Jury 2013



Przewodniczący jury

Piotr Strzelczyk

Piotr Strzelczyk

dyrektor marketingu Beauty Care, Henkel Polska

Ma ponad piętnastoletnie doświadczenie w biznesie w obszarach marketingu i sprzedaży w sektorach FMCG i consumer electronics (AGD). Za wybitne osiągnięcia w dziedzinie marketingu i rozwój marek kosmetycznych Henkla został w ubiegłym roku wyróżniony tytułem Chief Marketing Officer 2012 w kategorii Marketer Roku 2012.Od 4 lat w Henkel Polska odpowiada za strategię i całość działań marketingowych firmy w sektorze kosmetycznym. W tym czasie przyczynił się do wprowadzenia firmy na pozycję numer 1 na rynku kosmetycznym. Wcześniej przez blisko 4 lata pracował w Whirlpool, pełniąc funkcję dyrektora marketingu Polski i krajów bałtyckich, a wcześniej dyrektora sprzedaży.W latach 1998-2005 pracował w firmie Unilever, gdzie zdobył bogate doświadczenie na stanowiskach brand managera, trade marketing managera, category managment managera a także key account managera.Pior Strzelczyk jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing.Żonaty, szczęśliwy ojciec dwójki dzieci. Pasjonuje go bieganie na długich dystansach.

Przedstawiciele marketerów:

Michal Dolny

Michal Dolny

dyrektor departamentu marketingu, Netia

Absolwent wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 18 lat zawodowo związany z marketingiem. Od roku 1997 koordynował działania promocyjno - reklamowe w firmie Trefl SA, największym producencie puzzli i gier w Polsce. W 1999 roku rozpoczął karierę w Netii. Od roku 2006 jako dyrektor marketingu odpowiada za działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe. Współautor wielu sukcesów rynkowych spółki, współodpowiedzialny za stworzenie i realizację strategii marketingowej, która uczyniła z Netii wiodącego, alternatywnego operatora usług dostępu do internetu i telefonii stacjonarnej dla klientów indywidualnych oraz kompleksowych usług telekomunikacyjnych dla biznesu. Marketing Manager Roku 2011 branży telekomunikacyjnej według „Media & Marketing Polska”, współlaureat prestiżowych nagród: Effie, KTR, Kreatura, Red Dot Design Awards, European Design Awards i wielu innych.

Piotr Lipiński

Piotr Lipiński

senior marketing & PR manager, Payback

Piotr Lipiński jest odpowiedzialny za strategię komunikacji marki Payback, badania marketingowe oraz public relations. Z Programem związany jest od stycznia 2009 roku. Uczestniczył w przygotowaniach do wprowadzenia Paybacku na rynek polski. Ma wieloletnie doświadczenie w dziedzinie marketingu. Zdobywał je w międzynarodowych firmach FMCG, m.in. Danone i LU Polska, oraz w obszarze B2B w dziale profesjonalnym Wella Polska. Piotr Lipiński jest absolwentem Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończył studia podyplomowe z zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i Ecole des Hautes Etudes Commerciales (HEC) w Paryżu. Posiada również dyplom London School of Public Relations. Jego pasją jest planowanie dalekich podróży i ich realizacja. Ponadto interesuje się muzyką i filmem z różnych stron świata.

Patrycja Klarecka

Patrycja Klarecka

dyrektor departamentu marketingu, Bank Zachodni WBK

Z Bankiem Zachodnim WBK związana od lipca 2010 r. Jako dyrektor departamentu marketingu odpowiada za strategię i komunikację marketingową banku skierowaną do klienta indywidualnego i biznesowego oraz za komunikację interaktywną i badania marketingowe. Wiedzę z zakresu komunikacji marketingowej i internetowej z sukcesem wykorzystywała m.in. w Telewizji Polskiej, gdzie pracowała w latach 2004-2010. Jako dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP odpowiadała za całokształt działalności telewizji publicznej w internecie. Projekty komunikacyjne realizowała również w PZU SA, gdzie w latach 2002-2004 była zastępcą dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej. Jest absolwentką Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Tomasz Kosko

Tomasz Kosko

media manager, Polpharma

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku zarządzanie i marketing oraz podyplomowych studiów z zakresu psychologii reklamy na Uniwersytecie Warszawskim.Z rynkiem mediów i reklamy związany od 10 lat. Doświadczenie zdobywał zarówno w domach mediowych (PanMedia Western, ZenithOptimedia), jak i po stronie marketerów. W latach 2010-2012 związany z działem marketingu US Pharmacii, gdzie odpowiadał za strategie mediowe marek takich, jak Apap, Ibuprom czy Gripex. Obecnie na stanowisku media managera Polpharmy zarządza budżetem mediowym oraz współtworzy strategie mediowe brandów farmaceutycznych z portfolio grupy.

Dariusz Sas

Dariusz Sas

manager marketing, Philip Morris Polska

W Philip Morris Polska jest odpowiedzialny za planowanie, tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowych dla marek z segmentów Premium (Marlboro i She) oraz Below Premium (L&M).W trakcie pracy w Philip Morris Polska zdobywał doświadczenie zawodowe w działach sprzedaży, trade marketingu oraz kluczowych klientów detalicznych. W latach 2007-2009 odpowiedzialny za zarządzanie działaniami marketingowymi i rozwojem produktowym marek segmentu premium na rynkach Litwy, Łotwy i Estonii.Wolny czas poświęca rodzinie, pasjom sportowym (tenis, narty, brydż) oraz fotografii.

Anna Telakowiec

Anna Telakowiec

marketing director, Bonduelle Polska

W ostatnich latach odpowiadała za strategie marek na rynku polskim i krajów Europy Środkowo-Wschodniej, rozwijając strategie kampanii reklamowych marek spożywczych, jak Wedel, farmaceutycznych, jak Apap, Ibuprom.Obecnie dyrektor marketingu Bonduelle Polska i kraje bałtyckie, wcześniej związana z Cadbury Wedel, Gillette, SC Johnson, Mars Inc., Shell.Absolwentka warszawskiej SGH oraz Chartered Institute of Marketing w Anglii. Prelegent konferencji branżowych oraz juror konkursów komunikacji marketingowych w Polsce.

Marta Życińska

Marta Życińska

dyrektor biura marketingu, Grupa PZU

Z Grupą PZU związana od ponad 4 lat najpierw jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej, a od prawie 2 lat jako dyrektor marketingu. Poprowadziła jeden z ostatnich projektów strategicznych firmy, jakim było odświeżenie marki i logo. Wcześniej związana z PTK Centertel, gdzie przez 6 lat najpierw budowała markę Idea dla Firm a następnie brała udział w rebrandingu na Orange a później kierowała komunikacją masową tej marki. Jeszcze wcześniej związana z sektorem FMCG. Absolwentka Brock University w Kanadzie na kierunku Marketing. Dodatkowo ukończyła Filologię Angielską w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, co bezpośrednio wiążę się z jej hobby czyli językiem angielskim.

Przedstawiciele agencji:

Jan Biłyk

Jan Biłyk

CEO, Laurens Coster

Od 1,5 roku kieruje agencją Laurens Coster. Na co dzień prowadzi projekty m.in. dla Orange w obszarze direct mailingu i email marketingu. W wolnym czasie przeciera szlaki w zaprzęganiu do codziennej agencyjnej pracy zaawansowanych systemów klasy campaign management i business inteligence firmy IBM. Kierowana przez niego agencja została dwukrotnie nominowana i raz wyróżniona w ubiegłorocznej edycji Golden Arrow w kategorii wysyłka bezpośrednia B2C. Ukończył marketing na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz metody ilościowe w Szkole Głównej Handlowej. Miłośnik nieoczywistego łączenia różnych technologii.

Robert Witkowski

Robert Witkowski

creative director, Momentum Worldwide

W reklamie od 2002 roku, przez siedem ostatnich lat na stanowisku dyrektora kreatywnego w czołowych agencjach. Koncentruje się na wysokiej jakości twórczej dostarczanego produktu głównie w zakresie BTL. Praca w zakresie zarówno projektowania graficznego i reklamy zapoczątkowana w Warszawskiej Akademi Sztuk Pięknych. Pracował dla największych klientów na rynku: Pepsi, Frito Lay, Marsa, Mentosa, Coca-Coli, Wyborowej, Knorra, Skody, BMW, Daimler Chryslera, Ery, Playa, Deutche Banku, Master Card. Kariera zawodowa objeła pracę w BBDO, Proximity BBDO, Polymus, Lowe GGK, DougFaberFamily, Momentum Worldwide.

Maciej Skrzypczak

Maciej Skrzypczak

client service director & partner w Lubię To – Social Media Agency

Od początku kariery zawodowej związany ze sferą social mediów. W latach 2008 – 2010, jako group account manager w Interactive Solutions/Saatchi & Saatchi Digital zarządzał działem social media agencji, prowadząc działania w społecznościach dla takich marek, jak: Heyah, Era, Pepsi, P&G. Od grudnia 2010 w ramach Lubię To współzarządza Agencją Roku Social Media 2012 (za „M&MP”, VI 2012), obsługującą takie marki, jak: Nivea, Starbucks, Virgin Mobile, Redd’s, H&M. Absolwent Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych UAM, magister psychologii, doktorant na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Prywatnie miłośnik podróży i gier komputerowych.

Przemyslaw Orłowski

Przemyslaw Orłowski

managing director, Marketing House

Z Marketing House związany od 1998 roku. W 2006 roku objął stanowisko managing directora i od tego czasu zarządza agencją, która specjalizuje się w marketingu relacyjnym i indywidualnej komunikacji na masową skalę. Kieruje zespołem specjalistów odpowiedzialnych za kompleksową realizację projektów dla wszystkich klientów agencji.W 2011 roku Marketing House zdobyło tytuł Agencji Roku w rankingu agencji marketingu zintegrowanego przeprowadzonym przez „Media i Marketing Polska”.Przemysław Orłowski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, wolne chwile poświęca na lekturę i bieganie, które jest jego pasją.

Tomasz Pakulski

Tomasz Pakulski

dyrektor marketingu i sprzedaży, Redlink

Od wielu lat związany z rynkiem marketingu bezpośredniego. Odpowiedzialny za wdrażanie klientów i zarządzanie ich działaniami e-mail i mobile marketingowymi. Współpracuje z osobami zarządzającymi największymi programami lojalnościowymi w Polsce, dbając o optymalizację budżetów, wprowadzanie nowych rozwiązań komunikacyjnych oraz osiąganie jak najwyższych wskaźników efektywności realizowanych kampanii marketingowych.

Łukasz Smoliński

Łukasz Smoliński

partner i wiceprezes zarządu ds. rozwoju biznesu, grupa kapitałowa Andmore*

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Od ponad 7 lat związany z rynkiem reklamy. Karierę zawodową na rynku komunikacji marketingowej rozpoczynał w Momentum Worldwide (McCann Worldroup), gdzie zajmował się obsługą takich klientów, jak: Bank BGŻ, Microsoft, Dulux, LOT czy Wilo Polska. W latach 2007-2010 pracował w Grupie TP, gdzie odpowiadał za kampanie ATL, BTL, działania internetowe oraz niestandardowe dla marek TP oraz Orange. Założyciel i managing director agencji non standard Brainshake, która od kwietnia 2012 roku działa w ramach Grupy Andmore. Prywatnie kolekcjoner niezapomnianych wrażeń z bliższych i dalszych podróży, koneser wina i egzotycznych przysmaków, piłkarz, cyklista i tenisista amator.
* Grupa Andmore skupia agencje wyspecjalizowane w różnych obszarach komunikacji marketingowej, badań i produkcji takie jak, ArtGraph, Brainshake, SocialArt, Orbita, Esense, FotoGraph, Brainlab.

Mariusz Winkler

Mariusz Winkler

prezes zarządu, Instytutu Marketingu i Komunikacji Inmark

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze tworzenia i zarządzania projektami marketingowymi. Z branżą marketingu bezpośredniego jest związany od początku jej istnienia. Uczestnik i organizator licznych konferencji i szkoleń, w trakcie których prowadził wykłady z zakresu marketingu bezpośredniego i zrządzania bazami danych. Członek założyciel PSM SMB. Uczestnik porozumienia środowisk firm działających w sektorze komunikacji marketingowej, które doprowadziło do powstania FZMB (Federacji Związków Komunikacji Marketingowej) przy PKPP „Lewiatan”. Współzałożyciel, działającego od 18 lat, Instytutu Marketingu i Komunikacji Inmark, którym obecnie zarządza. Współtwórca i współwłaściciel grupy kapitałowej Inmark, w skład której wchodzą podmioty wyspecjalizowane w opracowywaniu, wdrażaniu oraz prowadzeniu programów lojalnościowych i motywacyjnych.

Zbyszek Wysocki

Zbyszek Wysocki

head of planning, Proximity (Grupa BBDO)

Absolwent Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, Rouen School of Management, Mediów na Uniwersytecie Siegen, Szkoły Strategii Marki SAR oraz Strategii w Miami Ad School.Karierę marketingową rozpoczynał 1998 r. w branży badawczej realizując projekty ilościowe i jakościowe głównie dla Ipsos, GfK oraz PBS/DGA. Szukając drogi do planningu, przeszedł przez seminarium plannerskie McCann Erickson Germany oraz staż w Deutsche-Hochschulwerbung. Po powrocie do kraju trafił na kilka lat do działu planowania strategicznego agencji JWT, gdzie pracował m.in. dla Bayera, Krafta, Polkomtela czy Nokii. Obecnie od kilku lat w ramach grupy BBDO pracuje dla takich klientów, jak: Bayer, CDM Pekao, Wrigley, Mars czy TotalElf. Od półtora roku jako head of planning intensywnie uczestniczy w zdobywaniu nowego biznesu oraz rozwoju agencji Proximity.Prywatnie amator gry na saksofonie, snowboardu i fotografii reportażowej.

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2017 VFP Communications Ltd. oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu
Projekt: Netizens