2020 – jury
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/20Maciej_Sip.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/20Maciej_Sip.jpg)
Przewodniczący Jury
Maciej Sip
marketing director, BMW
Ekspert tematyki marketingu i sprzedaży, który z pasją tworzy rzeczywistość i zamienia inteligencję w magię. Jego 18-letnie międzynarodowe doświadczenie zawodowe w branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej i FMCG obejmuje m.in.: budowanie wizji, pozycjonowania i strategii marki, badania rynkowe i generowanie insightów konsumenckich, tworzenie nowych produktów i komunikacji marketingowej, pozycjonowanie cenowe, zarządzanie obecnością marki w mediach, ścieżką klienta i CRM, rozwój nowych rynków sprzedaży, tworzenie inicjatyw CSR i employer branding, mentoring marketingowy.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Krzysztof-Bogacz.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Krzysztof-Bogacz.jpg)
Krzysztof Bogacz
Beauty Category Director, AVON CE&Poland
Jest marketingowcem z piętnastoletnim doświadczeniem w rynku FMCG.
W swojej pracy łączy zamiłowanie do poszukiwania prawdziwych insightów konsumenckich z naciskiem na wyniki komercyjne i długoterminowy rozwój marki.
Przez ostatnie siedem lat związany z branżą beauty, pracował jako dyrektor marketingu Kérastase w L’Oréal, tworzył markę Bambino Rodzina dla Nivea Polska, aktualnie opiekuje się kategoriami kosmetycznymi w Avon. Wcześniej, siedem lat w Kompanii Piwowarskiej, gdzie m.in. był odpowiedzialny za pozycjonowanie, wprowadzenie i komunikację marki Książęce.
Stawia na pragmatyczne rozwiązania, zaangażowany zespół i trwałe relacje z partnerami handlowymi. Głęboko wierzy w siłę pozytywnego myślenia, etykę w biznesie i silne przywództwo.
Prywatnie zakochany w warszawskiej Saskiej Kępie i włoskiej kuchni.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Agnieszka_Chabrzyk_2_500.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Agnieszka_Chabrzyk_2_500.jpg)
Agnieszka Chabrzyk
country director Poland, Business Factory
Ma wieloletnie doświadczenie strategiczne i biznesowe, szczególnie w obszarze strategicznego marketingu i digitalu. Rozpoczęła karierę w branży telekomunikacyjnej, obejmując z czasem pozycję m.in. dyrektora marketingu i sprzedaży (firmy Polkomtel, Orange, TP SA oraz Tele2). W kolejnych latach realizowała się w branży finansowej w Axa i Aviva, odpowiadając za marketing oraz digital w Polsce, a następnie w regionie CEE. W latach 2014-2016 pracowała w Facebooku w regionie CEE na stanowisku CEE client partnera. Obecnie zarządza polskim oddziałem agencji online – Business Factory, dostawcy technologii ROI Hunter, jedynego oficjalnego na region środkowo-wschodniej Europy Facebook Marketing Partnera oraz Premier Google Partnera.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/J_Kinga-Dołęga-Lesińska.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/J_Kinga-Dołęga-Lesińska.jpg)
Kinga Dołęga-Lesińska
założycielka i właścicielka, KinAds
Prekursorka polskiej reklamy kinowej, ekspertka w zakresie rynku kinowego i ambasadorka kin tradycyjnych. Swoje doświadczenie budowała w takich firmach jak: RMB Polska (pierwszy broker reklamy kinowej w Polsce), New Age Media oraz jako dyrektor biura reklamy firmy Multikino. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego – MBA Executive Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Głównej Handlowej. Od kilkunastu lat tworzy rynek reklamy kinowej. To jej pasja i zawód w jednym. Rozpiera ją energia i pasja życia – ciągle w biegu, ciągle sięga po nowe… Kocha pracować, uwielbia ludzi z głową na karku, inwencją, nie toleruje lenistwa. Media dają jej się wyżyć kreatywnie, a najlepsze pomysły rodzą się w wannie, samochodzie, kiedy próbuje zasnąć. Od lat fascynuje się Włochami, czerpie garściami z ich poczucia humoru, ale „dolce far niente” (słodkie nieróbstwo) wciąż odkłada na później. Mówi o sobie: „Jestem osobą bardzo komunikatywną, spotkania, rozmowy są moim życiowym paliwem. Ale czasem… mam ochotę się schować i wtedy najchętniej wybieram zaciemnioną salę kinową; sam na sam tylko ja i FILM”.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Agnieszka-Gierejko.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Agnieszka-Gierejko.jpg)
Agnieszka Gierejko
dyrektor komunikacji marketingowej B2B, Orange Polska
Z wykształcenia humanistka, a od 12 lat szczególnie związana z marketingiem i komunikacją na rynku B2B. Za niezwykle przydatne uznaje swoje kilkuletnie doświadczenie w badaniach marketingowych. W swoich działaniach komunikacyjnych czuje się najczęściej ambasadorką klienta w firmie. Fascynują ją ludzie w różnorodnych wymiarach i aspektach. W działaniach marketingowych szczególnie ciekawią ją procesy decyzyjne oraz mechanizmy rządzące społeczeństwami i społecznościami. Wyznaje zasadę, że ciekawy marketing zaczyna się wtedy, kiedy budżet jest relatywnie mały.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/20Renata-Goss-Nowak.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/20Renata-Goss-Nowak.jpg)
Renata Goss-Nowak
menedżer produktu kierujący Sekcją Rozwoju Przesyłek Reklamowych w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej, Poczta Polska SA
Odpowiada za określanie i wdrażanie strategii działalności Poczty Polskiej na rynku usług reklamowych oraz zarządza ofertą produktową dla tych segmentów rynku. Praktyk zajmujący się kreowaniem usług i produktów m.in. w obszarze przesyłek reklamowych. Interesuje się tematyką wykorzystania direct mail w wielokanałowej komunikacji marketingowej i skutecznością takich kampanii. Traktuje pracę jako poszukiwanie nowych wyzwań oraz nieustanne zdobywanie nowych doświadczeń. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług na Uniwersytecie Szczecińskim.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Aleksandra-Grzybowska-HTC.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Aleksandra-Grzybowska-HTC.jpg)
Aleksandra Grzybowska
head of marketing eastern europe, HTC
W sektorze telekomunikacyjnym od 2005 roku. Doświadczenie zdobywała przy takich klientach z branży tech jak Samsung, Microsoft. Z HTC Poland związana od 2011 roku. Od samego początku zajmowała się marketingiem marki oraz produktów HTC. Najpierw w Polsce, a od 2018 roku także jako szefowa działań na całą Europę wschodnią.
Od zawsze była orędowniczką kreatywnego podejścia do najbardziej nawet skomplikowanych tematów i wydobywanie z nich prawdziwych ludzkich emocji. Będąc zagorzałą propagatorką idei Wirtualnej Rzeczywistości, od samego początku wspiera też aktywnie rozwój jedynego w swoim rodzaju, najbardziej zaawansowanego systemu VR – HTC Vive. Po cichu marzy o realizacji 32 omdleń Czechowa w VR.
Jako absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach na SGH oraz London School of Public Relations cechuje się otwartością na ludzi, łącząc ją z miłością do nowoczesnej techniki. Dzięki temu doskonale odnajduje się na styku surowego IT ze światem konsumenckim, intuicyjnie dostrzegając rynkowy i użytkowy potencjał nowych rozwiązań – w życiu codziennym, w biznesie, czy w sztuce. Ceni połączenie kreatywności z dyscypliną, strategicznym myśleniem i umiejętnością spojrzenia z perspektywy klienta – rzeczywistego odbiorcy komunikacji marketingowej.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Aleksandra-Izraelska-Unique-One.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Aleksandra-Izraelska-Unique-One.jpg)
Aleksandra Izraelska
business development manager, Unique One
Od ponad 15 lat związana z branżą reklamową. Wieloletnie doświadczenie zdobywała, współpracując z markami: Mio, Logitech, Kingston oraz TomTom.
W 2014 r. dołączyła do agencji marketingu zintegrowanego Unique One Sp. z o.o. (Grupa Unique), gdzie zajmowała się obsługą klientów, tj.: Nestlé Polska, Makro Cash & Carry, Velux, BIC, Canon i wielu innych. Prowadziła największą loterię w Polsce – Narodową Loterię Paragonową dla Ministerstwa Finansów w 2015 r.
Obecnie odpowiedzialna jest za rozwój agencji, wprowadzanie innowacji (m.in. BOT-a do obsługi zwycięzców prowadzonych akcji promocyjnych), poszerzanie zakresu świadczonych usług oraz portfolio klientów.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/20Marcin_Klimkowicz.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/20Marcin_Klimkowicz.jpg)
Marcin Klimkowicz
director for loyalty solutions, Mastercard
Współtworzył i prowadzi zespół odpowiedzialny za platformę lojalnościową Bezcenne Chwile (Priceless Specials) w Polsce. Platofrma dostarcza rozwiązania lojalnościowe dla 15 banków oraz 80 partnerów detalicznych. Marcin Klimkowicz ma 15-letnie doświadczenie zawodowe. Przed dołączeniem do Mastercarda pełnił różne funkcje w obszarach sprzedaży, marketingu oraz lojalności klienta. Pracował m.in. dla firm PAYBACK (Loyalty Partner) i Groupon, gdzie odpowiadał za rozwój, w tym współtworzenie rozwiązań lojalnościowych dla firm i całych sektorów. Pracował także w British American Tobacco, gdzie po ukończeniu programu menedżerskiego zajmował kilka stanowisk kierowniczych w działach marketingu, sprzedaży oraz zarządzania produktem. Marcin Klimkowicz ukończył studia magisterskie z ekonomii na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Anna-Kokiza.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Anna-Kokiza.jpg)
Anna Kokiza
managing director, Skarbnica Narodowa
Specjalistka w dziedzinie marketingu bezpośredniego i komunikacji marketingowej, 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu, reklamie, brandingu i wsparciu sprzedaży.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Marek_Kosakowski_H2H-kopia.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Marek_Kosakowski_H2H-kopia.jpg)
Marek Kosakowski
chief executive officer, Human2Human
Absolwent Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu gospodarki elektronicznej. Przygodę z komunikacją marketingową rozpoczynał w Tequila Polska, a następnie przez kilkanaście lat związany z Data Solutions w ramach międzynarodowej grupy Omnicom. Praktyk w zakresie direct marketingu, marketingu baz danych, programów lojalnościowych, CRM. Pomysłodawca panelu badawczego Loyalty Insight poświęconego pomiarom uczestników programów lojalnościowych. Od kilku lat zarządza spółką H2H.tech, która w ubiegłym roku otrzymała tytuł „Wschodząca Gwiazda” od „Media Marketing Polska”.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Małgorzata-Kroh-LS.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Małgorzata-Kroh-LS.jpg)
Małgorzata Kroh
dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and Rewards Polska
Ekspert w obszarze marketingu B2B. W Sodexo odpowiedzialna za współtworzenie strategii rozwoju biznesu spółki oraz strategię marketingową i komunikacyjną na polskim rynku.
Wcześniej była odpowiedzialna za strategię marketingową rozwiązań medycznych Philips w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Kompetencje marketingowe rozwijała również w działaniach skierowanych do klientów klasy enterprise w Microsoft Polska, prowadziła także komunikację marketingową w polskim oddziale IBM oraz IBM Global Services. Zdobywała doświadczenie, prowadząc m.in. projekty z zakresu transformacji organizacji, cyfryzacji procesów, social sellingu, wdrażania nowych modeli biznesowych, budowania propozycji wartości i komunikacji z interesariuszami. Laureatka Effie Award 2018 w kategorii B2B.
W codziennej pracy kieruje się dobrym rozumieniem i właściwym adresowaniem potrzeb klientów. Stawia duży nacisk na partnerstwo przy tworzeniu i implementacji strategii komunikacji marketingowej. Jako swój priorytet wskazuje koncentrację na transformacji cyfrowej i nowych modelach biznesowych.
Jest absolwentką Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła wiele programów szkoleniowych, w tym Marketing na Kellogg School of Management (US), Diploma in Professional Marketing (Chartered Institute of Marketing, EU), komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz Executive LEAN Leadership.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Olga-Krzemińska-Zasadzka.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Olga-Krzemińska-Zasadzka.jpg)
Olga Krzemińska-Zasadzka
CEO, Agencja POWER, Prezes SOIT
CEO Agencji Power, PowerSport i DMC Warsaw Poland, prezes zarządu SOIT/Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, członek-założyciel Stowarzyszenia Branży Eventowej, wieloletni członek zarządu SBE (2010-2017), członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP), a także Society for Incentive Travel Excellence. Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”. Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działa w Komisji Etyki w SOIT, od początku istnienia do 2019 działała w Komisji Etyki SBE i Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała jako członek jury w prestiżowym konkursie Eventex Awards. W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii top meetings agencies – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie. Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała wiele jeszcze innych wyróżnień osobistych i firmowych, m.in.: Tygrysy Biznesu, Gepard Biznesu, Osobowość Roku, MP Power Awards, Solidna Firma, Firma Roku, Produkt Roku, Procon/Polzak Awards. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (studia licencjackie z finansów i bankowości) i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (studia magisterskie z finansów i rachunkowości).
Autorka licznych publikacji m.in. dla magazynów: „OOH Event”, „Tygrysy Biznesu”, blog THINK MICE, MICE Poland, „OOH Magazine”, „Nowy Marketing” i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Michał-Michalik_1.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Michał-Michalik_1.jpg)
Michał Michalik
creative director, CEO, POMARAŃCZA
Założyciel i zarządzający poznańską niezależną agencją Pomarańcza, obchodzącą w tym roku 20-lecie działalności. W roli dyrektora artystycznego, a obecnie szefa kreacji zrealizował i nadzorował kreatywnie tysiące projektów dla top klientów, głównie z obszaru komunikacji i aktywacji produktów i marek, kampanii online i offline, brandingu, employer brandingu, POS i OOH. W tym zakresie od wielu lat współpracuje i tworzy skuteczne rozwiązania m.in. dla Amica, Altax, Brita, Coccodrillo, Hasco-Lek, Hochland, NIVEA, Nutricia i Kruszwica.
Z wykształcenia grafik i kulturoznawca, laureat wielu nagród i wyróżnień za kreatywne rozwiązania projektowe i technologiczne stosowane w materiałach drukowanych. Jego projekty publikowane były m.in. na łamach prestiżowego brytyjskiego magazynu ComputerArts. Z pasji eksplorator potencjału kreatywności ukrytego w niepozornych briefach, meandrach języka, kulturze i grafice. Facylitator, moderator i uczestnik procesów strategicznych, kreatywnych i relacji, także z klientami. Kreatywno-artystyczny mix równoważy zamiłowaniem do sfer ścisłych, które realizuje jako twórca rozwiązań, administrator i analityk systemu Business Intelligence obejmującego wszystkie obszary pracy agencji.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Tomasz-Nawój.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Tomasz-Nawój.jpg)
Tomasz Nawój
client partner, NAV Agency
Z branżą marketingową związany od ponad 13 lat i od samego początku z obszarami shopper i trade marketingu. Współpracował z jednymi z największych marek na rynku, z portfolio takich firm jak Danone, Żywiec Zdrój, Stock Polska, CEDC, JTI, Beiersdorf, Grupa Żywiec czy Carlsberg. Z wykształcenia polonista oraz absolwent studiów z zakresu design managementu; z zamiłowania praktyk metodologii design thinking. Założyciel i dyrektor zarządzający NAV Agency – agencji kreatywnej, specjalizującej się w wielokanałowej aktywacji marek. Tu odpowiada za wypracowywanie efektywnych i innowacyjnych rozwiązań integrujących media off- i online.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Przemysław-Orłowski-1.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Przemysław-Orłowski-1.jpg)
Przemysław Orłowski
managing partner, Loyalty Point
Doświadczony praktyk w obszarze marketingu relacyjnego. Ma ponad 20-letnie doświadczenie, na które składa się m.in. zarządzanie spółką Marketing House z grupy Havas. Od sześciu lat zaangażowany kapitałowo w spółkę Loyalty Point, którą współtworzył i z sukcesami współzarządza. Spółka jest obecnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm budujących skuteczne programy lojalnościowe. Loyalty Point zdobyła jak do tej pory około 20 nagród w takich konkursach jak: Golden Arrow, Effie i Loyalty Awards. W 2019 r. Loyalty Point otrzymało tytuł Agencji Roku od „MMP”.
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Paweł-Półtorak-Kompania-Piwowarska.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Paweł-Półtorak-Kompania-Piwowarska.jpg)
Paweł Półtorak
Kompania Piwowarska
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Marta_Tesiorowska-4.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/Marta_Tesiorowska-4.jpg)
Marta Tęsiorowska
vice president, head of marketing and communications w Europie, Prologis
Jest szefową europejskiego działu marketingu i komunikacji w Prologis.
Z największym na świecie deweloperem powierzchni magazynowych jest związana nieprzerwanie od 2002 roku. Od podstaw zbudowała działy marketingu i komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, a obecnie odpowiada za planowanie i wdrażanie strategii marketingowych w 12 krajach w Europie. Koordynuje także współpracę między regionami a centralą firmy w Stanach Zjednoczonych. Wspiera prace Europejskiego Działu Badań i Strategii Prologis i uczestniczy w wielu międzynarodowych projektach prowadzonych przez dział marketingu korporacyjnego firmy. Jest orędowniczką i aktywną promotorką Inclusion & Diversity oraz angażującej kultury organizacji.
Zrealizowane pod jej kierunkiem projekty, w szczególności przeprowadzony rebranding, sprawiły, że w 2018 roku Prologis został najsilniejszą marką wśród deweloperów nieruchomości logistycznych w Europie. Ponadto w 2015 roku została uhonorowana tytułem „Kobieta Roku w Logistyce”.
Zanim związała się z Prologis, pracowała dla agencji reklamy zewnętrznej Portland Outdoor Advertising oraz dla Nielsen & Bainbridge Polska. Jest absolwentką wydziału Administracji, Prawa i Dyplomacji w PWSBiA, Podyplomowego Studium Public Relations w SGH oraz kierunku Executive MBA Marketing Międzynarodowy w WSHiFM, ukończyła także kursy Instytutu CCIM (Certified Commercial Investment Member).
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/20marta-ulman.jpg)
![](https://goldenarrow.pl/wp-content/uploads/2020/03/20marta-ulman.jpg)
Marta Ulman
senior strategic planner, GoldenSubmarine
Strateżka odpowiedzialna za komunikację dla klientów GolenSubmarine, m.in. E.Wedel, Microsoft, Tatra, Citi Handlowy, Starbucks. Posiada 10-letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji 360 dla największych polskich i międzynarodowych marek. Współautorka pierwszego polskiego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”. Projektantka service design, prowadzi szkolenia, warsztaty oraz zajęcia na Akademii Leona Kuźmińskiego. Prelegentka na największych konferencjach marketingowych, autorka artykułów branżowych oraz współautorka książki „E-Marketing” pod. red. G. Mazurka. Czujna obserwatorka, łowczyni insightów.
Gala wręczenia nagród
22.06.23, Hotel Verte, Warszawa
start 19:00
wręczenie nagród: 19:30
bankiet: 21:30
W programie wręczenie nagród konkursowych Golden Arrow 2023
oraz wyróżnień przyznawanych przez redakcję „Media Marketing Polska”
– Agencji Marketing Services i Digital 2023.
SPRZEDAŻ BILETÓW NA GALĘ ZAKOŃCZONA
Kontakt
w sprawie zgłoszeń:
Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl
w sprawie sponsoringu:
Małgorzata Gamdzyk
Tel. 784 647 063
malgorzata.gamdzyk@media.com.pl
Pobierz paczkę z logotypami 2023
Pobierz paczkę z logotypami 2022