GoldenArrow | GoldenArrow GoldenArrow
Strona główna Wróć do listy wpisów

2015 – jury

Jury X edycji konkursu Golden Arrow przyznało 23 wyróżnienia, 14 statuetek Golden Arrow oraz grand prix.
– Poziom konkursu, zważywszy na rekordową liczbę nadesłanych prac, był wysoki, a jury miało okazję oceny wielu bardzo poprawnie wykonanych projektów. Wyjątkowo wiele ciekawych prac pojawiło się w kategoriach experiential marketing i social media, zabrakło natomiast ciekawych prac w kategorii SEM – mówi Anna Putts, dyrektor marketingu Samsung Electronics Polska, przewodnicząca jury.

Anna Putts - PRZEWODNICZĄCA JURY

dyrektor marketingu, Samsung Electronics Polska

Ma wieloletnie doświadczenie w branży medialnej (płatne platformy cyfrowe) i usług telekomunikacyjnych (dostęp do Internetu), zarówno w Polsce jak i za granicą. Od 2014 pełni stanowisko Head of Marketing w Samsung Electronics raportując bezpośrednio do Prezesa firmy Hadriana Baumann. Odpowiada za kompleksową komunikację i pozycjonowanie Samsung, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży, digital i budowanie aspiracyjności marki. Wcześniej przez 7 lat była związana z platformą n (płatna telewizja), gdzie odpowiadała za całość działań marketingowych, w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce. W 2010 będąc dyrektorem Marketingu platformy n zdobyła brązową statuetkę brązową Effie dla skuteczności kampanii reklamowej. Posiada dyplom z marketingu w Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie oraz MBA na American University w Londynie.

Tomasz Borchowiec

dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej, Prudential Polska

W sierpniu 2013 r. objął stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej i marketingu Prudential Polska. Odpowiada za komunikację i strategię, kampanie ATL, BTL, digital, PR, a także trade marketing. Do jego zadań należy m.in. zbudowanie świadomości marki Prudential jako wiodącej na rynku ubezpieczeń w Polsce. Wcześniej pełnił obowiązki szefa marketingu i sprzedaży marek FMCG: Unilever, Gillette, oraz firm ubezpieczeniowych takich jak PZU czy Link4. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, Uniwersytetu Walijskiego i Szkoły Biznesu w Cardiif, uzyskał dyplom z wyróżnieniem Chartered Institute of Marketing (CIM) z dziedziny marketingu.

Jolanta Borowska

dyrektor marketingu, CHI Polska

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu zdobyte w wiodących polskich i międzynarodowych spółkach branży retail oraz FMCG. Na stanowisku Dyrektor Marketingu CHI Polska koordynuje działania marketingowe i sprzedażowe największej w Polsce sieci kawiarni Costa Coffee oraz coffeeheaven, a także sieci urządzeń vendingowych Costa Express. Do jej obowiązków należy m.in. opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju oraz planów marketingowych, nadzorowanie działań zwiększających efektywność sprzedaży oraz koordynacja aktywności marketingowych związanych z największym rebrandingiem na polskim rynku kawiarnianym. Do zespołu CHI Polska dołączyła w sierpniu 2013 roku. Wcześniej w Douglas Polska pełniła funkcję Dyrektor Marketingu, a w Tchibo Warszawa pracowała na stanowisku Kierownika Marketingu. Doświadczenia zawodowe zdobywała także w Grupie Danone, opiekując się marką Lu Polska, a także w PepsiCo Foods International, gdzie koordynowała działania związane z marką E. Wedel. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz Francuskiego Instytutu Zarządzania. Ukończyła ponadto program Canadian Executive MBA realizowany przez Szkołę Główną Handlową oraz Université du Québec à Montréal.

Mikołaj Ciaś

senior marketing manager, Coca-Cola Poland Services

Posiada długoletnie doświadczenie w branży FMCG. Od 2005 r. z sukcesem tworzy i realizuje strategie marek z portfolio firmy Coca-Cola. Pełnił funkcję marketing managera grupy marek Coca-Cola odpowiedzialnego za region Europy Północnej i Środkowej obejmującego: Polskę, Czechy, Słowację oraz kraje bałtyckie. Odpowiadał także za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek. Jako marketing and commercial activation manager prowadził także zespół pracujący nad projektem Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie, będąc odpowiedzialnym za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w tych krajach. Był także szefem kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services i odpowiadał za budowanie pozycji marek Powerade, Nestea, Kropla Beskidu oraz Cappy. Mikołaj Ciaś jest doświadczonym menedżerem z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży FMCG. Ma duże doświadczenie w dziedzinie rozwoju zawodowego pracowników i budowania zespołu. Wcześniej pracował na kierowniczych stanowiskach w działach marketingu firm Carlsberg Polska i Unilever Polska.

Kinga Dobrzyń

dyrektor Biura Rozwoju Usług Listowych Poczty Polskiej SA

Od 06.2012 r. Odpowiada za zarządzanie produktami segmentu usług listowych, w tym przesyłek reklamowych - ich projektowaniem, wdrażaniem i udoskonalaniem.

Leszek Kurnicki

dyrektor wykonawczy ds. marketingu, PKN ORLEN SA

Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Politechniki Gdańskiej. Ukończył studia doktoranckie na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Do sierpnia 2008 roku prezes zarządu luksemburskiego towarzystwa inwestycyjnego Green Venture SA odpowiedzialny za akwizycje i przekształcenia spółek oraz realizacje nowych projektów biznesowych. Obecnie dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen SA, członek zarządu AB Ventus Nafta, członek rady nadzorczej Orlen Deutschland A.G. Członek jury wielu konkursów branżowych: Effie, Kreatura, Superbrands, MP Power Project, Welcome Festival, Konkurs Dyrektor Marketingu Roku, Osobowość Roku MICE Poland. Ekspert branżowy publikujący m.in. w: „Rzeczpospolitej”, „Gazecie Finansowej”, „Media & Marketing Polska”, „Briefie”, „Pressie”. Brał udział w wielu debatach związanych ze sponsoringiem, CSR i strategią brandingową organizowanych przez takie tytuły, jak: „Forbes”, „Newsweek”, „Puls Biznesu”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Brief”. Prelegent na wielu konferencjach związanych z marketingiem. Otrzymał tytuł Człowieka Marketingu i Sprzedaży Roku 2010 magazynu „Brief” i Dyrektora Marketingu Roku 2010 w konkursie branżowym organizowanym przez serwis Mediarun oraz nominację w konkursie Osobowość MICE Poland 2012.

Dariusz Maciołek

head of marketing, PGE

Jest odpowiedzialny za komunikację marketingową PGE. Wcześniej przez 5 lat kierował zespołem mediów i e-marketingu w Grupie PZU. Odpowiada za całość działań mediowych i internetowych prowadzonych przez PZU. Przed PZU zajmował stanowisko marketing managera w koncernie międzynarodowym International Personal Finance. Był odpowiedzialny za prowadzenie działań marketingowych dla istniejących marek oraz za wprowadzanie na rynek nowych produktów finansowych. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz The Chartered Institute of Marketing. W branży marketingowej od ponad 12 lat.

Marcin Solarz

head of CEE SMB Sales at Google

Z branżą internetową związany od 2004 roku. W Google od 2006 roku w siedzibie głównej na Europę w Dublinie. Odpowiada za pracę zespołów wspierających kluczowych klientów, agencje mediowe oraz FSD na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej w tym Polski. Odpowiedzialny za kształtowanie strategii Google w pracy z Agencjami oraz Domami Mediowymi w Europie. Absolwent Marketingu i Zarządzania w Wyższą Szkole Biznesu - National Louis University oraz UCD Michael Smurfit Business School.

Tomasz Burdziński

dyrektor strategiczny, Oskar Wegner

Związany z agencją marketingu relacyjnego Oskar Wegner 14 lat, a od 13 lat zaangażowany w tworzenie strategii i wdrażanie programów lojalnościowo-motywacyjnych, promocji oraz innych działań związanych z marketingiem relacyjnym i bezpośrednim. Uczestniczył w opracowaniu i we wdrożeniu projektów marketingowych dla takich firm jak: Toyota Motor, Polkomtel, Alianz, Santader, BASF, Saint Gobain, Amika, Wienerberger, 3M, Makro Cash & Carry Polska, USP Zdrowie, Koelner, HDI Ubezpieczenia i inne. Specjalista w zakresie systemów budowy i rozwoju relacji z klientami oraz analizy efektywności ekonomicznej programów lojalnościowych.

Marta Halska

strategy & development director, Albedo Marketing

Od ponad 10 lat związana z branżą reklamową. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Karierę marketingową rozpoczynała w agencji Tequila Polska. Zarządzała zespołem sprzedaży w Agorze oraz działem strategii w agencji K&Y. Specjalizuje się w marketingu bezpośrednim, shopper marketingu oraz szeroko pojętych działaniach z zakresu B2B. W Albedo Marketing odpowiada za opracowywanie strategii dla czołowych klientów agencji. Prowadziła zespoły projektowe pracujące m.in. dla marek: Whirlpool, Philips, Kamis, Wedel, Schwarzkopf, Pracuj.pl, mBank, Kompania Piwowarska, Ferrero, Maspex, Danone. Interesuje ją design oraz jego zastosowania w biznesie. Wiedzę w tej dziedzinie zgłębiała na studiach podyplomowych z zakresu Design Management na SWPS. Wyznaje zasadę, że w reklamie nawet najlepsza strategia bez współgrającej z nią koncepcji kreatywnej jest niewiele warta.

Mikołaj Janicki

prezes zarządu Pro Duct by Business Friends

Pierwsze kroki w branży stawiał w 1994 r. w Publicis FCB, odpowiadając za organizację i prowadzenie projektów promocyjnych i eventowych. Po dwóch latach zarządzał oddziałem BTL firmy, działającym pod marką Creaction, realizując kampanie m.in. dla: Adidasa, Whirlpoola, Renault, Lederle, British Airways, Coca-Coli, Tabacalery, Hewlett-Packard, L'Oreala. W 1998 r. zainicjował założenie agencji marketing services ProDuct BBF, w której do chwili obecnej pełni funkcję prezesa zarządu. Laureat nagród Złota Strzała, Bumerang. Zainteresowany skutecznością prowadzonych działań, analityką, data miningiem. Absolwent Wydziału Chemii UW oraz Oxford Brookes University (MBA). Prywatnie kibic, wielbiciel piłki nożnej i jazdy na rowerze górskim (w górach) - zdobywca Korony Gór Polskich. Prezes Stowarzyszenia Sportowego Amigos.

Tomasz Kostyra

współwłaściciel oraz czołowy konsultant w Grupie Dominanta Base & Direct

Współwłaściciel oraz czołowy konsultant w Grupie Dominanta Base & Direct z kilkunastoletnim stażem w zakresie marketingu zintegrowanego oraz ochrony danych osobowych. Przedstawiciel Polski w InterDirect Network (IDN), organizacji zrzeszającej agencje marketingowe z kilkudziesięciu krajów świata. Dyrektor marketingu w Reader's Digest i współtwórca jego sukcesu w połowie lat 90. Dyrektor marketingu i sprzedaży w: Arvato – Bertelsmann, IMP oraz ING Bank Śląski, gdzie zbudował departament marketingu bezpośredniego i wdrażał jeden z pierwszych projektów bankowości internetowej w Polsce. Wykładowca z obszarów marketingu i zarządzania na uczelniach m.in. Uniwersytet Warszawski, SGH czy ostatnio SAN (Społeczna Akademia Nauk) oraz na wielu konferencjach w kraju i za granicą. Współzałożyciel, wieloletni prezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, obecnie przewodniczący komisji rewizyjnej tego stowarzyszenia. W latach 2004-2006 członek zarządu FEDMA w Brukseli, współzałożyciel Rady Reklamy, a także członek Rady Usług Pocztowych przy URTiP (obecnie UKE). Laureat pierwszego grand prix w konkursie Złota Strzała 1997 (obecnie Golden Arrow).

Gabriela Lisiecka

creative director, MEC Liquid

Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu i Łodzi. Wraz z grupą pasjonatów, dziś najbardziej rozpoznawalnych specjalistów w branży, tworzyła rynek reklamy digitalowej w Polsce. Wieloletnie doświadczenie, pragmatyzm, skrupulatność oraz wyczucie pozwalają jej tworzyć skuteczne i niebanalne kampanie. Obecnie dba o kształt kreatywny wszystkich projektów tworzonych na pokładzie Liquid dla takich klientów, jak Mercedes-Benz, Nestle, Coty czy Le Petit Marseillais.

Magdalena Szmidt

zarządzająca Mosqi.to

Od 2001 r. związana z działem marketingu mBanku, od 2004 w zespole e-commerce CentralWings. Od 2005 w Mosqi.to. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała za granicą: w Portugalii (Jeronimo Martins) oraz w Brazylii (SPR Administradora). Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego oraz podyplomowych studiów w SGH. Podobnie jak cały zespół Mosqi.to więcej robi, niż mówi. Sternik jachtowy. Ma za sobą kilka wypraw morskich oraz lądowych. Najcieplej wspomina tę po Oceanie Arktycznym i Morzu Barentsa. Prywatnie unika nadmiernego usieciowienia.

Waldemar Rzepecki

właściciel Bancom

Z marketingiem związany od 1988 r., dyrektor agencji reklamowych oraz organizacji marketingowych. Od blisko 20 lat właściciel Bancom – jednej z pierwszych firm telemarketingowych w Polsce. Pomysłodawca i koordynator ponad 1000 projektów telemarketingowych – infolinie wielkich kampanii społecznych; telemarketing polityczny; komercyjne kampanie telemarketingowe. Coacher, ekspert telemarketingowy w dużych koncernach. Doradca telemarketingowy i szkoleniowiec organizacji pozarządowych, m.in.: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Polska Akcja Humanitarna, Fundacja Batorego. Autor programów naukowych wielu seminariów i konferencji oraz raportów, analiz, prezentacji i publikacji na temat telemarketingu. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Juror konkursów Crackfilm, Złota Strzała, Boomerang, Telemarketer Roku, ekspert konkursu Golden Arrow. Wieloletni członek władz SMB. Arbiter telekomunikacyjny Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Prezesie UKE. Wieloletni członek Rady Programowej Studium Marketingu i Public Relations „Tools of Marketing” na Wydziale Dziennikarstwa UW. Współzałożyciel i wieloletni członek władz polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA).


Gala wręczenia nagród
22.06.23, Hotel Verte, Warszawa

start 19:00
wręczenie nagród: 19:30
bankiet: 21:30

W programie wręczenie nagród konkursowych Golden Arrow 2023
oraz wyróżnień przyznawanych przez redakcję „Media Marketing Polska”
– Agencji Marketing Services i Digital 2023.

 

SPRZEDAŻ BILETÓW NA GALĘ ZAKOŃCZONA

 

Partnerzy

Partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

w sprawie sponsoringu:

Małgorzata Gamdzyk
Tel. 784 647 063
malgorzata.gamdzyk@media.com.pl

 

Pobierz paczkę z logotypami 2023

Pobierz paczkę z logotypami 2022