GoldenArrow | GoldenArrow GoldenArrow
Strona główna Wróć do listy wpisów

2017 – jury

Jury konkursu Golden Arrow przyznało 10 statuetek i 24 wyróżnienia. – Chciałbym pokreślić niezwykle wysoki poziom obrad. Jeżeli chodzi o projekty zgłoszone do konkursu, bardzo przyjemnie zaskoczyła nas kategoria programów lojalnościowych. Chociaż nie przyznaliśmy Grand Prix, to trzy projekty były bardzo blisko tej najcenniejszej nagrody. Życzę powodzenia za rok i już teraz deklaruję chęć udziału w kolejnych obradach – powiedział Artur Sikora, dyrektor marketingu Banku Zachodniego WBK, przewodniczący jury.

Artur Sikora - PRZEWODNICZĄCY JURY

dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Bank Zachodni WBK

Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Banku Zachodnim WBK, z którym związany jest (wcześniej BZ) od 1999 r. Absolwent Instytutu Filologii Angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego, stypendysta University of North Carolina at Greensboro, NC, uczestnik „Kellogg on Branding” na Uniwersytecie Northwestern. Od 2013 roku juror Effie. Nadzoruje komunikację zewnętrzną i wewnętrzną spółki, działania marketingowe i public relations, pozycjonowanie marki, sponsoring, CSR oraz procesy jakości obsługi i praw klientów. Autor innowacyjnych w sektorze bankowym kampanii marketingowych z udziałem międzynarodowych gwiazd. W 2013 r. zrealizował największą produkcję reklamową w historii banku, do udziału w której zaprosił Kevina Spacey. Opracował i zrealizował strategię komunikacyjną wejścia Banku Zachodniego WBK do Grupy Santander. W latach 2013-2014 odpowiedzialny również za całościową komunikację zmian w związku z połączeniem BZ WBK z Kredyt Bankiem oraz proces rebrandingu i umacniania odświeżonego wizerunku marki trzeciego największego banku w Polsce. Od 2016 r. pełni funkcję Konsula Honorowego Irlandii.

Bartosz Cwojdziński

media and market connectivity manager, Nivea Polska

Media and Market Connectivity Manager Nivea Polska, ekspert w komunikacji marketingowej z blisko 20-letnim doświadczeniem w pracy na topowych brandach FMCG (Nivea, Tyskie, Lech, Żubr, Muller). Doświadczony menedżer działów shopper & customer marketing oraz brand marketing – stawia na rozwiązania, które przynoszą realne korzyści sprzedażowe i jednocześnie budują angażujący kontakt z konsumentem. Od 2015 r. wraz z prowadzonym zespołem z sukcesem tworzy i realizuje strategie komunikacji mediowej, PR oraz CSR marki Nivea. Prywatnie kreatywny tata oraz fan wszystkiego, co szybkie, na 4 kołach i włoskiej kuchni.

Kinga Dobrzyń

zastępca dyrektora w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej, Poczta Polska SA

Związana z Pocztą Polską od ponad 10 lat, odpowiada za wdrażanie strategii działalności spółki na rynku krajowym i zagranicznym w obszarze przesyłek listowych i marketingowych, zaangażowana w działania związane z rozwojem marketingu bezpośredniego realizowanego przez Pocztę Polską. Bierze udział w innowacyjnych projektach dotyczących wdrożeń usług cyfrowych w Grupie Poczty Polskiej. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Jacek Gliniak

general manager, Nairobia

Ponad 15 lat doświadczeń w obszarach marketingu zintegrowanego i wsparcia sprzedaży – od kampanii zintegrowanych, poprzez promocje sprzedaży, działania shoppermarketingowe, po programy motywacyjne i lojalnościowe. Pracował i pracuje z ramienia agencji reklamowych dla największych marketerów w Polsce – m.in. dla Nestle, Danone, Unilevera, Marsa, Ferrero, Kompanii Piwowarskiej, Diageo. Obecnie general manager agencji Nairobia. Wcześniej w działach client service oraz jako strateg i business development manager.

Michał Grajewski

project director, Human2Human

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Z branżą komunikacji zintegrowanej i marketingu relacji związany jest od 10 lat. Specjalista w zakresie wdrożeń CRM oraz marketingu baz danych. Kierował realizacją wielu projektów z zakresu programów lojalnościowych, CRM i marketingu zintegrowanego m.in. dla: Maspeksu, Sabmiller Plc., Volkswagena, Audi, Pepco, Atlasu.

Bartosz Grodny

marketing manager, Carlsberg Polska

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, studiował także psychologię zachowań konsumenckich na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Menedżer z 17-letnim doświadczeniem. Karierę rozpoczynał w greckiej centrali koncernu Chipita International, kontynuował karierę w koncernach FMCG: Danone, a następnie Nestle Polska. Następnie spędził 9 lat w branży farmaceutycznej, w firmach USP Zdrowie, Boehringer Ingelheim oraz GlaxoSmithKline, gdzie odpowiadał m.in. za kluczowe marki Rutinoscorbin, Cholinex, Mucosolvan, Pharmaton Geriavit, Capivit, Stoperan. Od 5 lat ponownie w branży FMCG – największej w branży kategorii w Polsce: piwie. W Carlsberg Polska odpowiadał za największą markę w portfelu Harnaś, obecnie odpowiada za portfel marek: Okocim, Karmi i Zatecky.

Anna Gruszka

chief digital officer, IPG Mediabrands; CEO, Reprise Media

Jarek Kozak

head of sales Poland Google Marketing Solutions, Google

W branży digital marketingu od 2002 r. Od ponad 2 lat w Google, gdzie jako head of sales Poland odpowiada za strategię na rynek oraz pracę zespołu wspierającego klientów, agencje mediowe oraz topowe agencje SEM na polskim rynku. Przed dołączeniem do Google pracował 10 lat w agencjach digital Lemon Sky oraz Interactive Solutions, m.in. jako account director oraz kierował działem marketingu Ceneo.pl. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Opolskiego.

Mirosław Młynarczyk

managing partner, Albedo Marketing

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz „Business Studies in Marketing“ w Hampstead Garden Suburb Institute w Londynie. Karierę zawodową rozpoczął w dziale audytu firmy doradczej KPMG. W roku 2002 był jednym z założycieli agencji Albedo Marketing. Od początku istnienia agencja przywiązywała dużą wagę do efektywności realizowanych działań marketingowych, stosując zaawansowane narzędzia analityczno-statystyczne. Dziś po kilkunastu latach istnienia Albedo Marketing to prawie 60-osobowy zespół pracujący dla liderów rynkowych, tj. m.in.: Philipsa, Nestle, Henkla, Aviko, Whirlpoola, Kamisu. Agencja specjalizuje się w działaniach z zakresu wsparcia sprzedaży: promocjach sprzedaży i programach lojalnościowych realizowanych w oparciu o autorskie narzędzie, jakim jest Smart Loyalty Platform. Prace agencji zdobywały wiele nagród w konkursach branżowych, w tym m.in.: w latach 2011-2015 Golden Arrow (nagroda lub wyróżnienie) dla najlepszego programu lojalnościowego B2B. Prywatnie zapalony biegacz, który dwukrotnie ukończył poznański maraton.

Maciej Olszanka

account supervisor w agencji, Unique One

W branży reklamowej pracuje od ponad ośmiu lat. Karierę zawodową zaczynał w Peppermint, a następnie związał się z agencją Momentum, należącą do grupy McCann Worldwide. W 2011 r. dołączył do agencji marketingu zintegrowanego Unique One Sp. z o.o. (Grupa Unique). Zajmował się obsługą takich klientów jak: Nestle Polska, Polkomtel, Totalizator Sportowy, Unilever, Makro Cash & Carry. Zorganizował i wdrożył kilka największych w Polsce kampanii loteryjnych, m.in. Multi Multi, Loteriadę. Przez cztery lata zarządzał programem lojalnościowym dla marki Plus GSM. Realizowane pod jego nadzorem kampanie zwiększały wielokrotnie wartość sprzedaży. Cechuje go otwarty umysł, kreatywność i pozytywne nastawienie. Prywatnie entuzjasta aktywnego trybu życia oraz czynny motocyklista. Ukończył Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Uniwersytecie Warszawskim.

Małgorzata Ołdak

country media manager, Ferrero Polska Commercial

W branży marketingowej od 20 lat, ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi markami, w tym w tworzeniu dla nich strategii komunikacji i reklamy. Od 15 lat związana z Ferrero, na stanowiskach senior product managera, media & research managera, a od 2015 r. jako country media manager odpowiada za media dla całego portfolio Ferrero w Polsce i krajach bałtyckich. Od 2013 r. członek Komisji Etyki Reklamy. Absolwentka SGH na kierunku zarządzenie i marketing.

Agnieszka Ryttel-Dyduch

dyrektor ds. komunikacji marketingowej, Vivus.pl

Gdy zaczynała w pracę w marketingu, najpopularniejszym telefonem była Nokia 3210, a udzielenie pożyczki trwało co najmniej 3 dni i wymagało 10 podpisów. Pracowała w branży telekomunikacyjnej i finansowej. Teraz królują tam smartfony i fintechy. Ponieważ zna się na swojej pracy, to nie myli współwystępowania z korelacją i nie przecenia swojej mocy sprawczej w tym zakresie. Ale jednak nie wygląda to na przypadek. Z zawodu menedżer, jak każdy w tej branży, więc nie jest to kluczowe. Bardziej ceni dziesiątki kampanii ATL, bezpośrednich, online, POS i wszystkich innych możliwych, które opracowała. Przy produkcji każdej starała się wyciągnąć wnioski z poprzedniej. Dzięki temu może całymi wieczorami opowiadać branżowe historie lub zasiadać w jury. Choć jest absolwentką SGH, to odczuwa wielką empatię do ludzi i zawsze zapyta, czy masz problem.

Michał Sobolewski

B2C marketing director, Play

Od 8 lat kieruje marketingiem internetowym i ofertą dla klientów indywidualnych w Playu. Odpowiadał między innymi za wprowadzenie na rynek ofert nielimitowanych, program testowania smartfonów, oferty rodzinne i duety. Wcześniej odpowiadał za ofertę abonamentową i zarządzanie rozwojem klientów w Orange. Wprowadzał na rynek ubezpieczenia direct w Aviva Polska. Odpowiadał za kampanię wprowadzającą na rynek pierwszy internetowy bank w Polsce – mBank – i kierował jego marketingiem w pierwszych latach.

Marek Różycki

business director, Saatchi & Saatchi IS

Z marketingiem związany od 2005 r. Przez 10 lat pracował dla Procter and Gamble, gdzie zarządzał markami Pampers, Gillette, Blend-a-med i Oral-B w Europie Środkowej. Tworzył również i wdrażał strategię digital dla marki Pampers w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Z P&G przeszedł do Google Polska, gdzie jako head of SMB Marketing wspierał polskie firmy w pełnym wykorzystaniu potencjału internetu do ich szybszego rozwoju. Obecnie w Saatchi & Saatchi IS, gdzie zajmuje się głównie wspieraniem globalnych marek w działaniach e-commerce. Wielki fan podejścia „Impossible is nothing”. Współtwórca Centrum Wspinaczkowego Murall i sieci miejsc do rodzinnej wspinaczki FunClimb.

Paulina Złotnicka

media & digital manager, Kompania Piwowarska

Z branżą związana od dekady. Przygodę z mediami rozpoczynała w domach mediowych, gdzie pracowała dla największych graczy z branży FMCG i motoryzacyjnej. Od 5 lat w Kompanii Piwowarskiej. Aktualnie odpowiada za obszar planowania i zakupu mediów dla portfela KP, komunikację digital dla takich marek jak Tyskie czy Lech i portal Beerlovers.pl przybliżający internautom bogaty świat piwa. W prowadzonych kampaniach szuka rozwiązań efektownych i efektywnych zarazem.


Gala wręczenia nagród
22.06.23, Hotel Verte, Warszawa

start 19:00
wręczenie nagród: 19:30
bankiet: 21:30

W programie wręczenie nagród konkursowych Golden Arrow 2023
oraz wyróżnień przyznawanych przez redakcję „Media Marketing Polska”
– Agencji Marketing Services i Digital 2023.

 

SPRZEDAŻ BILETÓW NA GALĘ ZAKOŃCZONA

 

Partnerzy

Partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

w sprawie sponsoringu:

Małgorzata Gamdzyk
Tel. 784 647 063
malgorzata.gamdzyk@media.com.pl

 

Pobierz paczkę z logotypami 2023

Pobierz paczkę z logotypami 2022