Nominacje 2017



10 statuetek i 24 wyróżnienia w Golden Arrow

Jury konkursu Golden Arrow przyznało 10 statuetek i 24 wyróżnienia. - Chciałbym pokreślić niezwykle wysoki poziom obrad. Jeżeli chodzi o projekty zgłoszone do konkursu, bardzo przyjemnie zaskoczyła nas kategoria programów lojalnościowych. Chociaż nie przyznaliśmy Grand Prix, to trzy projekty były bardzo blisko tej najcenniejszej nagrody. Życzę powodzenia za rok i już teraz deklaruję chęć udziału w kolejnych obradach - powiedział Artur Sikora, dyrektor marketingu Banku Zachodniego WBK, przewodniczący jury.

Ponadto w jury 12. edycji konkursu Golden Arrow zasiadali: Bartosz Cwojdziński, marketing manager Nivea; Kinga Dobrzyń, zastępca dyrektora ds. usług komunikacji i przesyłek reklamowych w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej Poczty Polskiej SA; Jacek Gliniak, general manager Nairobia; Michał Grajewski, project director Human2Human; Bartosz Grodny, marketing manager Carlsberg Polska; Anna Gruszka, chief digital officer IPG Mediabrends; Jarosław Kozak, head of sales Google Poland; Mirosław Młynarczyk, client service director Albedo Marketing; Maciej Olszanka, account supervisor Unique One; Małgorzata Ołdak, country media manager Ferrero Polska Commercial; Agnieszka Ryttel-Dyduch, marketing communications director Vivus; Michał Sobolewski, B2C marketing director Play; Marek Różycki, business director Interactive Solutions; oraz Paulina Złotnicka, media & digital manager Kompania Piwowarska.

Szczegółowe wyniki konkursu poznamy podczas gali 22. czerwca.


KategoriaAgencja/FirmaKlientMarka (produkt)Tytuł pracy
Wysyłka bezpośrednia BtoCLoyalty Point, Kalicińscy.comIKEA RetailIKEA FamilyIKEA Family
Loyalty PointBPH TFIBPH TFI SuperiorBPH TFI mailing Superior
Wysyłka bezpośrednia BtoBH2H.techAmicasprzęt AGD AmicaAmica Biznes +
Program lojalnościowy BtoCMECJeronimo MartinsBiedronka – Gang ŚwieżakówBiedronka – Gang Świeżaków
Loyalty PointSmykSmyk & SpółkaSmyk & Spółka
Loyalty Point, Kalicińscy.comIKEA RetailIKEA FamilyIKEA Family
Laurens CosterEmpikMój EmpikMój Empik
Program lojalnościowy BtoBi360Philips Lighting, Schneider Electric, nkt cablesElektroklubElektroklub - Program Partnerski
@Venture SADow AgroSciences PolskaŚrodki ochrony roślin Dow AgroSciencesD-Koder – Program lojalnościowy dla gospodarstw rolnych
@Venture SADow AgroSciences PolskaŚrodki ochrony roślin Dow AgroSciencesAgro-Karta Program motywacyjny dla punktów handlowych sprzedających środki ochrony roślin
Oskar WegnerRockwoolWełna skalna Rockwool (materiały izolacyjne)Rocktown
Smart Loyalty PlatformUnilever Food SolutionsUnilever Food SolutionsZainspirowani Smakiem
Promocja sprzedaży BtoCRiverWood Marketing & CommunicationMüller Dairy PolskaMüllermilchMüllermilch: Usłysz Muuh i wygraj!
Deloitte DigitalMazda PolskaMazdaMerry Xma5
MECJeronimo MartinsBiedronka – Gang ŚwieżakówBiedronka – Gang Świeżaków
PlejEnergizerEnergizerPozytywna energia z Energizer
Unique One, NuOrderMinisterstwo FinansówParagon FiskalnyNarodowa Loteria Paragonowa – edycja 1
Albedo MarketingNestlé WatersNałęczowiankaZnajdź własną drogę do witalności z Nałęczowianką
Albedo MarketingGreen Factory HoldingSałaty Fit & EasyWybierz torebkę w Twoim stylu!
Promocja sprzedaży BtoBi360DPD PolskaDPD25 lat DPD Polska
Albedo Marketing3M Poland3M Medical3M Health Care Academy „Z pewnością pracuje się lepiej”
Experiential marketing – event marketingGrupa EskadraMazda PolskaMazda MX-5 RF„Wolność. Tu i teraz”. Polska premiera Mazdy MX-5 RF
VML PolandH&MH&M SportH&M Kultura Fizyczna
Plej, MediaComPlayPlay na Kartę#GamersGonnaPlay na Poznań Game Arena
Experiential marketing – field marketingHypermedia – Linked by Isobar, Isobar Polska, Carat Polska, Posterscope PolskaAdidas PolandAdidas NMD_NMD_VR Tokyo_Tour
Posterscope Polska S.A., Carat Polska, Hypermedia - linked by IsobarAdidas PolandOriginalsOriginal Is Never Finished
Brave HeartsiSpot Apple Premium ReselleriSpot Apple Premium ReselleriSupport. Projekt szkoleniowy
Experiental marketing – pozostałe formyChapter 1Lech Pils, KKS LechLech PilsStawiamy Legendę
Imagine NationFocus Media GroupFocus Media GroupHoHoBus
Albedo MarketingMastercard Branch Office PolandBezcenna Niespodzianka w StarbucksBezcenne Niespodzianki
Shopper marketingHypermedia – Linked by Isobar, Isobar Polska, Carat Polska, Posterscope PolskaAdidas PolandAdidas NMD_NMD_VR Tokyo_Tour
IQ Marketing, Delikatessen Brand & Design AgencyKompania PiwowarskaTyskieTyskie: Najlepsi kibice w historii
JustHochland PolskaHochland bloczki topioneJęzyk śląski czuje różnicę
Program incentive travelWagabundo Travel Paweł WojtyszynEpson Europe BV oddział w PolsceProgram wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travelEpson 21 Samurajów
Digital marketing – kampania internetowaSales & More SATVN/Player.plPlayer SvoD SportMistrzowski sezon w TVN/Player.pl – czyli jak sprawić, aby nasi wydawcy i użytkownicy zostali naszymi sprzedawcami?
VML Poland, SamsungSamsungSamsung Smart TVStudio Konesera
GoldenSubmarine, Carat PolskaZottMonteMonterzy
GoldenSubmarine, MediaComSkoda Polska, Volkswagen Group PolskaSkodaKonkurs Skoda Auto Muzyka
Digital marketing – serwis internetowyPossible Worlwide PolandInnogybranża energetycznaInnogy.pl
H2H.techPepcoPepcoPepco CEE
e-point SABank BGŻ BNP ParibasPortal BGŻ BNP ParibasNowy Portal Banku Zwiększa Sprzedaż o 360%
Digital marketing – social mediaDeloitte DigitalAmRestPizza HutPizza Hut RTM z San Escobar
Maxus Warszawa, SnapstarsMieszkoZozole KwasoleNajkwaśniejszy kanał na Snapchacie w Polsce
VML Poland, SamsungSamsungSamsung Smart TV#coikiedychce
GoldenSubmarineGrupa ŻywiecDziki SadProfil marki Dziki Sad na Facebooku
GoldenSubmarine, OMD, Nivea PolskaNivea PolskaPłyn miceralny 3w1 Nivea“Czy jesteś 3 w 1” – kampania dla linii płynów micelarnych Nivea
FaceAddictedPLL LOTPLL LOTLove is in the air czyli Walentynkowa Poczta Lotnicza
UM, Reprise Media, IPG MediabrandsJohnson & Johnsono.b.®o.b.® – kampania „Mówmy otwarcie”
Digital marketing – marketing mobilnyVizeum Polska, iProspect PolskaPolkomtelPlushPlushoji
Cube GroupiTaxiiTaxiNiezawodnie do celu z iTaxi
Mets, MobiemLeroy MerlinLeroy MerlinDwa Światy Leroy Merlin
MetsUSP ZdrowieGripexGripex – Możesz! Dotrzeć do przeziębionych
Digital marketing – innowacja internetowaBluerankMitsubishi Motors PolskaMitsubishi ASX, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Pajero, Mitsubishi L200Data-Driven Car Selling Campaign! Sukces kampanii personalizacyjnej dla marki Mitsubishi
GoldenSubmarine, OMD, Nivea PolskaNivea PolskaNivea MenNivea Men – Kampania Goool
Unique OneMinisterstwo FinansówParagon FiskalnyAplikacja mobilna czytająca paragony
Digital marketing – e-mail marketingLoyalty Point, Kalicińscy.comIKEA RetailIKEA FamilyIKEA Family
FreshMailDr TuszDr TuszJak wydrukować pieniądze?
Digital marketing – SEMContent SolutionsCastorama Polskaserwis www.castorama.plCastorama – lider i ekspert w branży home & garden
Vizeum Polska, iProspect PolskaGrupa Cyfrowy PolsatPlus i Cyfrowy PolsatHappy Days & Happy Hours
Cube GroupiTaxiusługi przewozowe iTaxiNiezawodnie do celu z iTaxi
Digital marketing – wideoDigital KingdomPolskie RadioCzwórka5 000 000 wyświetleń Czwórki na YouTube
Mindshare Polska, Hash FmUnileverAxeNajlepszy film motywacyjny na świecie
Mindshare PolskaGrupa Maspex WadowiceTymbark Owoce ŚwiataTymbark Owoce Świata – Video 360 stopni
Kampania zintegrowana BtoCFenoElectroluxPiekarnik parowyŻycie pełną parą
Mindshare PolskaUnileverMagnumMagnum „Uwolnij bestię”
Peppermint WarszawaKupiecWafle ryżoweKampania wizerunkowa wafli ryżowych Kupiec
GoldenSubmarine, OMD, Nivea PolskaNivea PolskaNivea MenNivea Men Męski Niezbędnik
ADnovaOriflame PolskaOriflame25 Lat, 25 Ambasadorów, 25 Spełnionych Marzeń, 25 Kultowych produktów
Ministerstwo Finansów, Unique One, NuOrder, YCMinisterstwo FinansówParagon FiskalnyNarodowa Loteria Paragonowa – edycja 1
Cheil Worldwide PolandSamsung Electronics PolskaPralka Samsung AddWashMezalians
Ogilvy & Mather, Gong, Just, Mediavest, Roots PRŻywiec Sprzedaż i DystrybucjaŻywiec, piwo bezalkoholoweŻ bez ograniczeń
Insignia, OMD Dom MediowyBSH Sprzęt Gospodarstwa DomowegoBoschAkademia Smaku 2016
Albedo MarketingPort Lotniczy Poznań-ŁawicaLoty z PL Ławica„Oderwij się”
Kampania zintegrowana BtoBBBDO Warszawa3MTegaderm™ CHGOpatrunek 3M™ Tegaderm™ CHG
H2H.techVolkswagen Group PolskaSeatSeat For Business
CSRDeloitte DigitalPepsiCoPepsiUp Up Hippo
AfektOrange PolskaOrangeKluby Sportowe Orange
El PadrePGE Obrót SAPGEDaj się oświecić
Non profit.bringMore Advertising, Media Group, ProfileInstytut Żywności i ŻywieniaKampania społecznaMniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!
Agencja .bringMore advertisingMinisterstwo Rodziny, Pracy i Polityki SpołecznejKampania społecznaWybieram pomoc
Cheil Worldwide PolandStowarzyszenie FilmForum1 procentFilmowi 1%
Produkcja Anna Skała, Purple Talents, San Markos, Melting PotFundacja Zwierzęca PolanaKampania SpołecznaDopasowani Kompani
DesignDeloitte DigitalDeloitte DigitalWeekendarz 2017Weekendarz 2017 – Nie samym to do człowiek żyje
JustŻywiec Sprzedaż i DystrybucjaDziki SadDziki Sad – opakowania
OpenInteractive Systems OKIAKompania Piwowarskaprojekt multibrandProgram motywacyjny Oxygen
PolymusHPHP DeskJet Ink Advantage Ultra 4729HP – Dzieła zebrane – 3 000 stron ku pokrzepieniu serc
JustPKN ORLENOrlenKibicuję
Salon odrzuconychDigital KingdomLotte WedelWedel KidsWedel Kids w świecie Minecraft
Kategoria: Wysyłka bezpośrednia BtoC

Agencja/Firma: Loyalty Point, Kalicińscy.com

Klient: IKEA Retail

Marka (produkt): IKEA Family

Tytuł pracy: IKEA Family

Agencja/Firma: Loyalty Point

Klient: BPH TFI

Marka (produkt): BPH TFI Superior

Tytuł pracy: BPH TFI mailing Superior

Kategoria: Wysyłka bezpośrednia BtoB

Agencja/Firma: H2H.tech

Klient: Amica

Marka (produkt): sprzęt AGD Amica

Tytuł pracy: Amica Biznes +

Kategoria: Program lojalnościowy BtoC

Agencja/Firma: MEC

Klient: Jeronimo Martins

Marka (produkt): Biedronka – Gang Świeżaków

Tytuł pracy: Biedronka – Gang Świeżaków

Agencja/Firma: Loyalty Point

Klient: Smyk

Marka (produkt): Smyk & Spółka

Tytuł pracy: Smyk & Spółka

Agencja/Firma: Loyalty Point, Kalicińscy.com

Klient: IKEA Retail

Marka (produkt): IKEA Family

Tytuł pracy: IKEA Family

Agencja/Firma: Laurens Coster

Klient: Empik

Marka (produkt): Mój Empik

Tytuł pracy: Mój Empik

Kategoria: Program lojalnościowy BtoB

Agencja/Firma: i360

Klient: Philips Lighting, Schneider Electric, nkt cables

Marka (produkt): Elektroklub

Tytuł pracy: Elektroklub - Program Partnerski

Agencja/Firma: @Venture SA

Klient: Dow AgroSciences Polska

Marka (produkt): Środki ochrony roślin Dow AgroSciences

Tytuł pracy: D-Koder – Program lojalnościowy dla gospodarstw rolnych

Agencja/Firma: @Venture SA

Klient: Dow AgroSciences Polska

Marka (produkt): Środki ochrony roślin Dow AgroSciences

Tytuł pracy: Agro-Karta Program motywacyjny dla punktów handlowych sprzedających środki ochrony roślin

Agencja/Firma: Oskar Wegner

Klient: Rockwool

Marka (produkt): Wełna skalna Rockwool (materiały izolacyjne)

Tytuł pracy: Rocktown

Agencja/Firma: Smart Loyalty Platform

Klient: Unilever Food Solutions

Marka (produkt): Unilever Food Solutions

Tytuł pracy: Zainspirowani Smakiem

Kategoria: Promocja sprzedaży BtoC

Agencja/Firma: RiverWood Marketing & Communication

Klient: Müller Dairy Polska

Marka (produkt): Müllermilch

Tytuł pracy: Müllermilch: Usłysz Muuh i wygraj!

Agencja/Firma: Deloitte Digital

Klient: Mazda Polska

Marka (produkt): Mazda

Tytuł pracy: Merry Xma5

Agencja/Firma: MEC

Klient: Jeronimo Martins

Marka (produkt): Biedronka – Gang Świeżaków

Tytuł pracy: Biedronka – Gang Świeżaków

Agencja/Firma: Plej

Klient: Energizer

Marka (produkt): Energizer

Tytuł pracy: Pozytywna energia z Energizer

Agencja/Firma: Unique One, NuOrder

Klient: Ministerstwo Finansów

Marka (produkt): Paragon Fiskalny

Tytuł pracy: Narodowa Loteria Paragonowa – edycja 1

Agencja/Firma: Albedo Marketing

Klient: Nestlé Waters

Marka (produkt): Nałęczowianka

Tytuł pracy: Znajdź własną drogę do witalności z Nałęczowianką

Agencja/Firma: Albedo Marketing

Klient: Green Factory Holding

Marka (produkt): Sałaty Fit & Easy

Tytuł pracy: Wybierz torebkę w Twoim stylu!

Kategoria: Promocja sprzedaży BtoB

Agencja/Firma: i360

Klient: DPD Polska

Marka (produkt): DPD

Tytuł pracy: 25 lat DPD Polska

Agencja/Firma: Albedo Marketing

Klient: 3M Poland

Marka (produkt): 3M Medical

Tytuł pracy: 3M Health Care Academy „Z pewnością pracuje się lepiej”

Kategoria: Experiential marketing – event marketing

Agencja/Firma: Grupa Eskadra

Klient: Mazda Polska

Marka (produkt): Mazda MX-5 RF

Tytuł pracy: „Wolność. Tu i teraz”. Polska premiera Mazdy MX-5 RF

Agencja/Firma: VML Poland

Klient: H&M

Marka (produkt): H&M Sport

Tytuł pracy: H&M Kultura Fizyczna

Agencja/Firma: Plej, MediaCom

Klient: Play

Marka (produkt): Play na Kartę

Tytuł pracy: #GamersGonnaPlay na Poznań Game Arena

Kategoria: Experiential marketing – field marketing

Agencja/Firma: Hypermedia – Linked by Isobar, Isobar Polska, Carat Polska, Posterscope Polska

Klient: Adidas Poland

Marka (produkt): Adidas NMD_

Tytuł pracy: NMD_VR Tokyo_Tour

Agencja/Firma: Posterscope Polska S.A., Carat Polska, Hypermedia - linked by Isobar

Klient: Adidas Poland

Marka (produkt): Originals

Tytuł pracy: Original Is Never Finished

Agencja/Firma: Brave Hearts

Klient: iSpot Apple Premium Reseller

Marka (produkt): iSpot Apple Premium Reseller

Tytuł pracy: iSupport. Projekt szkoleniowy

Kategoria: Experiental marketing – pozostałe formy

Agencja/Firma: Chapter 1

Klient: Lech Pils, KKS Lech

Marka (produkt): Lech Pils

Tytuł pracy: Stawiamy Legendę

Agencja/Firma: Imagine Nation

Klient: Focus Media Group

Marka (produkt): Focus Media Group

Tytuł pracy: HoHoBus

Agencja/Firma: Albedo Marketing

Klient: Mastercard Branch Office Poland

Marka (produkt): Bezcenna Niespodzianka w Starbucks

Tytuł pracy: Bezcenne Niespodzianki

Kategoria: Shopper marketing

Agencja/Firma: Hypermedia – Linked by Isobar, Isobar Polska, Carat Polska, Posterscope Polska

Klient: Adidas Poland

Marka (produkt): Adidas NMD_

Tytuł pracy: NMD_VR Tokyo_Tour

Agencja/Firma: IQ Marketing, Delikatessen Brand & Design Agency

Klient: Kompania Piwowarska

Marka (produkt): Tyskie

Tytuł pracy: Tyskie: Najlepsi kibice w historii

Agencja/Firma: Just

Klient: Hochland Polska

Marka (produkt): Hochland bloczki topione

Tytuł pracy: Język śląski czuje różnicę

Kategoria: Program incentive travel

Agencja/Firma: Wagabundo Travel Paweł Wojtyszyn

Klient: Epson Europe BV oddział w Polsce

Marka (produkt): Program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel

Tytuł pracy: Epson 21 Samurajów

Kategoria: Digital marketing – kampania internetowa

Agencja/Firma: Sales & More SA

Klient: TVN/Player.pl

Marka (produkt): Player SvoD Sport

Tytuł pracy: Mistrzowski sezon w TVN/Player.pl – czyli jak sprawić, aby nasi wydawcy i użytkownicy zostali naszymi sprzedawcami?

Agencja/Firma: VML Poland, Samsung

Klient: Samsung

Marka (produkt): Samsung Smart TV

Tytuł pracy: Studio Konesera

Agencja/Firma: GoldenSubmarine, Carat Polska

Klient: Zott

Marka (produkt): Monte

Tytuł pracy: Monterzy

Agencja/Firma: GoldenSubmarine, MediaCom

Klient: Skoda Polska, Volkswagen Group Polska

Marka (produkt): Skoda

Tytuł pracy: Konkurs Skoda Auto Muzyka

Kategoria: Digital marketing – serwis internetowy

Agencja/Firma: Possible Worlwide Poland

Klient: Innogy

Marka (produkt): branża energetyczna

Tytuł pracy: Innogy.pl

Agencja/Firma: H2H.tech

Klient: Pepco

Marka (produkt): Pepco

Tytuł pracy: Pepco CEE

Agencja/Firma: e-point SA

Klient: Bank BGŻ BNP Paribas

Marka (produkt): Portal BGŻ BNP Paribas

Tytuł pracy: Nowy Portal Banku Zwiększa Sprzedaż o 360%

Kategoria: Digital marketing – social media

Agencja/Firma: Deloitte Digital

Klient: AmRest

Marka (produkt): Pizza Hut

Tytuł pracy: Pizza Hut RTM z San Escobar

Agencja/Firma: Maxus Warszawa, Snapstars

Klient: Mieszko

Marka (produkt): Zozole Kwasole

Tytuł pracy: Najkwaśniejszy kanał na Snapchacie w Polsce

Agencja/Firma: VML Poland, Samsung

Klient: Samsung

Marka (produkt): Samsung Smart TV

Tytuł pracy: #coikiedychce

Agencja/Firma: GoldenSubmarine

Klient: Grupa Żywiec

Marka (produkt): Dziki Sad

Tytuł pracy: Profil marki Dziki Sad na Facebooku

Agencja/Firma: GoldenSubmarine, OMD, Nivea Polska

Klient: Nivea Polska

Marka (produkt): Płyn miceralny 3w1 Nivea

Tytuł pracy: “Czy jesteś 3 w 1” – kampania dla linii płynów micelarnych Nivea

Agencja/Firma: FaceAddicted

Klient: PLL LOT

Marka (produkt): PLL LOT

Tytuł pracy: Love is in the air czyli Walentynkowa Poczta Lotnicza

Agencja/Firma: UM, Reprise Media, IPG Mediabrands

Klient: Johnson & Johnson

Marka (produkt): o.b.®

Tytuł pracy: o.b.® – kampania „Mówmy otwarcie”

Kategoria: Digital marketing – marketing mobilny

Agencja/Firma: Vizeum Polska, iProspect Polska

Klient: Polkomtel

Marka (produkt): Plush

Tytuł pracy: Plushoji

Agencja/Firma: Cube Group

Klient: iTaxi

Marka (produkt): iTaxi

Tytuł pracy: Niezawodnie do celu z iTaxi

Agencja/Firma: Mets, Mobiem

Klient: Leroy Merlin

Marka (produkt): Leroy Merlin

Tytuł pracy: Dwa Światy Leroy Merlin

Agencja/Firma: Mets

Klient: USP Zdrowie

Marka (produkt): Gripex

Tytuł pracy: Gripex – Możesz! Dotrzeć do przeziębionych

Kategoria: Digital marketing – innowacja internetowa

Agencja/Firma: Bluerank

Klient: Mitsubishi Motors Polska

Marka (produkt): Mitsubishi ASX, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Pajero, Mitsubishi L200

Tytuł pracy: Data-Driven Car Selling Campaign! Sukces kampanii personalizacyjnej dla marki Mitsubishi

Agencja/Firma: GoldenSubmarine, OMD, Nivea Polska

Klient: Nivea Polska

Marka (produkt): Nivea Men

Tytuł pracy: Nivea Men – Kampania Goool

Agencja/Firma: Unique One

Klient: Ministerstwo Finansów

Marka (produkt): Paragon Fiskalny

Tytuł pracy: Aplikacja mobilna czytająca paragony

Kategoria: Digital marketing – e-mail marketing

Agencja/Firma: Loyalty Point, Kalicińscy.com

Klient: IKEA Retail

Marka (produkt): IKEA Family

Tytuł pracy: IKEA Family

Agencja/Firma: FreshMail

Klient: Dr Tusz

Marka (produkt): Dr Tusz

Tytuł pracy: Jak wydrukować pieniądze?

Kategoria: Digital marketing – SEM

Agencja/Firma: Content Solutions

Klient: Castorama Polska

Marka (produkt): serwis www.castorama.pl

Tytuł pracy: Castorama – lider i ekspert w branży home & garden

Agencja/Firma: Vizeum Polska, iProspect Polska

Klient: Grupa Cyfrowy Polsat

Marka (produkt): Plus i Cyfrowy Polsat

Tytuł pracy: Happy Days & Happy Hours

Agencja/Firma: Cube Group

Klient: iTaxi

Marka (produkt): usługi przewozowe iTaxi

Tytuł pracy: Niezawodnie do celu z iTaxi

Kategoria: Digital marketing – wideo

Agencja/Firma: Digital Kingdom

Klient: Polskie Radio

Marka (produkt): Czwórka

Tytuł pracy: 5 000 000 wyświetleń Czwórki na YouTube

Agencja/Firma: Mindshare Polska, Hash Fm

Klient: Unilever

Marka (produkt): Axe

Tytuł pracy: Najlepszy film motywacyjny na świecie

Agencja/Firma: Mindshare Polska

Klient: Grupa Maspex Wadowice

Marka (produkt): Tymbark Owoce Świata

Tytuł pracy: Tymbark Owoce Świata – Video 360 stopni

Kategoria: Kampania zintegrowana BtoC

Agencja/Firma: Feno

Klient: Electrolux

Marka (produkt): Piekarnik parowy

Tytuł pracy: Życie pełną parą

Agencja/Firma: Mindshare Polska

Klient: Unilever

Marka (produkt): Magnum

Tytuł pracy: Magnum „Uwolnij bestię”

Agencja/Firma: Peppermint Warszawa

Klient: Kupiec

Marka (produkt): Wafle ryżowe

Tytuł pracy: Kampania wizerunkowa wafli ryżowych Kupiec

Agencja/Firma: GoldenSubmarine, OMD, Nivea Polska

Klient: Nivea Polska

Marka (produkt): Nivea Men

Tytuł pracy: Nivea Men Męski Niezbędnik

Agencja/Firma: ADnova

Klient: Oriflame Polska

Marka (produkt): Oriflame

Tytuł pracy: 25 Lat, 25 Ambasadorów, 25 Spełnionych Marzeń, 25 Kultowych produktów

Agencja/Firma: Ministerstwo Finansów, Unique One, NuOrder, YC

Klient: Ministerstwo Finansów

Marka (produkt): Paragon Fiskalny

Tytuł pracy: Narodowa Loteria Paragonowa – edycja 1

Agencja/Firma: Cheil Worldwide Poland

Klient: Samsung Electronics Polska

Marka (produkt): Pralka Samsung AddWash

Tytuł pracy: Mezalians

Agencja/Firma: Ogilvy & Mather, Gong, Just, Mediavest, Roots PR

Klient: Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja

Marka (produkt): Żywiec, piwo bezalkoholowe

Tytuł pracy: Ż bez ograniczeń

Agencja/Firma: Insignia, OMD Dom Mediowy

Klient: BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

Marka (produkt): Bosch

Tytuł pracy: Akademia Smaku 2016

Agencja/Firma: Albedo Marketing

Klient: Port Lotniczy Poznań-Ławica

Marka (produkt): Loty z PL Ławica

Tytuł pracy: „Oderwij się”

Kategoria: Kampania zintegrowana BtoB

Agencja/Firma: BBDO Warszawa

Klient: 3M

Marka (produkt): Tegaderm™ CHG

Tytuł pracy: Opatrunek 3M™ Tegaderm™ CHG

Agencja/Firma: H2H.tech

Klient: Volkswagen Group Polska

Marka (produkt): Seat

Tytuł pracy: Seat For Business

Kategoria: CSR

Agencja/Firma: Deloitte Digital

Klient: PepsiCo

Marka (produkt): Pepsi

Tytuł pracy: Up Up Hippo

Agencja/Firma: Afekt

Klient: Orange Polska

Marka (produkt): Orange

Tytuł pracy: Kluby Sportowe Orange

Agencja/Firma: El Padre

Klient: PGE Obrót SA

Marka (produkt): PGE

Tytuł pracy: Daj się oświecić

Kategoria: Non profit

Agencja/Firma: .bringMore Advertising, Media Group, Profile

Klient: Instytut Żywności i Żywienia

Marka (produkt): Kampania społeczna

Tytuł pracy: Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!

Agencja/Firma: Agencja .bringMore advertising

Klient: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

Marka (produkt): Kampania społeczna

Tytuł pracy: Wybieram pomoc

Agencja/Firma: Cheil Worldwide Poland

Klient: Stowarzyszenie FilmForum

Marka (produkt): 1 procent

Tytuł pracy: Filmowi 1%

Agencja/Firma: Produkcja Anna Skała, Purple Talents, San Markos, Melting Pot

Klient: Fundacja Zwierzęca Polana

Marka (produkt): Kampania Społeczna

Tytuł pracy: Dopasowani Kompani

Kategoria: Design

Agencja/Firma: Deloitte Digital

Klient: Deloitte Digital

Marka (produkt): Weekendarz 2017

Tytuł pracy: Weekendarz 2017 – Nie samym to do człowiek żyje

Agencja/Firma: Just

Klient: Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja

Marka (produkt): Dziki Sad

Tytuł pracy: Dziki Sad – opakowania

Kategoria: Open

Agencja/Firma: Interactive Systems OKIA

Klient: Kompania Piwowarska

Marka (produkt): projekt multibrand

Tytuł pracy: Program motywacyjny Oxygen

Agencja/Firma: Polymus

Klient: HP

Marka (produkt): HP DeskJet Ink Advantage Ultra 4729

Tytuł pracy: HP – Dzieła zebrane – 3 000 stron ku pokrzepieniu serc

Agencja/Firma: Just

Klient: PKN ORLEN

Marka (produkt): Orlen

Tytuł pracy: Kibicuję

Kategoria: Salon odrzuconych

Agencja/Firma: Digital Kingdom

Klient: Lotte Wedel

Marka (produkt): Wedel Kids

Tytuł pracy: Wedel Kids w świecie Minecraft

Projekt: Netizens