GoldenArrow | GoldenArrow GoldenArrow
Strona główna Wróć do listy wpisów

2012 – jury

Monika Brudło

dyrektor obszaru marketingu i komunikacji w pionie marketingu i zarządzania produktami w Banku BPH

W Banku BPH od 15 maja 2011 roku. Jest odpowiedzialna za strategię pozycjonowania i komunikację marketingową banku, PR oraz komunikację wewnętrzną. Wcześniej, od połowy 2008 roku, zajmowała stanowisko dyrektora pionu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Banku BNP Paribas. W latach 2006-2008 pracowała na stanowisku dyrektora marketingu linii consumer finance w Fortis Banku Polska, a w związku z fuzją z Dominet Bankiem od marca 2007 roku była odpowiedzialna za działania marketingowe dla marki Dominet, pełniąc jednocześnie funkcję dyrektora zarządzającego linią consumer finance. W latach 2004-2006 pracowała jako kierownik ds. komunikacji marketingowej CitiFinancial. Ukończyła zarządzanie i marketing na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza (UAM) w Poznaniu.

Piotr Chęcielewski

wiceprezes ds. marketingu w Carlsberg Polska

Jest absolwentem handlu zagranicznego na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Doświadczenie w pionach sprzedaży i marketingu zdobywał w strukturach firm Mars (Masterfoods) oraz Carlsberg. Obecnie pełni obowiązki wiceprezesa ds. marketingu w Carlsberg Polska, odpowiadając za portfel dziewięciu marek piwnych.
Dwukrotnie zasiadał w jury Effie (2010, 2011), był członkiem Komisji Etyki Reklamy przy Radzie Etyki Reklamy. Żonaty, dwójka dzieci. Wolny czas lubi spędzać w górach.

Ewa Foltyńska

dyrektor marketingu w Whirlpool Polska i kraje bałtyckie

Ewa Foltyńska pracuje na stanowisku dyrektora marketingu Whirlpool w Polsce i krajach bałtyckich od maja 2009 r. Do jej obowiązków należy zarządzanie wszystkimi działaniami firmy w dziedzinie marketingu i reklamy. Jest odpowiedzialna za regionalne portfolio marki Whirlpool. Prowadzi strategię produktową i komunikacyjną marki oraz kieruje jej wprowadzeniem w Polsce i krajach bałtyckich. Wcześniej pracowała w europejskiej centrali firmy we Włoszech - od 2007 roku na stanowisku activity manager Europe, gdzie odpowiedzialna była za grupę produktową zmywarek. W latach 2006-2007 była menedżerem kategorii produktowej pralek w firmie Electrolux na Wielką Brytanię i Irlandię, w latach 2002-2005 pracowała zaś jako menedżer produktu w Indesit Polska. Przed rozpoczęciem kariery w branży AGD pracowała w agencji reklamy zewnętrznej Cityboard Media w Warszawie (w latach 2000-2002). W czasie pracy w Whirlpool Polska przyczyniła się do znacznego wzmocnienia pozycji firmy oraz marki Whirlpool na rynku. Z sukcesem kontynuuje proces tworzenia jednej z największych marek sprzętu AGD łączącej unikaltowy design z najnowszą technologią. Dzięki swej eksperckiej wiedzy i doświadczeniu efektywnie promuje produkty Whirlpool, wychodząc poza tradycyjne sposoby i kanały reklamowe. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego, kierunek stosunki międzynarodowe. Prywatnie interesuje się filmem i literaturą, lubi podróżować i jeździć na nartach oraz z przyjemnością uczy się kolejnych języków obcych.

Łukasz Glapa

dyrektor marketingu w Rockwool Polska Group

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Wiedzę z zakresu strategii zarządzania oraz marketingu pogłębiał w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz ESCP-EAP European School of Management w Oksfordzie.
W Rockwool Polska Group jest odpowiedzialny za przygotowywanie strategii marketingowych oraz zarządzanie wszelkimi działaniami marketingowymi i rozwojem produktowym na rynkach Polski, Węgier, Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii.
Wcześniej pracował między innymi na stanowisku dyrektora marketingu w firmie Ramirent SA oraz odpowiadał za działania z zakresu trade marketingu w Philips Lighting Poland SA.

Piotr Haladus

dyrektor marketingu TUI Poland

Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Opolskiego. Od czerwca 2009 roku pełni funkcję dyrektora marketingu TUI Poland, odpowiadając za budowę wizerunku marki TUI w Polsce, a także za trade marketing sieci agencyjnej i własnej. W zakres jego odpowiedzialności wchodzi również e-commerce i odpowiedzialność za rozwój i sprzedaż w serwisie www.tui.pl. Pracę dla TUI rozpoczął w 2008 roku na stanowisku marketing communications managera. W tym czasie był odpowiedzialny za komunikację konsumencką marki TUI. Wcześniej zajmował się marketingiem i sprzedażą programów wymiany kulturowej organizowanych przez American Institute for foreign study w krajach CEE.

Paweł Patkowski

dyrektor marki, mediów i komunikacji Orange Polska, odpowiedzialny za strategię marki oraz komunikację marketingową Orange Polska

Poprzednio (od 2007 r.) pełnił funkcję wicedyrektora departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu.W latach 2001-2007 był szefem marketingu Adidas Poland, wcześniej dyrektorem marketingu Browarów Brok S.A. Drogę zawodową rozpoczął w agencji reklamowej Lintas, gdzie jako account director pracował dla klientów: Unilever, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Castrol, Casio, OFE Bankowy i Bank Śląski.Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Français de Gestion, doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca menedżerskich studiów podyplomowych w Katedrze Zarządzania w Gospodarce SGH. Praktyk z bogatym doświadczeniem zawodowym.Autor wydanej w 2010 r. książki „Potencjał konkurencyjny marki. Jak zdobyć przewagę na rynku”, która łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze niepublikowanym modelem zarządzania potencjałem marki.

Bogdan Piwko

dyrektor kategorii kawy, Kraft Foods Polska

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach. W Kraft Foods doświadczenie w kategoriach słodkich przyjemności i aromatu zdobywał w Polsce oraz na rynkach USA, Wielkiej Brytanii i krajów Maghrebu, zajmując się marketingiem, finansami i strategią. Przed powrotem na polski rynek odpowiedzialny za kategorię słodyczy na obszarze Europy Środkowej - od Bałtyku po Balaton. Od roku 2010 na stanowisku dyrektora kategorii kawy Kraft Foods Polska zarządza portfelem marek oraz wielofunkcyjnym zespołem kategorii. Mąż żony, ojciec trójki dzieci i opiekun psa. Ceni kontakt z naturą oraz ludźmi z humorem i pasją.

Dorota Szczerbicka

head of marketing w Coffeeheaven & Costa Coffee (Poland)

Ukończyła Wyższą Szkołę Zarządzania, The Polish Open Universtiy i Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim. Wyróżniona Złotym Godłem PR Uniwersytetu Warszawskiego i w Konkursie Dyrektorów Marketingu Roku 2010.
Ma ponad 12 lat doświadczenia w marketingu i PR, zdobywała je w Timex Polska, CF Cefarm, Stowarzyszeniu Wytwórców Produktów Markowych „ProMarka”, a od 2007 roku odpowiada za marketing, produkt i komunikację firmy CHI Polska SA (twórca marki Coffeeheaven i od 2012 roku operator marki Costa Coffee na Polskę). Kocha dobrą kawę, windsurfing i narty.

Tomasz Burdziński

dyrektor strategiczny w agencji Oskar Wegner Marketing Relacyjny

Od ponad 15 lat opracowuje i wdraża plany marketingowe na poziomie strategicznym i operacyjnym. Od początku kariery związany z agencją Oskar Wegner. Specjalista w zakresie systemów budowy i rozwoju relacji z klientami, komunikacji bezpośredniej oraz analiz danych. Brał udział w przygotowaniu i wdrożeniu projektów dla firm, takich jak: Amica, Aviko, Farm Frites, HDI (Tryg), JVC, 3M, Santander, BASF, Energa, Polkomtel, Allianz, Teva, Toyota i inne.

Krzysztof Kuwałek

prezes BrainJuice Group

Ma kilkunastoletnie, międzynarodowe doświadczenie w obszarze zarządzania, marketingu oraz prowadzeniu projektów internetowych zarówno na rynku BtoB, jak i BtoC. Jest specjalistą w budowaniu strategii biznesowych, planowaniu strategicznym, prowadzeniu projektów start-upowych, zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz marketingu interaktywnym. Odpowiadał za tworzenie i rozwój w Polsce m.in. takich firm, jak: Panorama Firm, Claritas i Acxiom. Zarządzał również filią Acxiom w regionie Azji i Pacyfiku, odpowiadając m.in. za akwizycję na tamtejszym rynku. Kierował europejskim oddziałem amerykańskiej agencji interaktywnej Digital Impact, wprowadzając ją na rynki Europy Zachodniej. Obecnie prezes BrainJuice Group skupiającej podmioty oferujące wyspecjalizowane usługi w dziedzinie marketingu internetowego. Absolwent programów menedżerskich na Harvard Business School, Columbia University, Northwestern University. Ukończył studia na Uniwersytecie Gdańskim oraz w Akademii Morskiej.

Huber Łącki

dyrektor strategiczny MarketShare

Z marketingiem jest związany od kilkunastu lat. Funkcję dyrektora strategicznego MarketShare pełni od 1999 roku. Jest twórcą założeń strategicznych wielu programów lojalnościowych BtoB oraz BtoC. Specjalizuje się w kwestiach związanych przede wszystkim z pojęciem lojalności. Wspólnie z Centrum Psychologii Biznesu prowadzi eksperymentalne badania zachowań konsumentów. Bogate doświadczenie wykorzystywał w projektach realizowanych na rzecz takich koncernów, jak: Coca-Cola, Masterfoods, Danone, PKN Orlen, Era PTC czy Coty.

Luiza Mec

creative group head Saatchi & Saatchi Warszawa

Absolwentka ASP im. Strzemińskiego w Łodzi i prestiżowego Pratt Institute w Nowym Jorku, gdzie zdobyła tutuł MFA ze specjalizacją Communication Design. Stypendystka fundacji S. Batorego. Karierę zawodową rozpoczynała w designerskich studiach w Nowym Jorku, gdzie projektowała do 2002 roku dla Bernhardt Fudyma Design Group. Od 2003 roku pracuje w Saatchi & Saatchi Warszawa i odpowiada za działania BTL. Jest autorem i współautorem wielu nagradzanych prac na konkursach designerskich i reklamowych: Biennale plakatu w Meksyku, Sofii, KTR, Cannes Lions. Jako mama Ernesta i Franciszka szuka skutecznego sposobu na wydłużenie dnia.

Mirosław Młynarczyk

client service director w Albedo Marketing

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Business Studies in Marketing w Hampstead Garden Suburb Institute w Londynie. Karierę zawodową rozpoczął, pracując w dziale audytu firmy doradczej KPMG. W roku 2002 był jednym z założycieli agencji Albedo Marketing. Od początku istnienia agencja przywiązywała dużą wagę do efektywności realizowanych działań marketingowych, stosując zaawansowane narzędzia analityczno-statystyczne. Dziś po 10 latach istnienia Albedo Marketing to prawie 50-osobowy zespół pracujący dla liderów rynkowych, tj. m.in.: Philips, Nestle, Henkel, Makro, TUI, Aviko, Whirlpool, Kamis. Agencja specjalizuje się w działaniach z zakresu wsparcia sprzedaży: promocjach sprzedaży i programach lojalnościowych realizowanych na bazie autorskiego narzędzia, jakim jest Smart Loyalty Platform. Prace agencji zdobywały wiele nagród w konkursach branżowych, w tym m.in.: Golden Arrow 2011 dla Najlepszego Programu Lojalnościowego realizowanego na zlecenie firmy Akzo Nobel oraz wyróżnienia Golden Arrow za prace dla marek Cersanit i Indesit. Prywatnie zapalony biegacz, który w ubiegłym roku ukończył poznański maraton.

Łukasz Sójka

dyrektor działu interactive w IQ Marketing i prezes AtomClick

Ukończył w 2008 r. studia MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, absolwent Akademii Morskiej w Gdyni. W IQ Marketing od lipca 2009 jako business development manager, a następnie aż do teraz interactive director. Równocześnie od maja 2011 prezes AtomClick – wyodrębnionej z IQ Marketing agencji interaktywnej. Zdobywał doświadczenia marketera w obszarach BtoC i BtoB jako: dyrektor marketingu w Etos SA zarządzającej m.in. marką Diverse, oraz jako szef biura marketingu w spółce Lotos Paliwa.

Borys Wróbel

CEO Redmobile

Ekspert w zakresie wykorzystania nowych, mobilnych mediów w komunikacji marketingowej. Od ponad 10 lat związany z branżą reklamową. Doświadczenie zdobywał, pracując dla takich agencji jak DougFaberFamily (Change) oraz Lowe GGK, gdzie zajmował się m.in. komunikacją marek personal care dla Unilevera w Europie Środkowo-Wschodniej. Potencjał i przyszłość drzemiącą w mobile’u dostrzegł już w 2005 roku i związał się z pierwszą polską agencją marketingu mobilnego MobiJoy! Jako group account director i członek zarządu koordynował pracę działu client service, pilotował strategiczne kierunki rozwoju. Obecnie rozwija nową agencje marketingu mobilnego – Redmobile – fullservice’owy butik realizujący mobilnie zintegrowane strategie, kreacje i produkcje w obszarze pełnego spektrum mobilnych mediów. Redmobile łączy poprzez mobile aktywności w realnym świecie z tymi, które mają swoje miejsce w social mediach. Borys jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, aktywnie działa w obszarze mobilnej edukacji polskiego rynku reklamy. Mentor spotkań start-upowych, prelegent i panelista konferencji poświęconych kreacji, komunikacji marek w nowych mediach. Prywatnie fan MTB downhillu oraz trekkingu, od niedawna żeglarz. Pasjonują go sporty motorowe - głównie na PlayStation.

Jakub Załuska

strategy & business development director w Focus Advantage

Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego. Z branżą reklamową związany od 2002 roku. Od 2007 roku tworzy i współtworzy strategie komunikacji oraz działań marketingu zintegrowanego. Pracował między innymi przy zmianie wizerunku wódki Soplica i Żubrówki. Odpowiedzialny był także za kilka nietypowych projektów komunikacyjnych dla marki Samsung. W ciągu ostatnich lat był zaangażowany w pracę m.in. dla marek Finlandia Vodka oraz Jack Daniel's. Współautor akcji nagrodzonej Golden Arrow 2006 w kategorii marketing mobilny.


Gala wręczenia nagród
22.06.23, Hotel Verte, Warszawa

start 19:00
wręczenie nagród: 19:30
bankiet: 21:30

W programie wręczenie nagród konkursowych Golden Arrow 2023
oraz wyróżnień przyznawanych przez redakcję „Media Marketing Polska”
– Agencji Marketing Services i Digital 2023.

 

SPRZEDAŻ BILETÓW NA GALĘ ZAKOŃCZONA

 

Partnerzy

Partnerzy

Kontakt

w sprawie zgłoszeń:

Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl

w sprawie sponsoringu:

Małgorzata Gamdzyk
Tel. 784 647 063
malgorzata.gamdzyk@media.com.pl

 

Pobierz paczkę z logotypami 2023

Pobierz paczkę z logotypami 2022