2019 – jury
Obrady Jury XIV edycji odbyły się 6 czerwca 2019 r. Jury pracowało pod przewodnictwem Adama Nowaka, country loyalty & CRM managera IKEA.
Adam Nowak – PRZEWODNICZĄCY JURY
country loyalty & CRM manager, IKEA
Z powodzeniem od niemal 8 lat tworzy sukces IKEA FAMILY w Polsce. Przez dwa lata odpowiedzialny za globalny rozwój KEA Family. Wspierał 28 rynków w wymianie najlepszych praktyk w obszarze marketingu relacyjnego. W efekcie zgromadził fantastyczne doświadczenia z obszaru retail & loyalty z rynków takich jak Chiny, USA, Australia, Japonia, Korea Południowa i wielu innych. Jest jednocześnie praktykiem obszaru retail. W swojej pracy stawia na tworzenie emocjonalnych więzi konsumentów z marką, która przekłada się na stabilny rozwój biznesu.
Joanna Biernacka
creative director, Isobar Polska
Dorastając w Warszawie, przypadkowo zamiast nauk ścisłych zaczęła studiować sztuki piękne. Na szczęście wyobraźnia pozwoliła jej rozpocząć karierę w reklamie. Została art directorem w złotych latach 90. Jej pierwszą agencją była Ammirati Puris Lintas, a jej pierwszą nagrodą była Golden Drum w Portorożu za jej pierwszą reklamę. Następnie pracowała w Leo Burnett oraz w G7 (dawniej D'Arcy), gdzie była odpowiedzialna za wprowadzenie marki Heyah. Do tej pory kampania ta była najbardziej udaną w historii polskiej reklamy, a także nagrodzona w Portorożu i Cannes. Jej kolejne przystanki to Leo Burnett (ponownie), a następnie Ogilvy & Mather, gdzie pracowała jako senior creative, przynosząc wiele kreatywnych nagród dla agencji dzięki kampanii „Fail Hitler" i „Język polski jest ĄĘ". W 2015 r. dołączyła do zespołu Isobar Polska, a od 2017 r. kieruje całym działem kreatywnym agencji. Pracowała dla m.in. MetLife, GE Money Banku, Avonu, Fiata, IKEA, T-Mobile, Orange, Commercial Union, Unilevera, Krafta, Nestle, Johnson & Johnson, Procter & Gamble, SAB Millera, Providenta, Vergin Mobile, Ferrero, Rossmanna, Audi, Mc Donald’s. Została nagrodzona na wielu lokalnych i międzynarodowych festiwalach reklamowych za kreatywność, skuteczność, innowacyjność, media i rozwiązania PR. Jest członkiem SAR. Była członkiem jury na lokalnych i międzynarodowych festiwalach reklamowych. Nadal mieszka w Warszawie i jest szczęśliwą i dumną matką dwójki dzieci.
Magdalena Chodkowska
senior project manager, Unique One
Absolwentka kierunku Komunikacja Zintegrowana – Reklama, Public Relations, Branding na Collegium Civitas w Warszawie. Z marketingiem związana od 8 lat. Przygodę z branżą reklamową rozpoczynała w agencji Nairobia, gdzie pracowała 4 lata przy programach lojalnościowych oraz promocjach sprzedaży dla marek z portfolio Ferrero Polska (Kinder Czekolada, Kinder Bueno). Od ponad 3 lat zdobywa doświadczenie w agencji marketingu zintegrowanego Unique One, gdzie odpowiada za budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji z klientami agencji, wdrażając i prowadząc projekty dla polskich i międzynarodowych marek (Nescafé, Lion, Purina Felix, Gerber, płatki śniadaniowe Nestlé, Herbapol, Big-Active, Canon, Oleje Świata). Prywatnie miłośniczka kotów i słonecznych Włoch.
Renata Goss-Nowak
menedżer produktu kierujący Sekcją Rozwoju Przesyłek Reklamowych w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej Poczty Polskiej SA
Odpowiada za określanie i wdrażanie strategii działalności Poczty Polskiej na rynku usług reklamowych oraz zarządza ofertą produktową dla tych segmentów rynku. Praktyk zajmujący się kreowaniem usług i produktów m.in. w obszarze przesyłek reklamowych. Interesuje się tematyką wykorzystania direct mail w wielokanałowej komunikacji marketingowej i skutecznością takich kampanii. Traktuje pracę jako poszukiwanie nowych wyzwań oraz nieustanne zdobywanie nowych doświadczeń. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług na Uniwersytecie Szczecińskim.
Jarosław Kuźniar
właściciel Kuźniar Media
Nazywam się Jarosław Kuźniar, jestem multiinstrumentalistą. Mam za sobą radiowe, prasowe i telewizyjne doświadczenie. Dzisiaj skupiam się na pracy online, bo tam jest przyszłość mediów. W pracy jestem od 15. roku życia. Trójka, Radio Zet, TVN24, TVN, Onet. Te marki mówią same za siebie. Zmieniałem je, bo szukałem więcej – wiedzy i pracy. Spotkałem na swojej drodze mistrzów, którzy mieli czas zatrzymać się i nauczyć mnie zawodu: Kaczkowski, Niedźwiecki, Kydryński, Mann, Miszczak. Dzisiaj to ja uczę studentów. Skupiamy się na mądrym byciu przed kamerą, nowoczesnym kreowaniu swojej marki osobistej i rozwijaniu własnych kanałów w social mediach. Szkolę też firmy i osoby prywatne ze spraw, na których się znam. Od kilku lat z innej pasji, podróży, próbuję uczynić swój nowy zawód. Świat odkrywam sam i z klientami, dla których podróż to nie zawsze są wakacje. Przygotowujemy wyprawy szyte na miarę dla klientów indywidualnych i biznesu, którzy podobnie jak ja chcą to robić inaczej, mądrzej, głębiej. Ruszamy po wiedzę, a nie zabawę. W lutym tego roku wystartowałem z agencją Kuźniar Media, gdzie skupia się moja praca szkoleniowa, pisanie historii marek, doradzanie firmom w social mediach, inspirowanie innych jako speaker i konferansjer. Pracując w start-upowej społeczności poznałem wiele firm, których założyciele pytają mnie, jak prowadzić marketing i PR, jak budować nowe media i dbać o własną markę. Kuźniar Media to agencja kreatywna, która odpowiada na te pytania.
Paweł Loedl
chief strategy officer, VMLY&R Poland
Chief strategy officer w VMLY&R Poland, największym europejskim oddziale sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP. Wcześniej strategy director w ING Banku Śląskim. Współpracował z takimi markami jak Philips, Żywiec, Warka, Johnnie Walker, Bacardi, Tic Tac, Żywiec Zdrój, Red Bull, ING, Danone – tworząc zarówno kampanie ATL, digital, jak i aktywacje sprzedażowe, strategie social media, wykorzystując innowacyjne i tradycyjne media. W agencji VMLY&R łączy kompetencje dotyczące tradycyjnej strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem (rozsądnym!) narzędzi digital. Bardziej niż w trendy i #nextbigthing wierzy w insighty, realne, ludzkie potrzeby i dostarczanie wartościowych, użytecznych rozwiązań.
Przemysław Orłowski
managing partner, Loyalty Point
Doświadczony praktyk w obszarze marketingu relacyjnego. Posiada 20 letnie doświadczenie, na które składa się m.in. zarządzanie spółką Marketing House z grupy Havas. Od pięciu lat zaangażowany kapitałowo w spółkę Loyalty Point, którą współtworzył i z sukcesami współzarządza. Spółka jest obecnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm budujących skuteczne programy lojalnościowe. Loyalty Point zdobyła jak do tej pory około 20 nagród w takich konkursach jak: Golden Arrow, Effie i Loyalty Awards. W ubiegłym roku Loyalty Point zdobyło Grand Prix Golden Arrow za projekt IKEA FAMILY.
Artur Pluta
senior digital marketing manager, Jeronimo Martins
Gdy poproszono mnie o poniższą notkę biograficzną, przyznam, że początkowo źle się do tego zabrałem. Zacząłem bowiem od opisu beztroski dzieciństwa, nawiązałem do podróży, egzotycznych krajów i krótkiej studenckiej tęsknoty na emigracji, by potem zgrabnie nawiązać do tej tęsknoty, opisując pracę w biurowcu. Gdy już stawiałem ostatnią kropkę, zdałem sobie sprawę, że nie jestem romantycznym poetą tylko pracownikiem marketingu sieci sklepów. Musiałem więc zacząć od nowa. Pierwszych 14 lat pracy spędziłem w agencjach reklamowych. Zaczynałem w Grey Worldwide, pracowałem też w Lowe, Ogilvy i w tych agencjach zajmowałem się kreacją od projektowania stron i kampanii do zarządzania działem. Na finiszu mojej pracy w agencjach trafiłem do Leo Burnett, gdzie opiekowałem się działem digital – byłem głową cyfrową (head of digital) – jakkolwiek to brzmi. W roku 2016 zmieniłem stronę barykady i od tego czasu nieprzerwanie pracuję w Jeronimo Martins Polska na stanowisku, które zapewne znajduję się tuż obok mojego imienia i nazwiska. Lubię swoją pracę i wiodę szczęśliwe życie.
Maciej Sip
dyrektor marketingu w BMW Polska
Ekspert tematyki marketingu i sprzedaży, który z pasją tworzy rzeczywistość i zamienia inteligencję w magię. Jego 18-letnie międzynarodowe doświadczenie zawodowe w branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej i FMCG obejmuje m.in.: budowanie wizji, pozycjonowania i strategii marki, badania rynkowe i generowanie insightów konsumenckich, tworzenie nowych produktów i komunikacji marketingowej, pozycjonowanie cenowe, zarządzanie obecnością marki w mediach, ścieżką klienta i CRM, rozwój nowych rynków sprzedaży, tworzenie inicjatyw CSR i employer branding, mentoring marketingowy.
Monika Sokołowska
CEO agencji OS3
Ma 14-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Pierwsze kroki stawiała w międzynarodowych agencjach sieciowych. W BBDO zdobywała doświadczenie, współpracując z Masterfoods Polska z takimi markami jak: Mars, Snickers, M&M’s. W Saatchi & Saatchi kontynuowała pracę w kategorii snackfood, obsługując Wedla, uczestniczyła w przeprowadzaniu rebrandingu marki Winterthur oraz we wprowadzeniu na polski rynek jednego z największych ubezpieczycieli – Axa. Kolejny krokiem w karierze była praca w agencji Change. Odpowiadała w niej za budowę i wdrożenie nowej platformy komunikacji dla marki Skoda (Skoda Auto Polska). Oprócz tego pracowała dla Hochlandu i Grupy Żywiec. W ostatnich latach zajmowała stanowisko client service directora oraz była członkiem zarządu w agencji Walk Creative, gdzie nadzorowała tworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich klientów Walk Creative. Klienci, z którymi współpracowała w ramach działań dla Walk Creative, to: Orange, PZU, Skandia Życie (Vienna Life), Piątnica, Bank Ochrony Środowiska. Od października 2017 r. piastowała stanowisko client service directora w agencji oS3, a w marcu 2019 została CEO agencji. Zdobyła kilka nagród branżowych, w tym Effie dla agencji Walk za Najbardziej efektywną kampanię w kategorii: Żywność dla marki Piątnica.
Magdalena Swoboda-Młynarczyk
zastępca dyrektora, biuro komunikacji i promocji, Ministerstwo Finansów
Ekspertka z kilkunastoletnim doświadczeniem w komunikacji, promocji i PR. Zajmowała wiele stanowisk – od specjalistycznych, przez doradcze, po zarządcze – zarówno po stronie biznesu, jak i administracji państwowej. Współpracowała z najbardziej znanymi markami i instytucjami, w tym o zasięgu globalnym. Wielokrotnie budowała wizerunek znanych osób i liderów branży. Aktualnie, jako zastępca dyrektora Biura Komunikacji i Promocji, zarządza komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną oraz edukacją w resorcie finansów, gdzie m.in. nadzorowała pierwszą w Polsce Narodową Loterię Paragonową (1. edycja zakończyła się w 2017 r.). Branża, w której pracuje, nieustannie ją intryguje i zachwyca (dostarczając coraz to nowszych wyzwań). Prywatnie jest miłośniczką muzyki, sztuki filmowej i teatralnej. W wolnym czasie uwielbia długie spacery z psem.
Patrycja Szczecińska
marketing & PR manager, Pracownia Gier Szkoleniowych
Marketing & PR manager w Pracowni Gier Szkoleniowych. Absolwentka m.in. Collegium Civitas w Warszawie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dotychczas współpracowała m.in. z ONZ, Instytutem Lecha Wałęsy (The World Summit of Nobel Peace Laureates), SBE (Meetings Week Poland), HRM Institute (EB Summit), International Data Group (ZZIT), CCIFP, The Heart Tech, Uniwersytet SWPS, Siecią Przedsiębiorczych Kobiet, HRpolska, MJWPU (Forum Rozwoju Mazowsza). W Pracowni Gier odpowiedzialna za m.in. tworzenie strategii marketingowej, kampanie wizerunkowe i produktowe w social mediach oraz partnerstwa strategiczne. W ramach prowadzonych projektów w PGS współtworzy takie przedsięwzięcia jak np.: The Game of Business Evolution, Game Changers Academy, Competence Game. Promuje i popularyzuje metodę gier w rozwoju menedżerów i organizacji. Gry biznesowe PGS uzyskały takie nagrody jak: MP Power Produkt 2017 (Meeting Planner Awards), The Most Significant Scope (BEX International Business Learning Games Awards; Business Excellence Institute – Dublin, Ireland), Game of the Year in Game Design Competition (2009 – Waszyngton, USA, i 2010 – Vancouver, Kanada). Ekspertka w zakresie wizerunku, negocjacji, mediacji, PR, relacji B2B i marketingu. Według testów Gallupa – CliftonStrenghts Maximizer, Activator, Relator, do tego Individualization i Significance. To połączenie sprawia, że skutecznie zarządza komunikacją, marketingiem oraz relacjami biznesowymi. Prywatnie kocha setery irlandzkie i Karaiby, latem do pracy jeździ rowerem.
Karolina Witecka
CEO & co-founder, Cut the Mustard
CEO & co-founder agencji Cut the Mustard, do której stałych klientów należą m.in.: H&M, Kompania Piwowarska, Grupa Sanofi, Aegon, British Automotive Polska, Dawtona czy Polpharma. Od ponad 13 lat związana z reklamą i rynkiem agencji reklamowych. Przed założeniem Cut The Mustard, zajmowała stanowisko client service directora w Grupie K2. Współpracowała z największymi markami, realizując kampanie dla Playa, PGE, Carrefoura, Nationale-Nederlanden, PZU czy IKEA.
Weronika Zielińska
product manager Nescafe
Karierę w Nestle rozpoczęła w 2012 jako asystentka dwóch dyrektorów marketingu. Swoją inicjatywą i zaangażowaniem wspierała projekty marketingowe pod okiem doświadczonych product managerów. W 2015 dołączyła do zespołu Nescafe, realizując swój pierwszy duży projekt - wprowadzenie na rynek nowego produktu Nescafe Intenso, któremu towarzyszyła szerokozasięgowa kampania reklamowa. Aktualnie jako product manager odpowiada za największe marki z portfolio kaw rozpuszczalnych – Nescafe Classic oraz Nescafe Sensazione Creme. W ciągu ostatnich lat realizowała takie projekty jak relaunch marki Nescafe Classic wraz z rozwojem nowej strategii komunikacji oraz organizację dwóch ogólnopolskich loterii konsumenckich. Ponadto na co dzień odpowiada za promowanie marki Nescafe w mediach cyfrowych, a także wiele kwestii operacyjnych związanych z realizacją działań marki u kluczowych klientów. Prywatnie dba o swój rozwój osobisty, dużo czyta. Wolny czas spędza aktywnie. Często podróżuje, fotografując wszystko, co ją w danej chwili zachwyci bądź zainspiruje. To, co ją wyróżnia, to otwarta głowa i kreatywny umysł.
Gala wręczenia nagród
22.06.23, Hotel Verte, Warszawa
start 19:00
wręczenie nagród: 19:30
bankiet: 21:30
W programie wręczenie nagród konkursowych Golden Arrow 2023
oraz wyróżnień przyznawanych przez redakcję „Media Marketing Polska”
– Agencji Marketing Services i Digital 2023.
SPRZEDAŻ BILETÓW NA GALĘ ZAKOŃCZONA
Kontakt
w sprawie zgłoszeń:
Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl
w sprawie sponsoringu:
Małgorzata Gamdzyk
Tel. 784 647 063
malgorzata.gamdzyk@media.com.pl
Pobierz paczkę z logotypami 2023
Pobierz paczkę z logotypami 2022