Jury 2014



Obrady jury dziewiątej edycji konkursu Golden Arrow pod przewodnictwem dyrektora marketingu PKN Orlen Leszka Kurnickiego odbyły się dnia 10 czerwca br. Na short-liście znalazły się 72 projekty, wyróżniono 32 prace i przyznano
16 statuetek.

Ogłoszenie wyników i gala konkursu Golden Arrow odbędą się 26 czerwca 2014 r. w Fabryce Trzciny.


Fotorelacja z obrad jury:

Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014
Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2014



Przewodniczący jury

Leszek Kurnicki

Leszek Kurnicki

dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN ORLEN SA

Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Politechniki Gdańskiej. Ukończył studia doktoranckie na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego.

Do sierpnia 2008 roku prezes zarządu luksemburskiego towarzystwa inwestycyjnego Green Venture SA odpowiedzialny za akwizycje i przekształcenia spółekoraz realizacje nowych projektów biznesowych.Obecnie dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen SA, członek zarządu AB Ventus Nafta, członek rady nadzorczej Orlen Deutschland A.G.Od 2012 roku członek zarządu Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Członek jury wielu konkursów branżowych: Effie, Kreatura, Superbrands, MP Power Project, Welcome Festival, Konkurs Dyrektor Marketingu Roku, Osobowość Roku MICE Poland. Ekspert branżowy publikujący m.in. w: „Rzeczpospolitej”, „Gazecie Finansowej”, „Media & Marketing Polska”, „Briefie”, „Pressie”. Brał udział w wielu debatach związanych ze sponsoringiem, CSR i strategią brandingową organizowanych przez takie tytuły, jak: „Forbes”, „Newsweek”, „Puls Biznesu”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Brief”. Prelegent na wielu konferencjach związanych z marketingiem.

Otrzymał tytuł Człowieka Marketingu i Sprzedaży Roku 2010 magazynu „Brief” i Dyrektora Marketingu Roku 2010 w konkursie branżowym organizowanym przez serwis Mediarun oraz nominację w konkursie Osobowość MICE Poland 2012.

Przedstawiciele marketerów:

Gabriela Antczak

Gabriela Antczak

dyrektor marketingu firmy Kupiec

Ma ponad 14-letnie doświadczenie w budowaniu i realizacji strategii marketingowych w branży FMCG. Od czterech lat jest dyrektorem marketingu w firmie Kupiec, jednego z liderów wśród polskich firm spożywczych. Autorka poradnika “Mali mogą więcej!” będącego efektem doświadczeń z pracy w charakterze doradcy w sektorze MŚP. Laureatka konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2012 w kategorii wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie.

Katarzyna Jóźwik

Katarzyna Jóźwik,

członek zarządu Provident Polska, dyrektor ds. marketingu

Absolwentka Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej, ma 18-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu i rozwoju biznesu, zdobyte w firmach sektora FMCG oraz w globalnych instytucjach finansowych. Panelistka i prelegentka w wielu konferencjach biznesowych i branżowych.

W Provident Polska jest odpowiedzialna za strategię marketingową spółki, w tym zarządzanie marką, rozwój oferty produktowej, obszar badań i analiz, zarządzanie relacjami z klientami oraz całokształt działań komunikacyjnych w mediach. W roku 2013 była odpowiedzialna za wprowadzenie marki Provident na rynek litewski.Wcześniej kierowała departamentami marketingu i produktów w Deutsche Bank PBC SA, a także zarządzała pracą biura marketingu bezpośredniego i mikromarketingu w Citibanku. Wcześniej pracowała jako brand manager w PZ Cussons, IP Klucze i Nutricii.

Piotr Kolejwa

Piotr Kolejwa

country manager marki Fiat Professional, Fiat Auto Poland S.A.

Urodzony 16 grudnia 1967 roku. Specjalista w zakresie marketingu i sprzedaży w branży motoryzacyjnej. Ukończył Politechnikę Warszawską i studia podyplomowe na SGH.Współpracował z firmami DIM'84, Alfa Romeo Twardowski, Silcom Polska.W latach 1996-2004 pracował w Euro RSCG Poland, obsługiwał m.in. Simplusa i Peugeota.Od 2004 roku związany z Fiat Auto Poland, obecnie jako country manager marki Fiat Professional odpowiedzialny za utrzymanie i umocnienie wiodącej pozycji marki na rynku samochodów dostawczych w Polsce.

Michał Kramarz

Michał Kramarz

head of retail, finance & travel Google Poland

Z branżą internetową związany od 2004 roku. W Google Poland od początków istnienia polskiego oddziału, a więc od 2006 roku. Odpowiada za pracę zespołu wspierającego kluczowych klientów w branżach handlu tradycyjnego, e-commerce, finansów i turystyki. Absolwent International Faculty of Engineering na Politechnice Łódzkiej oraz Executive MBA Towson University/University of Maryland.

Edwin Osiecki

Edwin Osiecki

dyrektor marketingu DHL

Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu zdobyte na różnych poziomach wielu organizacji biznesowych. Od 11 lat związany z DHL Express (Poland), gdzie obecnie pełni funkcję wiceprezesa i członka zarządu. Jako dyrektor działu marketingu i sprzedaży odpowiada za rozwój biznesu DHL w Polsce, wdrażanie strategii marketingowej oraz rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientami.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, prezes i jeden z założycieli organizacji charytatywnej Fundacja Pomocy Jedni Drugim. Pasjonat życia i podróży.

Arkadiusz Rochala

Arkadiusz Rochala

dyrektor marketingu i rozwoju Sodexo Benefits and Rewards Services

W firmie Sodexo Benefits and Rewards Services pracuje od 2006 roku, zarządza produktami w ramach segmentów Motywacja Pracowników oraz Lojalność i Motywacja w Biznesie, które należą do głównych obszarów działalności biznesowych firmy na rynku w Polsce. Odpowiada za marketing i rozwój, współtworząc oraz realizując strategię budowania przez firmę pozycji lidera w zakresie kompleksowych rozwiązań lojalnościowych i motywacyjnych. Jest członkiem Executive Committee Sodexo Benefits and Rewards Services Polska. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu, trade marketingu oraz w obszarze budowania strategii spółek funkcjonujących zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach: Kama Foods SA, Altadis Polska, Kamis-Przyprawy SA, gdzie odpowiadał za wprowadzenie produktów firmy na rynki Rosji, Ukrainy i Rumunii, oraz Scandinavian Tobacco SA, gdzie był odpowiedzialny zarówno za działania marketingowe, jak i trademarketingowe.
Absolwent Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu na kierunku Finanse i Bankowość. Wolny czas lubi spędzać z rodziną i poświęcać na aktywne uprawianie sportu (tenis, bieganie, narty), często za towarzysza ma ulubionego psa wilczura.

Przedstawiciele agencji:

Paweł Antkowiak

Paweł Antkowiak

managing partner Albedo Marketing

Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej i Wydziału Fizyki UAMw Poznaniu. Związany z branżą marketingową od 17 lat. Od 2002 roku zarządza agencją Albedo Marketing, której jest współzałożycielem. Agencja pod jego kierownictwem otrzymała wiele nagród i wyróżnień, m.in. za najlepszą promocję sprzedaży, program lojalnościowy i przesyłkę bezpośrednią. W ubiegłym roku agencja zdobyła nagrodę Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku 2013 przyznaną przez miesięcznik „Media & Marketing Polska”. Żonaty, ma dwie córki.

Małgorzata Begier

Małgorzata Begier

executive director Havas Engage Warsaw

Z branżą reklamową związana od początku swojej kariery, tj. od 2002 roku. W Havas Engage Warsaw od 2006 roku. Ekspert w zakresie experiential marketingu, field and event marketingu. Pracowała dla marek z portfolio firm: Coca-Cola, Unilever, Reckitt Benckiser, Storck, Agros Nova, Kompania Piwowarska, CEDC, i wielu innych z branży FMCG. Była odpowiedzialna za prowadzenie zespołu skierowanego do wyłącznej obsługi wszystkich marek z portfolio Unilevera. Od 2008 roku obsługiwała też projekty z zakresu experiential samplingu dla kluczowych marek Coca-Cola.

Olgierd Cygan

Olgierd Cygan

CEO/managing partner Digital One

Prowadzeniem działań marketingowych w internecie zajmuje się od 1996 roku. Główny udziałowiec i prezes zarządu agencji interaktywnej Digital One, w której odpowiedzialny jest przede wszystkim za kluczowe decyzje i właściwy kierunek rozwoju firmy. Członek, założyciel fundacji Media Klaster oraz główny pomysłodawca Filmteractive – międzynarodowego wydarzenia poświęconego innowacyjnym treściom i rozwiązaniom audio/wideo. Arbiter w Komisji Etyki Reklamy. W latach 2003-2006 był prezesem zarządu Interactive Advertising Bureau Polska, a w latach 2010-2013 członkiem zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Obecnie jest aktywnym uczestnikiem życia obydwu organizacji. Ukończył Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Łódzkim. Wolny czas poświęca m.in. na budowanie konstrukcji z klocków Lego, najchętniej w tematyce „Gwiezdnych Wojen”.

Marek Kosakowski

Marek Kosakowski

managing director Data Solutions

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z gospodarki elektronicznej. Dyrektor zarządzający \Data Solutions od 2009 roku, wcześniej odpowiedzialny za rozwój biznesu na stanowisku business development director.
Współautor pierwszego w Polsce badania dotyczącego insightów determinujących tworzenie lojalności Loyalty Insight.
W ostatnich latach prowadził zespoły projektowe z zakresu marketingu bezpośredniego, wsparcia sprzedaży, budowania lojalności oraz CRM m.in. dla Sabmiller, Nestle, Ferrero, Samsung, Zelmer, Coffeeheaven.

Krzysztof Kuwałek

Krzysztof Kuwałek

prezes zarządu BrainJuice Group

Ma kilkunastoletnie, międzynarodowe doświadczenie w obszarze zarządzania, marketingu oraz prowadzeniu projektów internetowych zarówno na rynku B2B, jak i B2C.Jest specjalistą w budowaniu strategii biznesowych, planowaniu strategicznym, prowadzeniu projektów start-upowych, zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz marketingu interaktywnym. Odpowiadał za tworzenie i rozwój w Polsce m.in. takich firm, jak Panorama Firm, Claritas i Acxiom. Kierował europejskim oddziałem amerykańskiej agencji interaktywnej Digital Impact, wprowadzając ją na rynki zachodniej Europy. Zarządzał również filią Acxiom w regionie Azji i Pacyfiku, odpowiadał m.in. za akwizycje na tamtejszym rynku. Absolwent programów menedżerskich na Harvard Business School, Columbia University, Northwestern University. Ukończył studia na Uniwersytecie Gdańskim oraz Akademii Morskiej. Poza własną pracą pasjonuje go odkrywanie tego, jak naprawdę żyją ludzie w różnych zakątkach świata.

Dawid Lekszycki

Dawid Lekszycki

creative supervisor w agencji Focus Advantage

W branży reklamowej od 1995 roku, pierwsze szlify zdobywał z McCann Ericson Paris, w Polsce pracował m.in. dla Arc Worldwilde (LeoBurnett Group)i Rapp Collins (DDB Communication Group), obsługiwał takie marki, jak: TP SA, PZU SA, Era, Plus czy Mazda.
W Focus Advantage zajmuje się kierowaniem pracą zespołów kreatywnych oraz tworzeniem i zarządzaniem projektami IMC dla Telewizji Polsat, ING Życie, Brown-Forman Polska (marka Finlandia Vodka i Jack Daniel’s), Samsung i Bouygues Immobiller Polska. Ducha rywalizacji ma we krwi, więc po godzinach najczęściej można go spotkać na torach i OES-ach w amatorskich wyścigach samochodowych, a w sieci na stworzonym przez siebie w 2013 roku portalu zrzeszającym motomaniaków – SieScigam.pl.

Marcin Maj

Marcin Maj

wiceprezes zarządu OS3 Group

Urodził się 11 listopada 1979 roku. Absolwent dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. W branży reklamowej nieprzerwanie od 15 lat.
W OS3 pojawił się 11 lat temu, początkowo jako new media development manager, później jako client service director i Warsaw branch manager.
W 2004 roku został członkiem zarządu firmy, a dwa lata później jej dyrektorem zarządzającym, obejmując tym samym pakiet udziałów spółki. W tym czasie udało mu się pozyskać szereg kluczowych klientów w Polsce i za granicą.
Do jego zadań należy koordynowanie spółek wchodzących w skład OS3 Group SA (Faster & Better, MobilneGo, Mr Target, OS3, Ostryga, Wydaje.pl) i wzmacnianie ich pozycji na rynku polskim i międzynarodowym.

Jest specjalistą w zakresie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego. Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej oraz Uczelni Łazarskiego, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, Juror w konkursach PNSA i Effie. Autor artykułów eksperckich („Brief”, „Media & Marketing Polska”, „Marketing w Praktyce” etc), współautor, książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”.
Gość programów telewizyjnych oraz radiowych.

Stefan Nowak

Stefan Nowak

managing director Marketing House

Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem specjalizujący się w efektywnym zastosowaniu innowacji w biznesie (produkt, technologia, marketing), ze szczególnym naciskiem na digital/mobile/VAS. Jest ekspertem w obszarze mobile (mPayments, mCommerce oraz mMarketing), ma też bogate doświadczenie zawodowe w dziedziniee-marketingu, relationship marketingu i data analytics.
Do Marketing House dołączył w 2013 roku z Grupy Nokaut.pl, w której przez ostatni rok pełnił funkcję doradcy zarządu. Wcześniej pracował jako strateg/business developer na rzecz należącej do Łukasza Wejcherta spółki Dirlango (m.in. rozwijał projekt Virgin Mobile w Polsce). Był także związany z Onet.pl, gdzie jako head of mobile odpowiadał za strategię, partnerstwai kształtowanie produktu mobilnego, oraz z polskim oddziałem agencji konsultingowo-reklamowej Wunderman (grupa Young & Rubicam Brands − WPP), w której piastował stanowisko dyrektora zarządzającego. Na swoim zawodowym koncie ma także pracę dla sieci komórkowej Play, gdzie przez blisko cztery lata pełnił funkcję portals & eMarketing directora.
Występuje jako ekspert na różnych konferencjach, w tym m.in. na Forum Ekonomicznym w Krynicy.

Maciej Ossowski

Maciej Ossowski

director of education & CEE business development GetResponse

Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Obecnie pełni funkcję dyrektora działu edukacji oraz rozwoju rynku w regionie CEE w firmie Implix (http://www.implix.com), dostawcy GetResponse (http://www.getresponse.pl), wiodącej platformy do e-mail marketingu, obecnej na międzynarodowym rynku od ponad 12 lat.
Redaktor naczelny EmailMarketing.pl oraz publicysta wiodących blogów e-mailmarketingowych, tj. Deliverability.com czy EmailExpert.org. Aktywny działacz w polskich i międzynarodowych organizacjach branżowych: MAAWG (http://www.maawg.org), EEC (http://www.emailexperience.org/), ESPC (http://www.espcoalition.org/) czy IAB Polska (grupa robocza e-mail marketing).

W GetResponse odpowiedzialny jest za współpracę z kluczowymi klientami na rynku polskim i amerykańskim, reprezentowanie firmy na eventach branżowych, również w roli prelegenta, oraz monitorowanie dostarczalności e-maili.

Anna Robotycka

Anna Robotycka

managing partner FaceAddiced

Założycielka i managing partner agencji FaceAddiced. Odpowiada za współzarządzanie agencją i merytoryczną jakość realizowanych przez nią projektów. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek na rynkach europejskich oraz w mierzeniu ich efektywności. Była odpowiedzialna m.in. za komunikację, PR oraz social media wszystkich marek AmRestu na 7 rynkach, w tym w USA i Rosji. Jest ekspertką zarządzania kryzysowego. Przeprowadziła wiele szkoleń z zakresu PR, e-PR oraz social mediów dla członków zarządów firm i kadry menedżerskiej.

Agnieszka Kopińska

Agnieszka Kopińska

współwłaścicielka Africa Line, właściciela marki Incentive Care

Ukończyła geografię na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz podyplomowe studia menedżerów turystyki na SGH. Uczestniczyła w licznych szkoleniach, m.in. „Turystyka odpowiedzialna” w ramach projektu „Post-turysta”. Jej pasją jest Afryka, przez kilka lat prowadziła biuro Africa Line w Nairobi. Specjalizuje się w przygotowaniu i obsłudze najbardziej nietypowych wyjazdów, dużych grup incentive, ale także kameralnych, często bardzo ekskluzywnych podróży. W 2013 roku Africa Line otrzymało wyróżnienie Golden Arrow w kategorii program incentive za projekt „Misja Kilimanjaro”. Od 2014 roku Agnieszka Kopińska jest członkiem SITE oraz pełni funkcję członka zarządu w SOIT, zajmuje się komunikacją i marketingiem. Prywatny czas spędza bardzo aktywnie, przemierzyła na rowerze Republikę Środkowej Afryki, kocha góry, trekkingi i wspinaczkę.

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2017 VFP Communications Ltd. oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu
Projekt: Netizens