Jury 2010



Przewodniczący jury:

Tomasz Modzelewski

Dyrektor marketingu Zelmer S.A. oraz prezes Zelmer Trading Sp. z o.o.

Kieruje marketingiem firmy Zelmer od 2006 roku. W roku 2007 współtworzył wraz swoim zespołem kampanię „Testy”, która została uhonorowana Grand Prix EFFIE 2007.
Poprzednio pracował m.in. w Gillette Group Poland jako dyrektor regionalny Braun i Duracell oraz jako dyrektor marketingu rosyjskiego oddziału GlaxoSmithKline Consumer Healthecare.
Żonaty, dwójka dzieci.

Przedstawiciele agencji:

Bartosz Gott

Project director Euro RSCG Marketing House

Przygodę z reklamą zaczynał przed laty we Wrocławiu jako copywriter. Po dwóch latach zmienił specjalizację i zajął się obsługą klienta. Od 2007 roku zarządza 10-osobowym zespołem w client service Euro RSCG Marketing House.
Kierował realizacją wielu projektów z zakresu komunikacji zintegrowanej i marketingu relacji m.in. dla: L’Oreal, Mars, Philip Morris, Cemex, Danone, Pernod Ricard. Inklinacje artystyczne realizuje, fotografując w czerni i bieli.

Paweł Kornosz

Interactive director IQ Marketing (Poland)

Z branżą interaktywną związany jest od 10 lat. Karierę zawodową rozpoczynał jako architekt informacji głównie w segmencie rynku aplikacji mobilnych, pracując m.in. dla: Polfy Kutno, Novartisu, Merck czy LEK-AM. W latach 2005-2007 prowadził własną agencję interaktywną dostarczającą rozwiązania z zakresu e-commerce. W roku 2007 dołączył do IQ Marketing jako współtwórca działu marketingu interaktywnego znanego pod nazwą AtomClick. Obecnie jest odpowiedzialny za rozwój całego działu. Jest zaangażowany w tworzenie i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych stanowiących silne wsparcie dla kampanii zintegrowanych. Nadzoruje projekty interaktywne realizowane m.in. dla: Sony Ericsson, Barlinka, Discovery, Unilevera, Mars Polska, Sephory czy Maspeksu.

Rafał Kupidura

Prezes Focus Media Group

Urodził się 27 stycznia 1974 roku w Radomiu. Były pierwszoligowy piłkarz, ma na swoim koncie występy w Wiśle Karków, Stali Mielec oraz ŁKS Łódź. W 1997 roku rozpoczął pracę w firmie BCH Telecommunication, gdzie piastował stanowisko regionalnego koordynatora sprzedaży oraz pełnił obowiązki dyrektora sprzedaży, tworząc pierwszą w Polsce sieć voice over IP. Jako regionalny koordynator sprzedaży koordynował uruchamianie oddziałów handlowych firmy w największych miastach Polski. Świadczyły one alternatywne usługi telekomunikacyjne poprzez sieć IP. W 1999 roku rozpoczął pracę w Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatorze sieci Era, gdzie odpowiadał za tworzenie produktów przede wszystkim dla klientów biznesowych. Jako relationship manager, a następnie pełniący obowiązki kierownik rozwoju produktów przygotowywał produkty i rozwiązania oparte na transmisjach GPRS oraz różnego rodzaju usługi głosowe. Stworzył program partnerski dla kluczowych dostawców rozwiązań teleinformatycznych w Polsce w celu wymiany know-how oraz wspólnego tworzenia produktów i usług. Wykorzystywał on infrastrukturę sieci Era. W październiku 2003 roku stworzył własną firmę – agencję marketingu zintegrowanego Focus Media Group, mającą szereg kompetencji związanych z działaniami 360°, direct marketingiem, wsparciem procesów sprzedażowych, loteriami i konkursami konsumenckimi oraz budowaniem strategii komunikacji. Focus Media Group zatrudnia obecnie niemal 30 osób i obsługuje takich klientów, jak: Brown-Forman Polska (Finlandia Vodka, Jack Daniel's, Maximus), TV Polsat, Colgate-Palmolive, ING OFE, Samsung, Bonarka City Center.

Hubert Łącki

Dyrektor strategiczny MarketShare

Z marketingiem jest związany od kilkunastu lat. Funkcję dyrektora strategicznego MarketShare pełni od 1999 roku. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora handlowego „Media & Marketing Polska”. Jest twórcą założeń strategicznych wielu programów lojalnościowych BtoB oraz BtoC. Specjalizuje się w kwestiach związanych przede wszystkim z pojęciem lojalności.

Wspólnie z Centrum Psychologii Biznesu prowadzi eksperymentalne badania zachowań konsumentów. Swoje bogate doświadczenie wykorzystywał w projektach realizowanych na rzecz takich koncernów, jak: Coca-Cola, Masterfoods, Danone, PKN Orlen, Era (PTC) czy Coty.

Karolina Ostrowska

Account manager DEM’a Promotion Polska

stanowisko: account manager - menedżer działu realizacji projektów promocyjnych i eventowych
firma: DEM'a Promotion Polska od 1996 roku
klienci: m.in.: Unilever Polska, Kompania Piwowarska, CEDC, Grupa Żywiec, Ferrero
wykształcenie: filologia słowiańska na UW, obecnie podyplomowe studia menedżerskie zarządzanie i marketing na UW
hobby: kroatystyka, załatwianie spraw niemożliwych i trudnych, taniec

Jacek Powałka

Partner w Great Open House

Specjalista w zakresie strategii sektora usług telekomunikacyjnych, CRM, marketingu zintegrowanego i programów lojalnościowych. 13-letnie doświadczenie zdobywał m.in. w: PepsiCo Poland, Polkomtel SA, TP SA, Meteor Mobile Communications – Irlandia. Jako jedyny Polak był doradcą prezesa zarządu France Telecom w Paryżu. Jedna z jego pierwszych autorskichkampanii "Kto donosi na Wiejską" dla Pizza Hut zdobyła wyróżnienie podczas Krakfilmu w 2001 roku dla najlepszej kampanii. Jako współtwórca programów lojalnościowych 5 Plus dla Polkomtela oraz Między Nami w Dialog Telecom jest zdobywcą kilkunastu nagród: Boomeranga, Golden Arrow i Złotej Słuchawki. Partner strategiczny przy Direct Marketing Association oraz CRMcommunity.com. Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu i Maastricht School of Management.

Aleksandra Trochimiuk

Prezes zarządu i dyrektor zarządzający Polymus Integrated Communication

od sierpnia 2009 na stanowisku prezesa zarządu i dyrektora zarządzającego agencji Polymus Integrated Communication. Ma wieloletnie doświadczenie zarówno w zarządzaniu, jak i tworzeniu strategii marketingowych dla biznesu.

• Do Polymusa przeszła z Young & Rubicam Brands, gdzie jako dyrektor zarządzająca Wunderman Polska była odpowiedzialna za kreowanie i wdrażanie strategii rozwoju agencji w Polsce, pozyskiwanie nowych klientów oraz umocnienie pozycji rynkowej. Poprzednio pracowała także jako:
• doradca ds. marketingu departamentu współpracy z zagranicą w Ministerstwie Środowiska;
• dyrektor zarządzająca dla Saatchi & Saatchi Poland (Saatchi & Saatchi X);
• twórca i dyrektor zarządzająca Lowe Activation w Lowe Worldwide.
Karierę rozpoczynała w Euro RSCG 4D, gdzie przez 5 lat pełniła funkcję m.in. client service directora.

Od trzech lat pełni także funkcję chair person w największym międzynarodowym konkursie marketingu bezpośredniego Caples Awards. Od marca br. weszła w skład zarządu SMB, gdzie odpowiada za grupę agencyjną.
Aleksandra Trochimiuk jest absolwentką Wydziału Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych i Handlowych Akademii Ekonomicznej w Katowicach na. Ukończyła także London School of Public Relations.

Zbigniew Wysocki

Główny planner Proximity (Grupa BBDO)

Absolwent Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego, programu menedżerskiego w Rouen School of Management we Francji, Wydziału Mediów na Uniwersytecie Siegen w Niemczech, Szkoły Strategii Marki przy SAR oraz Szkoły Planowania Strategicznego przy Miami Ad School w Stanach Zjenoczonych. Karierę marketingową rozpoczynał w branży badawczej, realizując projekty ilościowe i jakościowe przede wszystkim dla Ipsosu i GfK, oraz jako analityk w PBS/DGA. Szukając drogi do planningu, przeszedł przez staż w niemieckiej grupie marketingowej Deutsche-Hochschulwerbung oraz seminarium plannerskie współorganizowane przez McCann Erickson Germany. Po powrocie do kraju trafił na kilka lat do działu planowania strategicznego agencji JWT. Obecnie od niemal roku główny planner w Proximity (Grupa BBDO).

Prywatnie amator snowboardu, fotografii reportażowej i saksofonu.

Przedstawiciele marketerów:

Gabriela Borowczyk

Dyrektor biura marketingu Citi Handlowego

Absolwentka filologii germańskiej i Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie marketingu nowoczesnych sieci handlowych. Związana m.in. z markami Hit i Real. Ma praktyczne doświadczenie w prowadzeniu programów lojalnościowych, procesach segmentacyjnych klientów i CRM.

Jej pasje to joga i fotografia.

Aleksander Grzesiak

Członek zarządu, dyrektor działu marketingu i sprzedaży Philip Morris Polska Distribution

Absolwent wydziału Finansów i Bankowości Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Pracę w Philip Morris Polska (PMP) rozpoczął w 1993 r. w dziale sprzedaży. Podczas swojej wieloletniej kariery w PMP obejmował kolejne stanowiska o zwiększonym zakresie odpowiedzialności w działach sprzedaży, dystrybucji i finansów.

W 2000 r. awansował na stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Kraft Foods Polska, będącą w ówczesnym czasie spółką kapitałową zależną Philip Morris Companies Inc.

W 2004 r. Olek został mianowany Dyrektorem Marketingu w Philip Morris Polska. W wyniku zmian organizacyjnych w PMP, od 2009 r. Olek Grzesiak pełni funkcję Dyrektora Działu Marketingu i Sprzedaży oraz Członka Zarządu Philip Morris Polska Distribution Sp. z o.o. Obecnie odpowiedzialny jest za planowanie, tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowych i sprzedażowych największej firmy tytoniowej na polskim rynku.

Zanim Olek Grzesiak dołączył do branży tytoniowej pracował dla Inca Consumer Products BV, budując sieć dystrybucyjną dla wprowadzanych na rynek polski marek spożywczych i chemicznych Inca Consumer Products BV. Żonaty, ma córkę i trzech synów. Jego pasją są narty oraz żeglowanie.

Robert Kabot

Dyrektor marketingu Sobieski Sp. z o.o.

Od 18 lat w działach marketingu różnych firm z branży FMCG. Kierował markami Frugo, Pall Mall, Smirnoff, Bols, Sobieski Vodka w okresach ich największego wzrostu i rozwoju.

W Sobieskim od 2008 roku. Ukończył Wydział Geologii Uniwersytetu Warszawskiego o specjalizacji Geochemia i Mineralogia oraz podyplomowo Zarządzanie i Marketing na SGH.

Żonaty, dwoje dzieci.

Leszek Kurnicki

Dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen SA

Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Politechniki Gdańskiej. Ukończył studia doktoranckie na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego.

Karierę zawodową rozpoczynał w agencjach reklamowych oraz spółkach z branży farmaceutycznej. Od września 2003 roku dyrektor marketingu i sprzedaży w Business Press, wydawcy miesięczników „Businessman Magazine” oraz „Kaleidoscope”, od stycznia 2006 roku prezes zarządu Ozon Media, wydawcy tygodnika opinii „Ozon”.

Do sierpnia 2008 roku prezes zarządu luksemburskiego towarzystwa inwestycyjnego Green Venture. Obecnie dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen SA, członek zarządu AB Ventus Nafta, członek rady nadzorczej Orlen Deutschland AG.

Grzegorz Wyrzykowski

Dyrektor marketingu BZ WBK

Absolwent SGPiS (obecnie SGH) w Warszawie. Przez niemal 15 lat pracował w agencjach reklamowych. Zaczynał w DDB Needham, współtworzył agencję Scholz & Friends Warszawa i przez niemal 10 lat jej szefował. Przez ostatnie 2 lata pracy w branży reklamowej zarządzał agencją G7. Zdobył ogromne doświadczenie, współpracując zarówno z wielkimi, międzynarodowymi klientami, jak i małymi, lokalnymi firmami. Od marca 2008 roku dyrektor departamentu marketingu Banku Zachodniego WBK. Odpowiedzialny za całość działań marketingowych banku i Grupy Banku Zachodniego WBK (m.in. Dom Maklerski, TFI BZ WBK AIB Arka).

Kolekcjonuje starą śląską porcelanę i miłe chwile. Z wielką pasją gra w tenisa, zapominając, że po czterdziestce każdy sport staje się sportem ekstremalnym.

Ekspert kategorii telemarketing

Waldemar Rzepecki

Prezes firmy Bancom

W latach 1998-2002 członek zarządu oraz szef Grupy Roboczej "Firmy Telemarketingowe". Założyciel i prezes zarządu „Bancom” Centrum Telemarketingu. Pomysłodawca i koordynator wielu akcji telemarketingowych, np.: infolinii i telefonicznego wspomagania kampanii wyborczej jednej ze zwycięskich partii politycznych w czasie wyborów do parlamentu w 1997 r., infolinii dla powodzian w lipcu 1997 r. - jednej z największych kampanii telemarketingowych w Polsce. Współtwórca systemu szkoleń i doskonalenia telemarketerów w swojej firmie. Pomysłodawca i lider cyklicznych szkoleń Warsztaty Infolinia 2000 oraz Warsztaty Call Center współorganizowanych przez Telekomunikację Polską SA. Autor licznych prezentacji i publikacji na temat telemarketingu. Juror konkursów: Crackfilm, Złota Strzała, Boomerang. Członek zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, przewodniczący Grupy Telemarketingowej w SMB. Z wykształcenia dziennikarz. Od 1989 roku związany z reklamą. Wieloletni dyrektor agencji reklamowych. Założyciel i prezes Polskiej Korporacji Reklamy. Współzałożyciel i członek władz polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA). Sekretarz generalny - członek kapituły nagrody Kamień Milowy Polskiej Reklamy.

Ekspert kategorii program incentive travel

Krzysztof Michniewicz

Dyrektor generalny ICP Group

Dyrektor generalny ICP Group (Incentive Concept i Live Marketing Concept). Doświadczenie zdobywał w działach marketingu i trade marketingu międzynarodowej korporacji. Do jego obowiązków należały planowanie i organizacja eventów oraz wykorzystywanie tych narzędzi w zarządzaniu sprzedażą i promocji marki. Zajmował także stanowisko dyrektora działu outgoingu w jednym z dużych biur podróży. Jego zainteresowania szły wyraźnie w kierunku połączenia zarządzania z organizacją podróży i wydarzeń. W 2002 roku postanowił zacząć wszystko od początku i otworzył własną firmę Incentive Concept Poland (ICP Group).

Jest absolwentem turystyki i rekreacji oraz zarządzania i marketingu, członkiem SITE i MPI. Krzysztof Michniewicz został Osobowością Roku 2008 w kategorii organizator w konkursie branżowego miesięcznika „MICE Poland”.

Incentive Concept Poland jest pierwszą firmą z Polski, która zdobyła prestiżową nagrodę Crystal Award w międzynarodowym konkursie organizowanym przez Society of Incentive & Travel Executives (SITE).

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2017 VFP Communications Ltd. oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu
Projekt: Netizens