Jury 2011



Przewodniczący jury:

Anna Tutak-Kordyl

Anna Tutak-Kordyl

Dyrektor Generalny Kategorii Napoje - Pepsi Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o.

Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie, Wydział Handlu Zagranicznego oraz University of Quebec at Montreal (Executive MBA).

Karierę zawodową rozpoczęła w 1993 roku w firmie Procter & Gamble Polska jako assistant brand manager marki Always. Kolejne etapy kariery zawodowej w marketingu osiągała w firmie Kraft Foods Polska. W 2002 roku wyjechała na Węgry, gdzie objęła stanwisko dyrektora marketingu w firmie Kraft Foods. Po powrocie do kraju w 2004 roku objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Agros Nova, a następnie w Tchibo. Od 2010 roku w Pepsi Cola General Bottlers jako dyrektor marketingu, a od stycznia 2011 roku jako dyrektor generalny kategorii napojów.

Jej główne osiągnięcia zawodowe w Polsce to kampania kawy Jacobs Krönung „Prawdziwie królewski aromat”, kampania kawy Maxwell House „Dobry do ostatniej kropli”, wprowadzenie na polski rynek marki batonów 3Bit, kampania soków Fortuna „Bez cukru”, wprowadzenie na polski rynek systemu kawowego Tchibo Cafissimo oraz pomyślne wejście nowej marki napojów energetycznych Adrenaline Mountain Dew.

Przedstawiciele agencji:

Paulina Barlik

Paulina Barlik

planner Grupy BBDO

Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Stypendystka programu Erasmus w Universidade da Coruna. Od 2,5 roku planner w dziale strategii BBDO Group, pracuje dla klientów zarówno BBDO Warszawa, jak i Proximity; w tym m.in. dla: Mars Polska, Mercedes Benz, Vectry, Henkla, Delikatesów Centrum, HP i Marrionaud. Współautorka strategii do kampanii „Użyj Wyobraźni” dla Komendy Głównej Policji nagrodzonej Golden Arrow w 2009 roku i srebrnym Effie w 2010 roku. Wcześniej w Netii na stanowisku młodszego kierownika ds. marki. Doświadczenie zawodowe zdobywała w trakcie staży: w agencji reklamowej: Scholz & Friends i firmy badawczej Agencja Badań Marketingowych (ABM) oraz 4-letniej pracy w rodzinnej firmie public relations Woodstock Leasor Warszawa.

Szymon Grabowski

Szymon Grabowski

prezes i założyciel firmy Implix

Twórca jednej z najpopularniejszych platform do email marketingu na świecie – GetResponse.

Szymon uważany jest za prekursoroa branży e-commerce w Polsce. Pracę nad GetResponse rozpoczął w 1999r. Miał wtedy jedynie 16 lat i budżet w wysokości 200$. Po prawie 12 latach, GetResponse plasuje się w czołówce najpopularniejszych platform do email marketingu na świecie. Z jej usług korzysta 205 tys. klientów z 200 krajów. Pod koniec czerwca 2010 roku została uruchomiona polska wersja GetResponse, która w ciągu 7 miesięcy pozyskała prawie 5000 klientów.

Oprócz GetResponse w potfolio firmy Implix znajdują się ClickMeeting (platforma do spotkań online) oraz PayLane (przetwarzanie płatności internetowych).

Mikołaj Janicki

Mikołaj Janicki

prezes Pro Duct By Business Friends

Karierę w branży reklamowo-marketingowej rozpoczął w 1994 roku w Publicis FCB. Doświadczenie zdobywał w zakresie tworzenia koncepcji, organizacji i koordynacji projektów promocyjnych oraz eventowych. W 1996 roku zarządzał już oddziałem BTL w Publicis FCB realizującym kampanie dla kluczowych klientów agnecji.

Wiedza, ambicja oraz chęć usprawnienia działań marketingowych doprowadziły Mikołaja Janickiego do założenia wraz z Joanną Cichalewską-Piwek w 1998 roku agencji specjalizującej się w projektach z zakresu marketingu bezpośredniego Pro Duct By Business Friends Sp. z o.o. Kampanie realizowane przez zespół Pro Duct BBF wielokrotnie nagradzane były w najważniejszych konkursach marketingowych. Obecnie koordynuje prace związane ze stworzeniem autorskiego narzędzia informatycznego służącego do zarządzania projektami marketingu zintegrowanego – platformy Web Loyalty System. Moduł analityczny WLS oparty jest na metodach statystycznych i data mining.

Mikołaj Janicki jest absolwentem Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego, posiada również dyplom Master of Business Administration (MBA) Oxford Brookes University. Zafascynowany możliwościami tworzenia kampanii marketingowych i analizowania ich wyników przy użyciu metod data mining. Prywatnie – kibic piłki nożnej oraz miłośnik jazdy na rowerze – zdobywca Korony Gór Polskich. Prezes Stowarzyszenia Sportowego – „Amigos”.

Antoine Kolendowski

Antoine Kolendowski

dyrektor generalny Euro RSCG 4D

Antoine Kolendowski ma ponad 15 lat doświadczenia w branży marketing services. Karierę zawodową rozpoczął w 1995 roku w firmie Renault Polska, przez kolejne lata pracował w agencji GGK Direct, a następnie w Ogilvy & Mather Direct. W 1997 roku dołączył do Dialog Galicja (dziś Euro RSCG 4D), zajmując stanowisko dyrektora działu obsługi klienta. W 2001 roku awansował w strukturach Grupy Euro RSCG Poland na stanowisko dyrektora zarządzającego agencji Euro RSCG Marketing House, która pod jego przywództwem stała się niekwestionowanym liderem rynku usług marketingu relacyjnego.

W styczniu 2006 roku powrócił do Euro RSCG 4D na stanowisko dyrektora zarządzającego. Przez ostatnie cztery lata przekształcił Euro RSCG 4D w największą agencję marketingu zintegrowanego w Polsce.

Od 2009 roku jest prezesem zarządu Euro RSCG 4D i członkiem zarządu Euro RSCG Poland.

Antoine Kolendowski studiował nauki polityczne na uniwersytecie w Lozannie,jest absolwentem Institute of Direct Marketing w Londynie.

Magdalena Krakowiak

Magdalena Krakowiak

dyrektor zarządzający Pelargos Sp. z o.o.

Z Pelargos związana od 2001 roku. Początkowo odpowiedzialna za zarządzanie projektem prenatalnym i wdrażanie nowych usług, potem za relacje z największymi partnerami firmy i zarządzanie sprzedażą. Od kwietnia 2008 roku zarządza firmą w Polsce, a od stycznia 2011 roku także spółkami należącymi do Family Service International w Czechach i Słowacji.Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobyła w marketingu branży FMCG.

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Łukasz Smoliński

Łukasz Smoliński

managing director agencji non standard Brainshake

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie klienta, jak i agencji.
Karierę zawodową na rynku komunikacji marketingowej rozpoczął w Momentum Worldwide (McCann WorldGroup), gdzie zajmował się obsługą takich klientów jak Bank BGŻ, Microsoft, Dulux, LOT czy Wilo Polska. W latach 2007-2010 pracował w Grupie TP, gdzie realizował kampanie ATL, BTL, działania internetowe oraz niestandardowe dla marki TP, a następnie jako brand manager Orange odpowiedzialny był za komunikację kierowaną do klienta indywidualnego.

Prywatnie kolekcjoner niezapomnianych wrażeń z bliższych i dalszych podróży, koneser wina i egzotycznych przysmaków, piłkarz i fotograf amator. Wkrótce debiutuje w roli taty.

Alena Suszycka

Alena Suszycka

managing director Tequila\Polska

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Z marketingiem związana od kilkunastu lat. Początkowo zdobywała doświadczenie jako dyrektor marketingu w branży turystycznej i edukacyjnej. Obecnie dyrektor zarządzający jednej z wiodących agencji marketingu zintegrowanego – Tequila\Polska. Jest bardzo dobrym praktykiem i cenionym specjalistą w branży. Liderowała licznym projektom, prowadzonym dla kluczowych klientów agencji – Nivei, Wrigley, Eurobanku, Kraft Foods, Unileveru, Kompanii Piwowarskiej, Wyborowej, Polkomtelu.

Współtworzyła wiele nagradzanych w konkursach branżowych kampanii, doprowadzając Tequila\Polska do znaczących sukcesów. W tym roku Tequila\Polska po raz jedenasty otrzymała tytuł Agencji Roku w konkursie branżowym Impactor.

Przedstawiciele marketerów:

Andrzej Białasiewicz

Andrzej Białasiewicz

dyrektor departamentu usług marketingowych Kompanii Piwowarskiej

Absolwent Universytetu Łódzkiego Wydzialu Ekonomicznego i Harvard Business Extension School.

W marketingu od 1994 roku, Gillette, Reckitt Benckiser a od 9 lat w Kompanii Piwowarskiej.

Robert Kabot

Robert Kabot

Dyrektor marketingu Sobieski Sp. z o.o.

Od 19 lat w działach marketingu różnych firm z branży FMCG. Kierował markami Frugo, Pall Mall, Smirnoff, Bols, Sobieski Vodka w okresach ich największego wzrostu i rozwoju.

W Sobieskim od 2008 roku. Ukończył Wydział Geologii Uniwersytetu Warszawskiego o specjalizacji Geochemia i Mineralogia oraz podyplomowo Zarządzanie i Marketing na SGH.

Żonaty, dwoje dzieci.

Katarzyna Kierach

Katarzyna Kierach

dyrektor marketingu Wawel SA

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Z branżą marketingową związana jest od ponad 10 lat.

Marketingiem Wawel SA kieruje od października 2009 roku, poprzednio zajmowała stanowisko kierownika ds. komunikacji.

W latach 2003-2008 związana była zawodowo z Grupą Maspex Wadowice, gdzie kierowała kolejno markami Kubuś i Tymbark. Jest m.in. współautorką sukcesu marki Kubuś Play. Wcześniej kierowała działem client service w agencji reklamowej Opus B oraz zarządzała marką Hit w firmie Bahlsen.

Prywatnie mama 11-letniej Dominiki.

Marek Kmiecik

Marek Kmiecik

członek zarządu, dyrektor marketingu Hoop Polska

Absolwent Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Ukończył również program CIM Professional Certificate in Marketing w Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii.

Odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek firmy Hoop Polska: Hoop Cola, Arctic, Paola, R20 oraz Jupi i Jupik na rynku polskim, a także za restrukturyzację działu marketingu i portfolio firmy.

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (wcześniej jako dyrektor marketingu Mieszko SA). Specjalista branży FMCG.

Mariusz Mistewicz

Mariusz Mistewicz

marketing manager DP Polska SA (Domino’s Pizza)

Mariusz Mistewicz, absolwent Szkoły Głównej Handlowej, z marketingiem związany jest od ponad dwunastu lat. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 1999 roku w firmie ZT Kruszwica SA, gdzie przez ponad dwa lata pełnił funkcję brand manager assistant, prowadząc działania m.in. dla marki Olej Kujawski. Przez kolejne trzy i pół roku pracował w firmie Wyborowa SA na stanowisku interactive marketing managera, gdzie odpowiadał m.in. za szeroko pojęte działania promocyjne marki, również na rynkach międzynarodowych. Od 2005 roku zawodowo związany był z firmą British American Tobacco Polska SA, w której jako new media and channel activity manager zajmował się m.in. planowaniem i wdrażaniem strategii marek Vogue, Kent i Pall Mall dla kanału HoReCa (cele sprzedażowe i dystrybucyjne, działania marketingowe). Od marca 2007 roku pracował w P4 Sp. z o.o. (Play Mobile), gdzie przez blisko półtora roku pełnił funkcję multimedia and content managera. W firmie tej odpowiadał za szereg działań marketingowych mających na celu promocję multimediów marki Play, m.in. stworzenie i wdrożenie konceptu pierwszego w Polsce turnieju gier mobilnych „Play The Game Tour” czy też akcji muzycznej „Play the Music”.

Posiadając tak bogate doświadczenie zawodowe, w 2008 roku założył własną firmę konsultingową, Mariusz Mistewicz Consulting, zajmującą się doradztwem z zakresu przygotowywania i wdrażania strategii marketingowych, dystrybucji i PR produktów oraz firm na polskim rynku. Zajmował się również organizacją eventów. Współpracował m.in. z takimi firmami, jak: Union Hand-Roasted Coffee (UK), Numi Organic Tea (USA), Coffeeheaven, Sony Polska, BMW Polska, Bioton SA.

Z firmą DP Polska SA i Domino’s Pizza związany jest od sierpnia 2010 roku. Jako marketing manager odpowiada za działania marketingowe i PR oraz launch marki Domino’s Pizza na polskim rynku.

Jean-Baptiste Mouton

Jean-Baptiste Mouton

dyrektor marketingu, członek zarządu Wyborowa SA

38 lat, ukończył studia marketingowe na École Supérieure de Commerce de Rouen. Jego kariera zawodowa w zakresie zarządzania i marketingu w segmencie FMCG to już ponad 15 lat doświadczeń, m.in. w obszarze efektywnego budowania zespołu, rekrutacji i motywacji oraz doradztwa strategicznego członkom zarządów.

Od końca 2010 roku pełni funkcję dyrektora marketingu i członka zarządu Wyborowej SA, spółki należącej do Grupy Pernod Ricard. Jest odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie portfolio marek, komunikację, edukację, digital i badania konsumenckie. Do głównych marek w portfolio koncernu należą Absolut Vodka, Ballantine’s Finest, Chivas Regal, Jameson, Malibu, Jacob’s Creek i wódki lokalne, jak Wyborowa, Luksusowa, Pan Tadeusz czy Polska. Wcześniej, w tej samej firmie, również w randze członka zarządu, piastował przez ponad rok stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży międzynarodowej, będąc odpowiedzialnym za eksport wódek lokalnych.

Jego przygoda zawodowa z rynkiem produktów wrażliwych trwa już od 2001 roku, kiedy Mouton nawiązał współpracę z koncernem tytoniowym Altadis, gdzie przez 6 lat zajmował stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu. Karierę marketingową rozpoczynał w 1995 roku w czeskim oddziale firmy Danone jako senior brand manager.

Żonaty, ma dwoje dzieci. Mieszka z rodziną w Warszawie. W wolnych chwilach uprawia sporty (m.in. squash i tenis), fotografuje oraz... szlifuje swój polski.

Piotr Ziarkowski

Piotr Ziarkowski

marketing and PR manager Hyundai Motor Poland Sp. z o.o.

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz abiturient Europejskiej Akademii Fotografii.

Jego kariera zawodowa związana jest z marketingiem i komunikacją, zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej, ale także z doświadczeniem w sprzedaży. Powrócił po latach do marki Hyundai i jest obecnie szefem marketingu i PR, wcześniej w BMW Polska, gdzie wprowadzał na rynek markę Mini, pełnił funkcję szefa PR, a także uruchomił biznes samochodów używanych. Związany z agencjami Ad Fabrika FCB, NoS/BBDO, współzałożyciel agencji What.

Z wykształcenia zarządzający. Z pasji – aktor teatralny.

Ekspert kategorii telemarketing

Waldemar Rzepecki

Waldemar Rzepecki

prezes Bancom Call Center

Z marketingiem związany od 1988 roku, dyrektor agencji reklamowych oraz organizacji marketingowych. Od 1996 roku właściciel Bancom Call Center – jednej z pierwszych firm telemarketingowych w Polsce. Od 2010 roku również zarządzający call center, członek władz w T1 SA, będącym największym partnerem sieci Plus. Praktyk, z 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu call center. Pomysłodawca i koordynator ponad 1 000 projektów telemarketingowych – infolinii wielkich kampanii społecznych, telemarketingu politycznego i komercyjnych kampanii telemarketingowych.

Współtwórca systemu szkoleń i doskonalenia telemarketerów w swojej firmie. Coacher, doświadczony trener zespołów telesprzedawców w dużych firmach usługowych. Pomysłodawca i lider cyklicznych szkoleń Warsztaty Infolinia 2000 oraz Warsztaty Call Center współorganizowanych przez Telekomunikację Polską SA. Inicjator stałego cyklu szkoleniowego „Marketing? NaTenCzas Bezpośredni”. Doradca telemarketingowy i szkoleniowiec organizacji pozarządowych, m.in.: Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy; Polskiej Akcji Humanitarnej; Fundacji Batorego. Autor programów naukowych wielu seminariów i konferencji oraz raportów, analiz, prezentacji i publikacji na temat telemarketingu.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Rady Programowej konkursu Telemarketer Roku. Juror konkursów Crackfilm, Złota Strzała, Boomerang. Wieloletni członek władz Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, przewodniczący Grupy Firm Telemarketingowych SMB. Arbiter telekomunikacyjny Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Prezesie UKE. Wieloletni członek Rady Programowej Studium Marketingu i Public Relations „Tools of Marketing” na Wydziale Dziennikarstwa UW. Współzałożyciel i wieloletni członek władz polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA).

Ekspert kategorii program incentive travel

Michał Czerwiński

Michał Czerwiński

prezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel

Współtwórca firmy InDreams zajmującej się organizacją unikatowych wyjazdów motywacyjnych oraz programów wsparcia sprzedaży, których elementem jest wyjazd incentive. Wcześniej pracował w branży marketingowej, gdzie zdobył odpowiednie doświadczenie i wiedzę na temat motywacji i wsparcia sprzedaży.

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji oraz The Advance Certificate in Marketing. Miłośnik sportów ekstremalnych i podróży po całym świecie. Najmłodszy członek Klubu Polskiej Rady Biznesu. Członek organizacji SITE oraz MPI. Laureat nagrody Osobowość Roku 2010 branży MICE.

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2017 VFP Communications Ltd. oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu
Projekt: Netizens