- i online.

Przemysław Orłowski

managing partner, Loyalty Point

Doświadczony praktyk w obszarze marketingu relacyjnego. Ma ponad 20-letnie doświadczenie, na które składa się m.in. zarządzanie spółką Marketing House z grupy Havas. Od sześciu lat zaangażowany kapitałowo w spółkę Loyalty Point, którą współtworzył i z sukcesami współzarządza. Spółka jest obecnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm budujących skuteczne programy lojalnościowe. Loyalty Point zdobyła jak do tej pory około 20 nagród w takich konkursach jak: Golden Arrow, Effie i Loyalty Awards. W 2019 r. Loyalty Point otrzymało tytuł Agencji Roku od „MMP”.

Paweł Półtorak

Kompania Piwowarska

Marta Tęsiorowska

vice president, head of marketing and communications w Europie, Prologis

Jest szefową europejskiego działu marketingu i komunikacji w Prologis.
Z największym na świecie deweloperem powierzchni magazynowych jest związana nieprzerwanie od 2002 roku. Od podstaw zbudowała działy marketingu i komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, a obecnie odpowiada za planowanie i wdrażanie strategii marketingowych w 12 krajach w Europie. Koordynuje także współpracę między regionami a centralą firmy w Stanach Zjednoczonych. Wspiera prace Europejskiego Działu Badań i Strategii Prologis i uczestniczy w wielu międzynarodowych projektach prowadzonych przez dział marketingu korporacyjnego firmy. Jest orędowniczką i aktywną promotorką Inclusion & Diversity oraz angażującej kultury organizacji.
Zrealizowane pod jej kierunkiem projekty, w szczególności przeprowadzony rebranding, sprawiły, że w 2018 roku Prologis został najsilniejszą marką wśród deweloperów nieruchomości logistycznych w Europie. Ponadto w 2015 roku została uhonorowana tytułem „Kobieta Roku w Logistyce”.
Zanim związała się z Prologis, pracowała dla agencji reklamy zewnętrznej Portland Outdoor Advertising oraz dla Nielsen & Bainbridge Polska. Jest absolwentką wydziału Administracji, Prawa i Dyplomacji w PWSBiA, Podyplomowego Studium Public Relations w SGH oraz kierunku Executive MBA Marketing Międzynarodowy w WSHiFM, ukończyła także kursy Instytutu CCIM (Certified Commercial Investment Member).

Marta Ulman

senior strategic planner, GoldenSubmarine

Strateżka odpowiedzialna za komunikację dla klientów GolenSubmarine, m.in. E.Wedel, Microsoft, Tatra, Citi Handlowy, Starbucks. Posiada 10-letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji 360 dla największych polskich i międzynarodowych marek. Współautorka pierwszego polskiego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”. Projektantka service design, prowadzi szkolenia, warsztaty oraz zajęcia na Akademii Leona Kuźmińskiego. Prelegentka na największych konferencjach marketingowych, autorka artykułów branżowych oraz współautorka książki „E-Marketing” pod. red. G. Mazurka. Czujna obserwatorka, łowczyni insightów.

 

W trosce o wspólne bezpieczeństwo w tym roku rozdanie nagród naszego konkursu będzie miało zdecydowanie bardziej kameralny charakter niż w latach poprzednich.

Uroczysta kolacja dla laureatów Golden Arrow odbędzie się 25 czerwca. Nagrodzonym i wyróżnionym wkrótce przekażemy szczegóły tego spotkania.

Wszystkim zgłoszeniodawcom bardzo dziękujemy za nadesłane prace. Mamy nadzieję w przyszłym roku spotkać się z Wami w szerszym gronie.

Tymczasem lista prac nominowanych dostępna jest w zakładce Nominacje.

Przypominamy też, że jak co roku wszystkie zwycięskie prace zaprezentujemy w magazynie „Media Marketing Polska”. Będzie to już w najbliższym – lipcowo-sierpniowym wydaniu naszego pisma.

Partnerzy

Pozostali partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Beata Bartoszewicz
tel. 881 404 130
beata.bartoszewicz@media.com.pl

w sprawie sponsoringu:

Paweł Balcerek
tel. 602 674 030
pawel.balcerek@media.com.pl

 

Pobierz paczkę z logotypami 2019

Pobierz paczkę z logotypami 2020