2007 – jury
Iwona Kossmann - PRZEWODNICZĄCA JURY
członek zarządu Telekomunikacji Polskiej
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, ukończyła również studia podyplomowe na Erasmus University Rotterdam. W 1992 rozpoczęła karierę zawodową specjalizując się w marketingu i zarządzaniu. Przez ponad dwa lata pracowała w polskim oddziale firmy Unilever.
Od 1995 do 2001 roku była związana z firmą Coty, gdzie pełniła funkcje kierownicze w niemieckim, węgierskim i polskim oddziale przedsiębiorstwa. W latach 2000-2001 była dyrektorem marketingu Coty Polska.
Od 6 lat jest związana z branżą telekomunikacyjną. W 2001 roku została dyrektorem marketingu w PTK Centertel, operatora sieci Idea. W marcu 2005 roku została Członkiem Zarządu PTK Centertel ds. Marketingu i Sprzedaży. Była odpowiedzialna m.in. za najbardziej spektakularną zmianę marki na polskim rynku - rebranding Idea na Orange.
Pełni funkcję przewodniczącej Rady Fundacji Grupy TP.
W zarządzie TP jest od 29 marca 2007.
Wojciech Usak
Imperial Tobacco Polska
Wojciech Usak od ponad dwóch lat jest dyrektorem marketingu Imperial Tobacco Polska S.A., odpowiedzialnym za działania marketingowe i trade marketingowe. Z Imperial Tobacco Polska związał się w roku 1998 zajmując do momentu zostania dyrektorem marketingu szereg stanowisk w działach: marketing services i brand marketing. Jest absolwentem wydziału zarządzania i marketingu Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Roman Jędrkowiak
ING Bank Śląski
Od stycznia 2005 roku dyrektor marketingu detalicznego ING Banku ¦ląskiego. Odpowiedzialny za komunikację marketingową, customer intelligence (zarządzanie bazami danych i cross-selling) oraz business intelligence (analiza finansowa, analiza konkurencji, badania rynku).
2002-2004 Dyrektor Marketingu Lukas Banku.
Nagrody Effie (x2 Lukas Bank, x3 ING Bank)
Wcześniej pracował w Corporate Profiles DDB (obecnie DDB Warszawa) jako konsultant marketingowy, oraz w Zespole Doradztwa Marketingowego Ernst&Young (głównie w obszarze telekomunikacyjnym i nowych technologii)
Juror Effie 2006, KTR 2007.
Miłośnik Wrocławia. Kiedyś wyczynowo związany z wodą (trzykrotny mistrz polski juniorów w wioślarstwie), obecnie bliżej emocjonalnie górom (najlepiej na rowerze).
Adam Zieliński
dyrektor marketingu, Skarbnica Narodowa
Ekspert w branży marketingu bezpośredniego. 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu kampaniami marketingu bezpośredniego, tworzeniu kreacji marketingowych oraz stronie operacyjnej firm wysyłkowych. Doświadczenie zdobyte na rynkach: Polskim, Brytyjskim oraz krajów Bałtyckich. Przez ponad 8 lat związany z International Masterst Publishers, od 2 lat z Samlerhuset Group (Skarbnica Narodowa) jako Dyrektor Marketingu i obecnie Dyrektor Zarządzający. Studia ukończył na prestiżowej The London School of Economics w Wielkiej Brytanii - specjalność ekonomia. W wolnym czasie gra na gitarze basowej i jeĽdzi na rolkach.
Rafał Biskup
Zakłady Farmaceutyczne "Unia"
Farmaceuta, marketingowiec, MBA. W latach 1999-2007 product manager, product line manager, kierownik promocji działu leków bez recepty firmy KRKA Polska Sp. z o.o. Odpowiedzialny za marki: Septolete, Bilobil, Naklofen Gel. Obecnie asystent zarządu, główny specjalista ds. rozwoju biznesu ZF UNIA.
Jan Żytko
Wyborowa SA
Absolwent warszawskiej SGH i L'Ecole Superieure de Commerce w Tuluzie. Od listopada 2004 roku związany z firmą Wyborowa S.A. - Grupa Pernod Ricard - na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, Członka Zarządu. Poprzednio twórca m.in. sukcesu marki Bols na stanowisku Dyrektora Marketingu - Członka Zarządu w firmie Bols Sp. z o.o.
Ma zainteresowania natury typowo humanistycznej. Szczególnie pasjonuje go sztuka współczesna, dobre kino, pisanie scenariuszy, a także podróże. Jednak jak sam mówi, w centrum zainteresowań jest jego trzyletnia córka Maja - oczywiste oczko w głowie Taty.
Marcin Gaworski
managing director, MRM Worldwide Polska
Swoje pierwsze kroki zawodowe stawiał w telewizji RTL7. W 2001 roku dołączył do 3-osobowego zespołu Zentropy Partners. Obecnie jako Managing Director kieruje kilkunastoosobową spółką interaktywną należącą do McCann Worldgroup. Doświadczenie zdobywa w pracy z takimi Klientami, jak: Plus GSM, General Motors, Microsoft, Boots Healthcare, SSL Healthcare, MasterCard, Nestlé, Siemens Mobile, L'Oréal. Marcin ma na swoim koncie wiele prelekcji na konferencjach i szkoleniach dotyczących e-Marketingu oraz publikacji w prasie branżowej. Jest absolwentem Institute d'Etudes Politiques de Paris i Szkoły Głównej Handlowej (kierunki media i komunikowanie oraz zarządzanie i marketing).
Mikołaj Janicki
prezes zarządu, Pro Duct by Business Friends
Pierwsze kroki w branży stawiał w 1994 roku w Publicis FCB, odpowiadając za organizację i prowadzenie projektów promocyjnych i eventowych. Po dwóch latach zarządzał oddziałem BtL firmy, działającym pod marką Creaction, realizując kampanie między innymi dla: Adidas, Whirlpool, Renault, Lederle, British Airways, Coca - Cola, Tabacalera, Hewlett - Packard, Loreal. W 1998 roku zainicjował założenie agencji marketing services Pro Duct BBF, w której do chwili obecnej pełni funkcję Prezesa Zarządu. Laureat nagród Złota Strzała, Bumerang.
Zainteresowany skutecznością prowadzonych działań, analityką, data miningiem.
Absolwent Wydziału Chemii UW oraz Oxford Brookes University (MBA).
Prywatnie kibic, fascynat piłki nożnej i jazdy na rowerze górskim (w górach) - zdobywca Korony Gór Polskich. Prezes Stowarzyszenia Sportowego Amigos.
Igor Arkadiusz Kaleński
prezes i dyrektor generalny, Momentum Worldwide
Prezes i Dyrektor Generalny agencji Momentum Worldwide należącej do międzynarodowej grupy komunikacyjnej McCann WorldGroup. Agencja obsługuje min. takie firmy jak: Nestle, Mastercard, Polkomtel, General Motors, Bank BGŻ, L'Oreal, Exxon Mobile, Polfarma, Microsoft. W 2006 roku agencja została uznana Najlepszą Agencją BTL w opinii Klientów w wielopłaszczyznowym badaniu przeprowadzonym przez firmę Millward Brown SMG/KRC oraz otrzymała wyróżnienie w kategorii Agencja Roku w konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Media Marketing.
Igor Kaleński rozpoczął karierę zawodową w Katedrze Ekonomii SGH, gdzie prowadził ćwiczenia z makroekonomii. W latach 1996-98 pracował w Citibanku, należąc do zespołu tworzącego strategię wejścia banku na polski rynek. Następnie prowadził agencję marketing services Polymus BTL z grupy Nova Communication oraz pracował jako konsultant w zakresie planowania zintegrowanych działań marketingowych dla agencji reklamowej PZL.
Prelegent na wielu konferencjach i szkoleniach poświęconych zagadnieniom marketingu zintegrowanego, CRM, marketingu lojalnościowego. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Wydział Finansów i Bankowości, Studiów Podyplomowych na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz stypendysta University of Rochester New York, studia doktoranckie.
Antoine Kolendowski
managing director, Euro RSCG 4D
Antoine Kolendowski posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży marketing services. Karierę zawodową rozpoczynał w 1995 roku w firmie Renault Polska, przez kolejne lata pracował w agencji GGK Direct, a następnie w Ogilvy & Mather Direct.
W 1997 Antoine dołączył do agencji Dialog Galicja (od kwietnia 2004 r. Euro RSCG 4D) na stanowisko Client Service Director, gdzie nadzorował projekty realizowane dla PKO BP, Auchan, Peugeot, Polkomtel S.A., PKN ORLEN. W latach 2001 - 2005 zarządzał agencją Euro RSCG Marketing House.
Antoine Kolendowski ukończył nauki polityczne na Uniwersytecie w Lozannie, jest absolwentem Institute of Direct Marketing w Londynie.
Łukasz Lewandowski
prezes zarządu, IQ Marketing Poland
Pracę w branży reklamowej zaczynał w 1998r. W IQ Marketing na stanowisku Account Manager, na którym odpowiadał za obsługę m.in. Masterfoods, Scandinavian Tobacco, Gillette, Storck. Od połowy 2003 r. odpowiada za rozwój IQ Marketing na stanowisku General Manager, a obecnie jako Prezes Zarządu.
W tym czasie agencja awansowała do czołówki największych agencji marketing services w Polsce co zostało potwierdzone m.in. tytułem agencji BTL roku 2005 przyznanym przez tygodnik Media i Marketing Polska, Złotą Strzałą w kategorii innowacje oraz Golden Arrow w kategorii field and event marketing.
Łukasz Lewandowski jest także członkiem zarządu i współzałożycielem agencji Sales Force 1 specjalizującej się w field marketingu oraz AtomClick - agencji specjalizującej się w usługach interaktywnych.
Maciej Mitoraj
Prezes Agencji Peppermint
Maciej Mitoraj jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, kierunku Zarządzanie i Marketing. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 1995 roku w firmie Nestle Polska S.A.. Przez kolejne 5 lat związany był z Kompanią Piwowarską, gdzie jako Senior Brand Manager współtworzył sukces marki Tyskie.
Od 2005 roku swoje 10 letnie doświadczenie zdobyte po stronie klienta, zarówno w sprzedaży jak i marketingu wykorzystuje w agencji Peppermint, gdzie od maja tego roku jest Prezesem Zarządu.
Katarzyna Swatowska
dyrektor ds. marketingu i PR, Call Center Poland
Piła EB, miała telefon w Plusie i oglądała TVN, bo - jak mówi - z każdą firmą, w której pracowała, była związana emocjonalnie. Pewien rzadki zawód wykonywała jako jedna z dwóch kobiet na świecie...
Od ponad 5 lat odpowiada za marketing i PR grupy kapitałowej Commmunication One skupiającej 5 spółek branży marketingu bezpośredniego, w tym lidera rynku uslug telemarketingowych - Call Center Poland.
Niezmiennie od kilkunastu lat jej hobby to woda (kiedyś windsurfing, obecnie żeglarstwo) i dopieszczanie psa.
Przemysław Wojak
Executive Creative Director i Managing Partner, TEQUILA\Polska
Absolwent Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, kierunku filologia hiszpańska oraz Podyplomowych Studiów Marketingu i Promocji, członek londyńskiego The Institute of Direct Marketing.
Pracował m.in. w Just Polska, Bestfoods Polska oraz Sara Lee HH & BC. Od 2000r. Creative Director, a od 2007 roku Executive Creative Director i Managing Partner w TEQUILA\Polska. Współautor wielu nagradzanych kampanii reklamowych. Autor kilkudziesięciu artykułów o tematyce marketingowej.
Interesuje się jazzem, marketingiem, fotografią, uprawia snowboard, uwielbia spędzać czas z rodziną.
Tomasz Siedlecki
dyrektor ds. marketingu, Euro-net
W marketingu pracuje od 1989 roku. Przez wiele lat odpowiedzialny za marketing takich marek jak Sony, Bosch czy Alfa Romeo. Pracował jako Dyrektor ds. Rozwoju w agencji reklamowej JWT. Obecnie Dyrektor ds. marketingu w firmie Euro-net, będącej właścicielem sieci sklepów RTV Euro AGD.
Gala wręczenia nagród
22.06.23, Hotel Verte, Warszawa
start 19:00
wręczenie nagród: 19:30
bankiet: 21:30
W programie wręczenie nagród konkursowych Golden Arrow 2023
oraz wyróżnień przyznawanych przez redakcję „Media Marketing Polska”
– Agencji Marketing Services i Digital 2023.
SPRZEDAŻ BILETÓW NA GALĘ ZAKOŃCZONA
Kontakt
w sprawie zgłoszeń:
Anna Pastor
tel. 666 024 577
anna.pastor@media.com.pl
w sprawie sponsoringu:
Małgorzata Gamdzyk
Tel. 784 647 063
malgorzata.gamdzyk@media.com.pl
Pobierz paczkę z logotypami 2023
Pobierz paczkę z logotypami 2022