Nominacje 2009



KategoriaAgencjaKlientMarka (produkt)Tytuł pracy
Wysyłka bezpośrednia BtoBsmARTcatRandstadUsługi pracy tymczasowej i human resources„Akcja lokalizacja”
Saatchi & Saatchi PolandAlWaseet International PolandWaseet„Waseet – lunch-box”
Koledzy Strategia & KreacjaKoledzy Strategia & KreacjaKoledzy Strategia & Kreacja„Pompony/śnieżki”
Program lojalnościowy BtoCMRM WorldwideMaybelline New YorkMaybellineMaybellinetrends.pl
Grupa Pino/Prv.plGrupa Pino/Prv.plPino.pl„Pinomania”
ArtegenceAlior BankAlior Bank„Zbuduj z nami nowy bank!”
Program lojalnościowy BtoBData SolutionsImperial Tobacco PolskaImperial Tobacco„Dymek”
Data SolutionsZelmer SAUrządzenia AGD Zelmera„Zelmer – niezawodnie zwiększamy obroty”
MarketShareBSH Sprzęt Gospodarstwa DomowegoAGD Bosch i Siemens„BSH Formuła – zdobądź grand prix”
IQ MarketingDiscovery Media PolskaDiscovery„Discover the World”
Promocja sprzedaży BtoCPeppermintKompania PiwowarskaLech„Lech Urban Game”
ArtegenceUnilever PolskaClear„Co kryje prawda?”
Tequila\Polska, NetizensUnilever PolskaAlgida/Magnum„Czekoladowa przyjemność Magnum”
Promocja sprzedaży BtoBAlbedo Marketing Nestlé Polska Nestlé Ice Cream„Złoty sezon”
Experiential marketing - event marketingHeureka Huge IdeaCarey Agri International – PolandCampari„Campari – gra wstępna”
Tequila\Polska, DDBKompania PiwowarskaTyskie„Tyska wielka flaga kibica”
Euro RSCG 4DCarlsberg PolskaCarlsberg„Fan Park UEFA 2008”
PKN OrlenPKN OrlenPKN Orlen i Verva„Orlen Monster Jam”
Experiential marketing - field marketingOption OneLU Polska SATuc„Sampling uliczny Tuc”
GlobMedia PolskaLink4 TU SAUbezpieczenia komunikacyjne„Linkołajki, czyli mikołajki w marcu”
Great Open HousePolkomtelPlus„Umowa minutowa – widać wyraźnie korzyści i oszczędności”
Experiential marketing - pozostałe formyPeppermintTUI PolandOferta zimowa 08/09„Śnieg w lecie”
Tequila\Polska, RC2 Raczkiewicz Chenczke ConsultantsKompania PiwowarskaTyskie„Tyskie pomniki”
Momentum WorldwideMicrosoft PolskaGra „Gears of War 2” na konsolę Xbox 360„Schody”
Marketing internetowy - serwis internetowyK2 Internet SAP4Playwww.przejdzdoplay.pl
K2 Internet SAVolvo Auto PolskaVolvo XC 60www.projektxc60.k2.pl
Tequila\Polska, NetizensUnilever PolskaAlgida/Magnum„Czekoladowa przyjemność Magnum”
Marketing internetowy - kampania internetowaMindshareCastrolCastrol Index„Castrol Index”
ArtegenceAlior BankAlior Bank„Zbuduj z nami nowy bank!”
Cube GroupLPP SAReservedKampania sprzedażowa letniej kolekcji marki Reserved
180heartbeatsSamsung Electronics PolskaNotebook Samsung Q45„Longersi – lekkie jest życie z notebookiem Samsung Q45”
Marketing internetowy - SEMPerformance MediaSamsung Electronics PolskaSamsung Diamond„Pralki z linii Diamond”
Marketing internetowy - marketing wirusowyArtegenceArtegenceArtegence„Prasa drukowana umrze w 2012!”
Tribal DDBTribal DDBTribal DDB„Biją mnie Niemcy”
Interactive Solutions, Soda TeamPepsi-ColaPepsiTelewizja24.tv
Marketing mobilnyMobiJoy!Kompania PiwowarskaTyskie„Mobilne flagi Tyskie”
MobiJoy!Imperial TobaccoWest„West – make it your summer”
TelemarketingTeleperformance PolskaRWE PolskaRWE – usługi energetyczne„Outsourcingowe contact center RWE”
Call Center Poland„Dr Josef Raabe” Spółka WydawniczaPoradniki branżowe„Telefoniczna sprzedaż poradników branżowych”
Call Center PolandMTU – Moje Towarzystwo Ubezpieczeń SAUbezpieczenia MTU„MTU – telesprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych oraz mienia”
Direct Response AdvertisingDDBEurobank SAKredyt gotówkowy„Jeden kredyt, dwie promocje”
Kampania zintegrowana BtoCOrangeblueBiuro Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii w Polsce, Extenda, AsemesaOlives from Spain„Kochanie, pamiętaj o hiszpańskich oliwkach!”
ArtegenceUnilever PolskaClear„Co kryje prawda?”
Tequila\Polska, RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, DDBKompania PiwowarskaTyskie„Tyskie Euro 2008”
Tequila\Polska, Tribal DDB, DDBUnilever PolskaLipton Yellow Label„Lipton. Przejdź na żółtą stronę nagród”
180heartbeatsSamsung Electronics PolskaNotebook Samsung Q45„Longersi – lekkie jest życie z notebookiem Samsung Q45”
Kampania zintegrowana BtoBKoledzy Strategia & KreacjaKoledzy Strategia & KreacjaKoledzy Strategia & Kreacja„Kolegom żyje się lepiej”
PrografixPrografixPrografix„Gwiazdy na planie”
Non profitGrupa EskadraTatrzański Park NarodowyTatrzański Park Narodowy„Szanuj przyrodę”
BBDO WarszawaKomenda Główna Policji„Użyj wyobraźni”
PrzeagencjaStowarzyszenie Przyjaciół Integracji„Twój 1% przełamie bariery”
Golden Arrow DesignPompidouCentrum Artystyczne „Fabryka Trzciny”Centrum Artystyczne „Fabryka Trzciny”„Katalog jubileuszowy”
Focus Media GroupBrown-Forman PolskaFinlandia Vodka„Finlandia Vodka Ice-box”
IQ MarketingGhelamco PolandWoronicza Qbik – inwestycja mieszkaniowa„Woronicza Qbik. Life re/designed”
Euro RSCG 4DPolmos BiałystokŻubrówka„Źdźbło inaczej”
Golden Arrow OpenTequila\PolskaPolkomtel SA36,6„Spokoloko 36,6”
SchulzSchulzOśmiornica – nowy smak tradycji„Ośmiornica – nowy smak tradycji”
Salon OdrzuconychIQ MarketingUnilever PolskaLipton„Lipton. Inspiruje wyobraźnię”
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2017 VFP Communications Ltd. oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu
Projekt: Netizens