2018 – jury
Jury konkursu marketingowego Golden Arrow przyznało 12 statuetek i i 19 wyróżnień. Do konkursu napłynęły 142 zgłoszenia, 69 otrzymało nominacje. Ocenialiśmy bardzo różnorodne prace, zarówno duże projekty o wielkim budżecie, jak i mniejsze, mniejszych firm, które czasem okazywały się bardzo ciekawe. Wśród kategorii na uwagę zasługuje mobile, który okazał się bardzo różnorodny. To pokazuje, zarówno wagę tego kanału, jak i wielość narzędzi jakie mają w tym obszarze do dyspozycji marketerzy – mówi Marta Życińska, przewodnicząca jury, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.
Marta Życińska - PRZEWODNICZĄCA JURY
wiceprezes ds. marketingu na rynki CEE w Mastercard
Z firmą związana od 2 lat. Wcześniej dyrektor marketingu na Polskę. Poprzednio przez prawie 8 lat związana z Grupą PZU jako dyrektor biura marketingu, gdzie między innymi przeprowadziła projekt odświeżenia marki PZU. Wcześniej związana z branżą telekomunikacyjną, gdzie pracowała najpierw dla marki Idea, odpowiadała za rebranding dla segmentu B2B na markę Orange, żeby po rebrandingu zająć się komunikacją dla rynku B2C. Rozpoczynała karierę zawodową w FMCG, w branży kosmetycznej. Zawodowo poza obszarem zarządzania marką pasjonuje się strategią marketingową. Absolwentka m.in. Polish Open University, gdzie uzyskała dyplom Executive MBA Oxford Brookes University. Prywatnie mama trzech synów, jej hobby to medycyna i język angielski.
Michał Adamczyk
head of creation w warszawskim biurze GoldenSubmarine
Związany z agencją od ponad 10 lat. Doświadczony w pracy kreatywnej dla wielu klientów, między innymi: Grupy Żywiec, Zotta (Monte, Jogobella), Amiki, ING Banku Śląskiego, Winiar, WWF, Frosty. Prywatnie jest miłośnikiem Monty Pythona, kina Stanisława Barei, Quentina Tarantino i braci Coenów.
Paweł Antkowiak
managing partner Albedo Marketing
Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej i Wydziału Fizyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pracę marketingu rozpoczął 20 lat temu. Od 15 lat zarządza zespołem Albedo Marketing, którego jest współzałożycielem. Agencja pod jego kierownictwem otrzymała wiele nagród i wyróżnień, między innymi tytuł Agencji Marketingu Zintegrowanego (2013 r., 2016 r.). Jest autorem licznych strategii budowania relacji z wykonawcami oraz efektywnych promocji konsumenckich, które łączyły aspekty wizerunkowe z wynikami sprzedażowymi. Za projekty realizowane dla takich marek jak: Whirlpool, Persil, Kamis, Nałęczowianka, Cersanit agencja była wielokrotnie nagradzana w konkursach Golden Arrow i Impactor. Jest żonaty, ma dwie córki.
Artur Beck
prezes Creative Media Concierge
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, Brązowy medalista Mistrzostw Europy w żeglarstwie w klasie Laser 4.7. Założyciel grupy marketingowej CreativeHarder, w skład której wchodzą: Creative Media – agencja eventowa, BTL, PR, Creative Travel – incentive travel, Harder & Harder – agencja interaktywna, social media, WOMM Harder Video – produkcja spotów reklamowych TV/NET. Od 10 lat z sukcesem rozwija firmę, wprowadzając nowe rozwiązania, razem z zespołem podąża za najnowszymi trendami w marketingu. Połączenie agencji Creative Media o kompetencjach eventowych, trademarketingowych, fieldmarketingowych z agencją Harder & Harder o silnych kompetencjach z zakresu digital, WoMM, social media oraz stworzenie mocnego działu kreacji i strategii pozwoliło na realizację wielu fullservice'oowych kampanii marketingowych. Na koncie ma blisko 500 realizacji eventowych, kilkadziesiąt kampanii reklamowych i PR-owych, ponad 30 reklam telewizyjnych i internetowych.
Kinga Dobrzyń
zastępca dyrektora ds. usług komunikacji i przesyłek reklamowych w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej
Związana z Pocztą Polską od ponad 10 lat, odpowiada za wdrażanie strategii działalności spółki na rynku krajowym i zagraniczny w obszarze przesyłek listowych i marketingowych, zaangażowana w działania związane z rozwojem marketingu bezpośredniego realizowanego przez Pocztę Polską. Bierze udział w innowacyjnych projektach dotyczących wdrożeń usług cyfrowych w Grupie Poczty Polskiej. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Kinga Dołęga-Lesińska
założycielka i właściciel firmy KinAds
Prekursorka polskiej reklamy kinowej, ekspertka w zakresie rynku kinowego i ambasadorka kin tradycyjnych. Swoje doświadczenie budowała w takich firmach jak: RMB Polska (pierwszy broker reklamy kinowej w Polsce), New Age Media oraz jako dyrektor biura reklamy firmy Multikino. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego – MBA Executive Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Głównej Handlowej. Od kilkunastu lat tworzy rynek reklamy kinowej. To jej pasja i zawód w jednym. Rozpiera ją energia i pasja życia – ciągle w biegu, ciągle sięga po nowe… Kocha pracować, uwielbia ludzi z głową na karku, inwencją, nie toleruje lenistwa. Media dają jej się wyżyć kreatywnie, a najlepsze pomysły rodzą się w wannie, samochodzie, kiedy próbuje zasnąć. Od lat fascynuje się Włochami, czerpie garściami z ich poczucia humoru, ale „dolce far niente” (słodkie nieróbstwo) wciąż odkłada na później. Kinga mówi o sobie: Jestem osobą bardzo komunikatywną, spotkania, rozmowy są moim życiowym paliwem. Ale czasem… mam ochotę się schować i wtedy najchętniej wybieram zaciemnioną salę kinową; sam na sam tylko ja i FILM.
Ewa Kierlik
senior brand manager Grupa Żywiec
Od zawsze chciała pracować w marketingu, od 10 lat realizuje swoją pasję i marzenia zawodowo. Zaczynała od pracy w firmie Kofola, gdzie zajmowała się marką Jupik i Arctic. Następnie doskonaliła swoje marketingowe know-how w Danone, gdzie przez prawie 5 lat była odpowiedzialna za lokalną strategię marketingową i komunikację marki Activia. Od ponad 3 lat jest związana z Grupą Żywiec. Zaczęła od wprowadzenia na rynek polski najpopularniejszej na świecie marki cydru Strongbow, która w 3 miesiące zajęła pozycję wicelidera kategorii w Polsce. Od 2016 r. zajmuje się flagową marką w portfolio firmy – marką Żywiec, która w tym czasie osiągnęła rekordowe wyniki sprzedaży i efektywnie buduje swój wizerunek wśród konsumentów. Korzysta z Ż!
Antoine Kolendowski
managing partner Havas Group Poland
Od ponad 20 lat jest związany z branżą reklamową. Karierę zawodową rozpoczął w agencji GGK Direct, później współtworzył agencję Ogilvy & Mather Direct. W 1997 r. dołączył do Dialog Galicja (dziś Havas Engage) na stanowisko dyrektora działu obsługi klienta, a która została kupiona przez grupę Euro RSCG w 2001 r. W 2001 r. awansował w strukturach Grupy Euro RSCG Poland (dziś Havas Poland) na stanowisko dyrektora zarządzającego agencji Euro RSCG Marketing House, która pod jego przywództwem stała się niekwestionowanym liderem rynku usług marketingu relacyjnego i database marketingu. W styczniu 2006 r. powrócił do Euro RSCG 4D (dziś Havas Engage) na stanowisko prezesa zarządu, którą przekształcił w czołową agencję marketingu zintegrowanego w Polsce. Od 2012 r. pełni dodatkową funkcję managing partnera Havas Poland. W 2011 r. Euro RSCG 4D zostało wybrane przez „Media & Marketing Polska” agencją roku, w 2012 r. Euro RSCG została uznana za Grupę Reklamową Roku. Kierowane przez Antoine agencje wygrały liczne nagrody w konkursach branżowych, między innymi Effie, KTR, Golden Arrow, Media Trendy.
Marek Kosakowski
chief executive officer H2H.tech
Absolwent Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu gospodarki elektronicznej. Przygodę z komunikacją marketingową rozpoczynał w Tequila Polska, a następnie przez kilkanaście lat związany z Data Solutions w ramach międzynarodowej sieci Omnicom. Od ubiegłego roku zarządza H2H.tech, która dostarcza rozwiązania technologiczne wspierające marketing i sprzedaż największych firm międzynarodowych oraz liderów branżowych z Polski. Specjalista w zakresie direct marketingu, programów lojalnościowych, baz danych oraz CRM. Pomysłodawca panelu badawczego Loyalty Insight poświęconego pomiarom w zakresie motywacji uczestników programów lojalnościowych.
Emilia Madoń
account supervisor Unique One
Absolwentka Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. W marketingu pracuje od ponad 10 lat. Pierwsze zawodowe kroki stawiała na rynku wydawnictw edukacyjnych – w Grupie Edukacyjnej MAC Edukacja, następnie pracując dla Wydawnictwa Juka, współtworząc strategię marketingowo-promocyjną wydawnictwa i odpowiadając za jej realizację. Od ponad 5 lat doświadczenie zdobywa w agencji Unique One, aktualnie na stanowisku account supervisor, prowadząc zespół projektowy obsługujący marki z portfolio Nestlé (Winiary, Lion, Nescafé, Felix, Gerber, Nestlé Fitness), a także Ministerstwo Finansów, Herbapol, FoodCare, Żabkę. W 2017 r. agencja otrzymała wyróżnienie w kategorii Agencja Roku Marketingu Zintegrowanego w konkursie organizowanym przez „Media & Marketing Polska”. Prywatnie miłośniczka podróży.
Barbara Pijanowska-Kuras
dyrektor zarządzający zintegrowaną komunikacją marketingową i korporacyjną w Credit Agricole
Od kilkunastu lat związana z szeroko rozumianą komunikacją od marketingowej, poprzez korporacyjną i PR, po wewnętrzną. Opracowywała i wdrażała strategie dla marek i produktów. Wspierała biznesowe procesy transformacji i zmiany. Ma duże doświadczenie w komunikacji kryzysowej. Od półtora roku zarządza zintegrowaną komunikacją w banku Credit Agricole, gdzie między innymi odpowiada za proces repozycjonowania i odświeżenia wizerunku marki. Wcześniej była dyrektorem komunikacji korporacyjnej, a także rzecznikiem prasowym LOT-u. Zarządzała agencją Imedia PR realizując projekty marketingowe, digital, media relations i CSR. Pracowała m.in. dla branż: ubezpieczeniowej, medycznej, hotelarskiej, FMCG, energetycznej i motoryzacyjnej. Do jej głównych kientów należały firmy: Orbis/Accor Hotels Group, Luxmed, GlaxoSmithKline, Dalkia, Eurocash z marką Delikatesy Centrum, Centrum Językowe Berlitz, Inchcape Motor oraz 4LifeDirect. Na początku kariery pracowała w mediach. Studiowała dziennikarstwo i nauki polityczne na UW oraz podyplomowo na kierunku PR i komunikacja biznesowa na SGH. Prywatnie żona, mama dorosłego już syna, pasjonatka żeglarstwa oraz stylizacji mebli.
Karolina Wesołowska
dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż
Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z Ceramiką Paradyż związana od stycznia 2017 r., z branżą marketingową od lat 14. Doświadczenie w prowadzeniu zespołów marketingowych zdobywała w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach, łącząc skutecznie marketing tradycyjny z najnowszymi trendami digital. Wcześniej pracowała dla szwajcarskiej marki Hoval, w której początkowo zajmowała się budową strategii i zespołu marketingowego na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, a następnie jako content marketing manager odpowiadała za działania kontentowe w kanałach online i social media dla Europy Zachodniej.
Sylwester Wrona
digital strategy director Insignia
Zawsze lubił oglądać reklamy i czytać o kampaniach. Od 10 lat robi to zawodowo. Bardzo szybko zmieniający się rynek obserwował od wewnątrz – z domu mediowego, agencji interaktywnej i agencji reklamowej. Teraz swoją wiedzę oraz bogate doświadczenie wykorzystuje w efektywnościowym koordynowaniu projektów agencji Insignia. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako media planner w PRO Media House, media manager w agencji Insignia oraz digital director w Brandman Agency. Prywatnie szczęśliwy ojciec i mąż, który lubi się zmęczyć – głównie przemierzając pagórki (mniejsze i większe) biegiem lub jeżdżąc na rowerze. Fascynat freestyle battle.
Adam Zdeb
creative director w Artegence
Zarządza teamem kreatywnym w agencji Artegence. Przeszedł do niej na początku marca 2017 r. z GPD Agency, w której pracował przez kilka lat, ostatnio na stanowisku creative group heada. Wcześniej związany był z Leo Burnett oraz Spook. Tworzył kampanie reklamowe dla największych. Ma na koncie działania zarówno ATL, jak i digital, m.in. „Wymarzone Konto Osobiste” (nagroda Effie 2016) i „Mieć trzeba styl, a z rzeczy korzystać” (2017) dla Raiffeisen Polbanku, „Spróbuj” dla Lech Premium i „Wszystko lekko się zmieni” dla Lech Lite czy „Śmietanka miasta” dla Zotta. Realizował też projekty dla takich klientów jak Maspex czy P&G. Wierzy w kreatywność, z której coś wynika. Z branżą reklamową związany jest od ponad 10 lat. W wolnym czasie gra w tenisa i gry mobile.
Gala wręczenia nagród
22.06.23, Hotel Verte, Warszawa
start 19:00
wręczenie nagród: 19:30
bankiet: 21:30
W programie wręczenie nagród konkursowych Golden Arrow 2023
oraz wyróżnień przyznawanych przez redakcję „Media Marketing Polska”
– Agencji Marketing Services i Digital 2023.
SPRZEDAŻ BILETÓW NA GALĘ ZAKOŃCZONA
Kontakt
w sprawie zgłoszeń:
Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl
w sprawie sponsoringu:
Małgorzata Gamdzyk
Tel. 784 647 063
malgorzata.gamdzyk@media.com.pl
Pobierz paczkę z logotypami 2023
Pobierz paczkę z logotypami 2022